Goedenavond,
Wij zijn een stel van 27 en 28 m/v en willen wel een keer een erotische film gaan kijken in een bios. Aangezien we wel eens wat opgewonden worden van een film in de bios kijken en aan elkaar zitten maar niet echt gewaardeerd word
Wat kunnen wij verwachten voor ons eerste bezoek? Zie afwisselende verhalen voorbij komen. We komen zelf ook uit afoort.
Gr T&J
Stel 28jr Eerste keer cinema bezoeken
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Stel 28jr Eerste keer cinema bezoeken
Goedenavond,
Er wordt zeker niets van jullie verwacht. Ga er zelf ook zonder verwachtingen naar toe, dan kan het alleen maar meevallen.
ik zou zeggen,laat het op je afkomen en doe waar je je prettig bijvoet. Doe geen dingen waar je achteraf spijt van hebt,en doe alleen dingen waar jullie beide achterstaan . En,jullie zijn de baas. Als jullie aan elkaar zitten,bedenk dan dat dat wel publiek (voornamelijk mannen
) aantrekt. Vinden jullie dat niks,zeg het gewoon en over het algemeen wordt dat gewoon geaccepteerd.
Jullie bepalen dus zelf hoever jullie gaan,zowel met elkaar als met eventuele mannen die mee mogen doen.(als jullie daar voor open staan natuurlijk).
Respect staat in de cinema hoog in het vaandel,dus ik zou zeggen,laat je verrassen.
Nog wel een tip mijnerzijds,als je rustig wil beginnen,dus zonder al teveel publiek,kondig dan niet aan dat jullie komen of nodig alleen via pb mensen uit die je er wel bij wilt hebben.Een aankondiging van een aanwezig stel heeft meestal een stormloop tot gevolg
.
Succes en ik hoop dat je hier wat aanhebt.
Veel plezier en wie weet tot ziens.
Groetjes Marko
Er wordt zeker niets van jullie verwacht. Ga er zelf ook zonder verwachtingen naar toe, dan kan het alleen maar meevallen.
ik zou zeggen,laat het op je afkomen en doe waar je je prettig bijvoet. Doe geen dingen waar je achteraf spijt van hebt,en doe alleen dingen waar jullie beide achterstaan . En,jullie zijn de baas. Als jullie aan elkaar zitten,bedenk dan dat dat wel publiek (voornamelijk mannen

Jullie bepalen dus zelf hoever jullie gaan,zowel met elkaar als met eventuele mannen die mee mogen doen.(als jullie daar voor open staan natuurlijk).
Respect staat in de cinema hoog in het vaandel,dus ik zou zeggen,laat je verrassen.
Nog wel een tip mijnerzijds,als je rustig wil beginnen,dus zonder al teveel publiek,kondig dan niet aan dat jullie komen of nodig alleen via pb mensen uit die je er wel bij wilt hebben.Een aankondiging van een aanwezig stel heeft meestal een stormloop tot gevolg

Succes en ik hoop dat je hier wat aanhebt.
Veel plezier en wie weet tot ziens.
Groetjes Marko
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
welkom in de ec. realiser je wel dat wat je ook doet,of juist helemaal niets,er altijd wel publiek in de buurt is,100% privacy is er niet daar.waarom komen jullie niet a.s. vrijdag bij de fotoshoot kijken??misschien een leuke instapper?sfeertje proeven?een stel doet de fotoshoot en een ander stel heeft ook reeds hun komst aangekondigt dus zijn jullie niet alleen.ik denk dat het heel leuk word die middag.op 22 juli
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties!
We zijn er nu al over aan het fantaseren.
Nu nog een datum prikken. Zodra ik weer thuis ben van klus komen we snel.
Had al even contact gehad met het eroticcinemateam.
Mvg T&J
We zijn er nu al over aan het fantaseren.
Nu nog een datum prikken. Zodra ik weer thuis ben van klus komen we snel.
Had al even contact gehad met het eroticcinemateam.
Mvg T&J
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten