Vanmiddag naar Amersfoort gereden, ik had geen hoge verwachtingen, het is vandaag erg warm en meestal is het dan niet druk. Ik kwam binnen om14.45 en inderdaad erg rustig, een stuk of 5 a 6 mannen. Het was binnen nog warmer dan buiten. De aardige jongen achter de kassa had beloofd de airco te starten, dat kwam hij ook doen na enkele minuten. Ik ben maar even buiten gaan kijken en toe ik een kwartier later terug kwam stond er een stel in de rij voor de kassa. Het stel was eerst in Hilversum geweest maar vonden het daar niet gezellig. Op het moment dat ik de cinema in kon kwam er een leuk jong stel binnen en even later werden ze in de cinema rondgeleid. En ja hoor ze kwamen ook binnen. In de hetero cinema begonnen ze schuchter met elkaar te spelen. Het andere stel was volop in actie op het grote bed en later in de hetero cinema.
Mannen bleven netjes op afstand en na verplaatsing naar de dark room werd er gevraagd of er gestreeld mocht worden. Ondanks dat het de eerste keer voor hun was mocht dat
Tegen 1630 gingen beide stellen er na een frisse douche va tussen
Dank voor deze leuke middag, binnen was het beter dan buiten
Evert van Gisteren
Donderdagmiddag naar naaktdag
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer: