Is er vandaag ('s middags) nog iets lekkers te beleven in Amersfoort?
Ik heb zin om er vandaag een naaktdag van te maken...
vandaag 29 februari
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: vandaag 29 februari
Nou, vandaag geweest, maar was geen succes.
Ik kleedde mezelf meteen uit toen ik binnen kwam. Dit heb ik niet lang volgehouden, het was zo koud dat ik algauw mijn kleding weer aan heb gedaan. Is het op de naakt/naturistendag soms een stuk warmer in de cinema? Eenmaal weer aangekleed was de lol er eigenlijk een beetje af en ben ik maar weggegaan... Zonde van de 14 euro....
Ik kleedde mezelf meteen uit toen ik binnen kwam. Dit heb ik niet lang volgehouden, het was zo koud dat ik algauw mijn kleding weer aan heb gedaan. Is het op de naakt/naturistendag soms een stuk warmer in de cinema? Eenmaal weer aangekleed was de lol er eigenlijk een beetje af en ben ik maar weggegaan... Zonde van de 14 euro....
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste Geilepapa,
Wij vinden het jammer om te horen dat je het koud hebt gehad vandaag bij ons in de cinema.
Wat we ook jammer vinden is dat je ons dit niet even hebt gemeld. Wij hebben uiteraard de mogelijkheid om het wat
warmer te maken in de cinema. Om ook maar gelijk antwoord te geven op je vraag:
Ja op de naakt/nudistendag zorgen wij ervoor dat het warmer is dan op een niet naakt/nudistendag.
EroticCinema Amersfoort
Wij vinden het jammer om te horen dat je het koud hebt gehad vandaag bij ons in de cinema.
Wat we ook jammer vinden is dat je ons dit niet even hebt gemeld. Wij hebben uiteraard de mogelijkheid om het wat
warmer te maken in de cinema. Om ook maar gelijk antwoord te geven op je vraag:
Ja op de naakt/nudistendag zorgen wij ervoor dat het warmer is dan op een niet naakt/nudistendag.
EroticCinema Amersfoort
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hoi,
Bedankt voor de reactie.
De reden dat ik dit niet meldde is dat ik niet naakt de winkel in wilde stappen. En aankleden-melden-uitkleden vond ik ook niet zo handig, vandaar.
Ik denk dat ik me in het vervolg maar even beperk tot de naakt/naturistendagen...
Wellicht een optie om als dresscode op ALLE dagen naakt voor te schrijven? Zou VEEL spannender zijn denk ik...
Bedankt voor de reactie.
De reden dat ik dit niet meldde is dat ik niet naakt de winkel in wilde stappen. En aankleden-melden-uitkleden vond ik ook niet zo handig, vandaar.
Ik denk dat ik me in het vervolg maar even beperk tot de naakt/naturistendagen...
Wellicht een optie om als dresscode op ALLE dagen naakt voor te schrijven? Zou VEEL spannender zijn denk ik...
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste GeilePapa.
Iedereen komt naar de cinema voor zijn/haar eigen spel, voor de één is dat een naakt spel maar voor de ander zeker niet.
Om iedereen vrij te laten in zijn/haar spel, beperken wij onze verplichte Naakt/Nudistendag tot de succesvolle donderdag.
Erotica Amersfoort
Iedereen komt naar de cinema voor zijn/haar eigen spel, voor de één is dat een naakt spel maar voor de ander zeker niet.
Om iedereen vrij te laten in zijn/haar spel, beperken wij onze verplichte Naakt/Nudistendag tot de succesvolle donderdag.
Erotica Amersfoort
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten