sletje van 23 april

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sexboy
Contacteer:

sletje van 23 april

Bericht door sexboy »

het is alweer een tijdje geleden maar kan het niet laten er toch wat over te schrijven.

ik kwam wat laat binnen en het sletje van 28 was er al, het was al lekker druk maar er gingen ook net een paar mannen weer weg.
hierdoor had ik gelukkig een kluisje om me kleding in te doen, dus snel uitgekleed tot op me boxershort.

het geile sletje lag op het bed midden in de cinema en ze werd lekker geneukt, toen ik haar zag dacht ik damn wat een lekkere chick!
heerlijk figuur erg lekker kontje en een stel perfecte borsten kortom om op te eten.
toen vroeg een man of ze op hem kwam zitten nou dat deed ze maar al te graag ze ging zitten op zijn paal en die gleed netjes naar binnen en ze begon hem lekker te berijden in haar eigen tempo na een tijdje kwam er iemand voor haar staan zodat ze zijn lul lekker in haar mondje kon nemen nou dat deed ze ook gulzig slurpte ze die naar binnen,
na verschillende hoogtepunten van haar en de man die ze kundig bereed was het tijd voor een ander standje, er stond namelijk alweer een andere gozer klaar met een condoom om om haar te neuken hij wou graag in doggy dat vond het geile sletje ook goed zolang ze maar geneukt werd, ze pijpte ondertussen een andere man en ik ging naast hem staan en nu begon ze ons omstebeurt te pijpen en dit gaf me ook toegang tot haar heerlijke tieten waar ik natuurlijk lekker mee het zitten spelen mmmmmm wat een geil sletje is het zeg.
nummer twee ging haar nu neuken en ik ging opzoek naar haar clitje en merkte toen pas eigenlijk dat ze lekker in haar kontje werd geneukt door deze gast dus ik had alle ruimte om met haar lekkere kutje te spelen wat ik mij natuurlijk niet voorbij liet gaan, eerst lekker haar clitje strelen en toen twee vingers naar binnen, ze kwam heerlijk klaar op zijn pik in haar kontje en mijn vingers in haar kutje.
ze moest heel even beetje bijkomen even wat te drinken dit werd haar netjes aangegeven door eric23? (persoon waarmee ze samen was gekomen)

ik had even beetje afstand genomen zodat de andere mannen ook konden genieten van haar, ze werd nu weer lekker geneukt en pijpte ondertussen eric23 af en toe. nu kon ik haar ook neuken netjes condoom om en eerst nog ff lekker gebeft en gevingerd tot ze klaar kwam en haar toen geneukt mmmm wat een geil gezicht zoals ze daar ligt terwijl ik haar aan het neuken ben, ik hield het alleen niet heel lang vol en trok me terug om over haar heen te spuiten en dat deed ik zo over dat heerlijke lichaam van haar heen.

toen werd ze weer door iemand in standje doggy gezet en hij begon haar weer in haar kontje te neuken en ondertussen pijpte ze eric23, ik ging weer met me hand opzoek naar haar kutje en begon haar weer te vingeren weer kwam ze heerlijk klaar en ze werd maar door en door geneukt in haar kontje en eric23 stond ook op knappen en spoot zo haar geile pijpbek vol en slikte alles netjes door ze kwam nog tot een laatste sidderend hoogtepunt en ging toen aanstalte maken om weg te gaan.

PS. je zag er echt erg geil uit heerlijke lingerie en geile hoge hakken maar het mooiste was het lichaam waar het allemaal omheen zat, dankjewel dat we van je hebben mogen genieten, en natuurlijk eric23 ook bedankt dat je dit geile sletje mee hebt genomen.

Michael
Eroticcinema H'sum
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: sletje van 23 april

Bericht door Eroticcinema H'sum »

BesteSEXBOY,

Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand MEI
http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 42&t=23574
Jou verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand MEI en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .

Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in 1 van onze filialen je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .

Eroticcinema Team
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten