Jaygomez had 6 weken geleden een oproep gedaan dat hij met een mooie Ebony vriendin naar de EC wilde komen en dat mannen zich daarvoor konden aanmelden. Hij plaatste er wat spannende foto's bij, dus daar kwamen veel reacties op van mannen die wel wilden. Jay had er ook bijgezegd dat de mannen maximaal 40 jaar oud mochten zijn. Ik val helaas niet meer in die doelgroep, en bovendien met al die tientallen aanmeldingen dacht ik: dat wordt vast megadruk. En om eerlijk te zijn dacht ik ook: this is too good to be true. En meestal is het dan ook niet true...
Omdat ik stiekem wel heel graag eens een donker meisje wil neuken, heb ik toch maar een berichtje gestuurd naar Jay en tot mijn verrassing kreeg ik een uitnodiging om vanmiddag om 16 uur naar de EC te komen. Mocht het aan niemand doorvertellen.
Jay heeft een aantal mannen uitgenodigd, maar bij aankomst is het bepaald niet druk. Ik zie een handjevol mannen maar geen stel. Zou het dan toch niet waar zijn? Even naar het toilet. En jawel hoor. Daar zijn Jay en zijn prachtige Ebony zich aan het voorbereiden op wat er komen gaat. "Even wachten nog", zegt Jay. Oké dan.
Even later komen ze uit het toilet en gaan ze direct richting darkroom. Ebony heeft een jasje aan over een lingeriesetje.Ze is mooi donker gekleurd en heeft een flinke afro. Ze is een jaar of 22, slank en perfect gevormd. In de darkroom gaan ze meteen het achterste gloryhole hokje in. Het is erg rustig en er zijn behalve ik misschien twee of drie andere mannen. Jay zegt dat we via de holes mee kunnen doen. Een man verschanst zich bij de hole in de darkroom zelf en ik ga kijken via het andere hokje. Ik kijk door de hole en zie hoe Jay haar zoent en streelt. Hij heeft haar jasje uit gedaan. Haar mooie ronde billen zijn naar mij toe gekeerd. Ik zie Jay´s handen er overheen gaan. Voorzichtig steek ik een hand door de hole. Hij duwt haar billen richting mijn hand en ik voel hoe heerlijk ze aanvoelen. Dan voel ik hoe Jay´s hand mijn hand richting haar kutje leidt. Ik voel hoe nat ze al is. heerlijk!
Hij gebaart dat ik mijn pik door de hole moet steken. De man bij de andere hole doet dat ook. Ze begint beide pikken af te trekken. Ik voel mijn opwinding groeien. Door de bovenste hole heen voel ik aan haar kutje. Ze wordt steeds natter en ik masseer haar clit met het geile vocht dat uit haar kutje druipt. Dan gaat ze op haar knieën zitten en neemt mijn pik in haar mond. Ik moet mijn best doen om niet gelijk te exploderen, want ze pijpt hemels. Ze neemt hem meteen helemaal in haar mond en zuigt hem volledig naar binnen. Haar volle lippen voel ik tegen mijn buik aan. Ik moet mijn uiterste best doen om niet meteen klaar te komen, want ik hoop haar nog te kunnen neuken. Vandaar dat ik na een tijdje terug trek om even af te koelen. Bovendien zijn er nog een paar andere pikken die ook gezogen willen worden. Via de hole zie ik dat ze een van de ander mannen zuigt. Deze man kan haar pijpkunsten niet lang weerstaan want ik zie hoe hij klaarkomt over haar tong en wangen. Het ziet er megageil uit. Wat een meid!
