Wat een geweldige dag hebben we weer gehad.
Wat op de chat begon met een uitnodiging om vrijdag naar de bios te komen mondde uit in een geweldig geile dag.
Overdag al beetje “kennisgemaakt” met een lekker stel, en ’s avonds de stoute schoenen aangetrokken (voor hun eerste bios bezoekje) en afgesproken in de erotic...en!!!… ze waren er Echt!!! super gaaf en lekker geil..
Maar we waren niet de enigen, er liep al een stel rond en een aantal lekkere mannen.
Wij werden dan ook met open armen en harde pikken ontvangen hihi...
Opgewarmd door de hete zon lagen we in no-time op de bank half naakt, ik heerlijk gevingerd en in elke hand een heerlijke harde pik..toch maar even het matras op met 2 lekkere geile mannen...
Heb ze om beurten gepijpt tot ze klaar waren voor actie..mmmmmmm en ben toen heerlijk achterlangs genomen terwijl ik de ander diep pijpte.
Toen kwam het lekkere stel binnen, ook zij gingen direct naakt, na een kleine rondleiding door de cinema gingen we elk weer even onze eigen gang en terwijl ik weer heerlijk lag te genieten op het bed, zag ik uit mijn ooghoeken dat ook zij al lekker bezig waren samen.
Even later namen ze ook plaats op het bed en gingen ook super geil uit hun dak. Zij liet zich gewillig beffen en vingeren, en ondertussen haar man trekken die haar nauwlettend in de gaten hield…
Al flink opgegeild door dit heerlijke stel ’s middags kon ik het niet langer weerstaan en ging achter hem staan, mijn armen om hem heen, mijn warme lijf (verbrand door de zon) tegen hem aangedrukt en me heerlijk aan hem vergrepen. Wat een heerlijk lijf, ik genoot volop…Hij vond het ook heerlijk en liet me mijn gang gaan, ik ging op mijn knieën en begon hem lekker diep te pijpen, dit vond hij wel érg lekker aan zijn gekreun te horen en hij duwde zijn handen (onder aanmoediging van mijn Lee) tegen mijn hoofd zodat zijn heerlijke harde pik diep in mijn keel verdween…..jaja mijn mannetje weet precies hoe ik het lekker vind.
Vol neukte hij me in mijn mond (keel)....geweldig!!
Ondertussen vingerde hij zijn liefje, terwijl zij weer een ander aan het pijpen was, het was een enorme geile beleving.
Na een korte rust en drank pauze hebben de dame van het stel en ik, de man van het stel heerlijk onder handen genomen..
Eerst samen zijn lekkere pik en ballen gelikt en gepijpt, waarna zij op zijn gezicht ging zitten en zich ongelooflijk geil liet beffen, allemachtig wat klonk dat gesop geil, terwijl zijn heerlijke pik weer diep in mijn keel verdween. De tranen sprongen me in de ogen, en mijn speeksel droop langs zijn pik en ballen mijn mond uit…mmmm..Daarna draaiden we de rollen om en heb ik me enorm lekker laten beffen door hem en zij hem een pikmassage gegeven.
Niet lang daarna kwam hij door toedoen van een paar extra mannenhanden geweldig klaar. Hij was even van de wereld…superrrrrrrr!!!!!
Iedereen genoot van en met elkaar, we konden elkaar voelen, proeven en heerlijk verwennen.
Met 5 tegelijk aan elkaar, op elkaar, in elkaar..geweldig.. het sfeertje was ook erg leuk, en gemoedelijk !!
Het was een geweldige avond, veel actie, veel gelachen (toch??!! Met 3 kleine (k)leutertjes!!!) en heerlijk zitten naborrelen, een zwoele avond in de stad…als afsluiting van een hete vrijdag….
Natuurlijk willen we alle geile, gezellige, lekkere kijkers en doeners van vrijdagavond bedanken voor het geweldige sfeertje. We hebben er met zijn allen een feestje van gemaakt.
p.s en de spermadouche was ook weer superrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
Xxx
Sue en Lee
zwoele vrijdagavond !!!
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
zwoele vrijdagavond !!!
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
- Sue en Lee
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Contacteer:
Re: zwoele vrijdagavond !!!
zo was het ook... een geile avond!!, dank je voor het compliment...
gb59 schreef:Mmmmmm,..............
Geil verhaal!
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 44
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: zwoele vrijdagavond !!!
Een verassende hete vrijdag.
De zon scheen al vroeg door de gordijnen heen, dus een mooie dag om naar het strand te gaan.
Al naakt flirtend genietend van de zon en van elkaar raakte wij aan de praat met een ander stel,
die het net als wij ook "gezellig"hadden samen.
Zij vertelde ons dat zij regelmatig geile ontmoetingen hadden in EC in Amersfoort en dat zij deze
avond weer zouden gaan. Dat klonk ons als muziek in de oren en ook wij hebben de stoute schoenen aangedaan en zijn de cinema binnen gegaan.
Sue en Lee waren al druk in de weer met enkele aanwezige heren maar namen even een break om ons een korte rondleiding te geven. Heren nogmaals excuses voor het oponthoud
.
Wij dachten rustig te kunnen beginnen door elkaar te verwennen in het bios gedeelte. Maar al snel was
deze ruimte gevuld met mannen. Veel mannen.Heerlijke, geile mannen.
Om toch een beetje "lucht"te krijgen en orde te scheppen in de graaiende handen op onze lijven, vertrokken we naar de ruimte met het matras in het midden. Daar lag Sue al heerlijk geil enkele heren te pijpen. Ik liet mij op het matras zakken en mijn geile vriend stond er naast.
Sue liep naar hem toe en begon hem te strelen, likken en te pijpen.
Ondertussen werd er aan mij gelikt, gestreeld en pijpte ik geile pikken.
Soms was ik even van de kaart door alles wat er gebeurde.
Later op de avond werd de groep kleiner en intiemer.
Heerlijk pijpen, neuken, trekken, beffen,vingeren,spuiten en kijken.
Het voelde heel goed, het was een sensatie.
Blij dat wij deze stap hebben genomen en 1 ding is zeker....
hier gaan we vaker naar toe.
zilverstel
De zon scheen al vroeg door de gordijnen heen, dus een mooie dag om naar het strand te gaan.
Al naakt flirtend genietend van de zon en van elkaar raakte wij aan de praat met een ander stel,
die het net als wij ook "gezellig"hadden samen.
Zij vertelde ons dat zij regelmatig geile ontmoetingen hadden in EC in Amersfoort en dat zij deze
avond weer zouden gaan. Dat klonk ons als muziek in de oren en ook wij hebben de stoute schoenen aangedaan en zijn de cinema binnen gegaan.
Sue en Lee waren al druk in de weer met enkele aanwezige heren maar namen even een break om ons een korte rondleiding te geven. Heren nogmaals excuses voor het oponthoud

Wij dachten rustig te kunnen beginnen door elkaar te verwennen in het bios gedeelte. Maar al snel was
deze ruimte gevuld met mannen. Veel mannen.Heerlijke, geile mannen.
Om toch een beetje "lucht"te krijgen en orde te scheppen in de graaiende handen op onze lijven, vertrokken we naar de ruimte met het matras in het midden. Daar lag Sue al heerlijk geil enkele heren te pijpen. Ik liet mij op het matras zakken en mijn geile vriend stond er naast.
Sue liep naar hem toe en begon hem te strelen, likken en te pijpen.
Ondertussen werd er aan mij gelikt, gestreeld en pijpte ik geile pikken.
Soms was ik even van de kaart door alles wat er gebeurde.
Later op de avond werd de groep kleiner en intiemer.
Heerlijk pijpen, neuken, trekken, beffen,vingeren,spuiten en kijken.
Het voelde heel goed, het was een sensatie.
Blij dat wij deze stap hebben genomen en 1 ding is zeker....
hier gaan we vaker naar toe.
zilverstel
Gebruikers op dit forum: Beflul en 3 gasten