Er hebben zich nu een man of 5 verzameld in de darkroom. Ik weet niet of het allemaal genodigden zijn, maar ik had het veel drukker verwacht. Ik kan bijna niet geloven dat we deze exotische schone bijna helemaal voor onszelf hebben. Een van de andere mannen doet een condoom om en steekt zijn pik door de gloryhole. Ebony steekt haar kontje achteruit en laat de pik in haar kutje glijden. Dat heb ik nog nooit gedaan maar het lijkt me wel erg geil. Gelukkig ben ik vrij snel daarna aan de beurt. Ik steek mijn pik met condoom erom door de hole en jawel hoor: ze rijgt zich er meteen aan en begint met haar kontje te draaien. Ik hoef zelf eigenlijk niets te doen. Zij doet al het werk. Het voelt geweldig. Na een tijdje steekt Jay zijn hoofd om de hoek en zegt: "kom maar even binnen". Dat is erg prettig want nou kan ik Ebony tenminste ook zien en betasten. Ze steekt haar kontje achteruit en ik begin haar hard en snel te neuken. Dat lijkt ze te waarderen. Jay zegt: "Als je klaar kmt moet je het in haar mondje doen". Dat lijkt me heerlijk, maar eerst nog even lekker doorneuken. Ik houd het best een tijdje vol, maar deze meid is zo lekker en de gedachte aan dat ik zo in haar mond ga klaarkomen maken dat ik op een gegeven moment op knappen sta. Ik geef het aan en zij draait zich snel om en gaat op haar knieën voor me zitten met haar mond open. Ik steek mijn exploderende pik in haar mondje en laat het met grote stralen lopen. Ze likt en zuigt en maakt dat het een perfect orgasme is.
De volgende kandidaat staat al klaar om haar te neuken, dus ik ga me even opfrissen. Ik spreek op het toilet een van de andere mannen en we zijn het erover eens dat dit een topervaring is. Vooral omdat we met zo'n klein clubje zijn. Dat maakt het heel exclusief.Terug in de darkroom is de andere man nog steeds aan het neuken. Als hij een pauze nodig heeft stel ik voor om de sling eens te proberen. Het lijkte erop dat Ebony die nu pas voor het eerst ziet. Ze heeft nooit eerder in een sling gelegen, maar wil het onmiddellijk proberen. Ze springt er bijna in en gaat met haar benen in de lucht liggen. Jay wil haar in deze positie wel even neuken. Dan zegt hij: "wil er niemand kutje eten?". "nou en of", zeg ik en duik meteen tussen de benen van de donkergekleurde schone. Ik ben dol op beffen. Terwijl ze met haar benen in de lucht in de sling ligt, lik ik haar gezwollen clit en steek ik twee vingers in haar natte kutje. Al rap begint ze sneller te ademen. "Doe eens sneller met je vingers", hijgt ze. Ik voer het tempo op en blif haar ook stevig likken. "Daar ga ik van klaarkomen" zegt ze en jawel, daar gaat ze. Haar kutje trekt samen om mijn vingers en het gaat een behoorlijk tijdje door ook. Daar word ik zo geil van dat ik weer helemaal opgestijfd ben. Aangezien ik toch tussen haar benen sta, maak ik van de gelegenheid gebruik om haar lekker even in de sling te neuken. Nu kan ik haar tenminste in volle glorie bewonderen zoals ze daar voor me ligt. Ik neuk haar zolang ik kan volhouden en ik oververhit moet pauzeren.
Op de klok zie ik dat het tijd is om te gaan, dus ik kleed me aan terwijl ik hoor dat het in de darkroom vrolijk verder gaat. Als ik aangekleed ben ga ik nog even kijken. Ebony op haar hurken Jay aan het pijpen terwijl ze door een van de mannen geneukt wordt. Hoe hij dat voor mekaar krijgt weet ik niet, maar het gebeurt voor mijn ogen. Jay is inmiddels zover dat hij moet klaarkomen en doet dat lekker in haar gulzige mondje. Het ziet er zo geil uit dat ik spijt begin te krijgen dat ik weg moet. Maar helaas...
Ik bedank Jay en zijn Ebony en ga er vandoor. Ik had serieus gedacht dat de oproep een paar weken geleden te mooi was om waar te zijn, maar het is toch allemaal echt wat hier gebeurde. De EC is echt een plek waar je stoutste dromen waar kunnen worden. Dat blijkt maar weer eens.
Ebony
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Ebony
Benno, precies beschreven hoe geil het was. Niet te druk, met z´n allen haar plezieren, en vooral ontiegelijk geil! Wat een mooie dame is ze, met haar geile tepelpiercings! Ik had geen idee dat jaygomez langs zou komen met haar, maar viel met m´n neus vol in de spreekwoordelijke boter.
Ze begon de middag bij de gloryholes, en verdomme wat kan ze lekker pijpen! Kreeg de kans niet eens om tijdig terug te trekken, want voor ik het wist zat m´n zaad al in haar mondje. Even bijgekomen in de buurt van een airco, en terug voor ronde 2
Net toen ik binnenkwam voor de tweede ronde werd ze uit de sling geholpen en ging ze op haar knieen zitten. Jay wenkte me en direct was ze weer gulzig aan het pijpen. Pijpen zoals je in films ziet, en zoals ik nog niet eerder had meegemaakt. Veel spuug, 2 handen op m´n heupen en proberen hem helemaal achterin haar keeltje te krijgen. Afwisselend pijpte ze Jay, mij en (ik gok Benno?) een derde man. Dit keer lukte het me met moeite om langer stand te houden, maar wat wil je met zo´n geil ding welke er ook nog eens ontzettend lekker uitziet en je zaadvragend aankijkt? Nadat ik weer in haar mondje was klaargekomen liet ze haar buit aan Jay zien, slikte het door en begon Jay verder te pijpen. Ik zag hem z´n zaad over en in haar mondje spuiten, en ondanks de schemer in de darkroom zag ik een dikke klodder over haar mooie bruine borsten naar beneden lopen.
Hierna heb ik nog een tijdje staan kijken hoe ze anderen pijpte en neukte maar helaas niet meer deelgenomen, ik had nog afgesproken met een ander stel en wilde ook wat voor hun overhouden. Helaas heb ik ze of gemist of hebben ze afgezien van een bezoek aan de cinema.
Jay, ik hoop tot een volgende keer, want ik had haar graag nog meer gegeven. Ik was degene met de piercing in m´n lul, dat was haar positief opgevallen
Ze begon de middag bij de gloryholes, en verdomme wat kan ze lekker pijpen! Kreeg de kans niet eens om tijdig terug te trekken, want voor ik het wist zat m´n zaad al in haar mondje. Even bijgekomen in de buurt van een airco, en terug voor ronde 2

Net toen ik binnenkwam voor de tweede ronde werd ze uit de sling geholpen en ging ze op haar knieen zitten. Jay wenkte me en direct was ze weer gulzig aan het pijpen. Pijpen zoals je in films ziet, en zoals ik nog niet eerder had meegemaakt. Veel spuug, 2 handen op m´n heupen en proberen hem helemaal achterin haar keeltje te krijgen. Afwisselend pijpte ze Jay, mij en (ik gok Benno?) een derde man. Dit keer lukte het me met moeite om langer stand te houden, maar wat wil je met zo´n geil ding welke er ook nog eens ontzettend lekker uitziet en je zaadvragend aankijkt? Nadat ik weer in haar mondje was klaargekomen liet ze haar buit aan Jay zien, slikte het door en begon Jay verder te pijpen. Ik zag hem z´n zaad over en in haar mondje spuiten, en ondanks de schemer in de darkroom zag ik een dikke klodder over haar mooie bruine borsten naar beneden lopen.
Hierna heb ik nog een tijdje staan kijken hoe ze anderen pijpte en neukte maar helaas niet meer deelgenomen, ik had nog afgesproken met een ander stel en wilde ook wat voor hun overhouden. Helaas heb ik ze of gemist of hebben ze afgezien van een bezoek aan de cinema.
Jay, ik hoop tot een volgende keer, want ik had haar graag nog meer gegeven. Ik was degene met de piercing in m´n lul, dat was haar positief opgevallen

Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
-
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Leuk om al die geile verhalen te lezen.
Zit je dan thuis met een erectie op de bank.
Spontane middagen en avonden met weinig mensen is het geilste wat er is.
Spreek uit ervaring als vaste bezoeker.
Hoop jullie een keer te ontmoeten....
Groeten
Dave
Zit je dan thuis met een erectie op de bank.
Spontane middagen en avonden met weinig mensen is het geilste wat er is.
Spreek uit ervaring als vaste bezoeker.
Hoop jullie een keer te ontmoeten....
Groeten
Dave
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Wat een heerlijke verhalen allemaal...
Ik doe echt iets verkeerd kennelijk, als W/wij er zijn heeft g veel aandacht maar op de een of andere manier zie ik de juiste vrouwen niet hahaha...
Toch geniet ik altijd en komen W/wij graag naar EC.. hoewel het nu wel heel lang geleden is...
Ik doe echt iets verkeerd kennelijk, als W/wij er zijn heeft g veel aandacht maar op de een of andere manier zie ik de juiste vrouwen niet hahaha...
Toch geniet ik altijd en komen W/wij graag naar EC.. hoewel het nu wel heel lang geleden is...
Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten