Een heerlijk geile Zaterdagmiddag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Geilneef
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Een heerlijk geile Zaterdagmiddag

Bericht door Geilneef »

Door de spannende verhaaltjes over EC Amersfoort van Rosalie en Benno kreeg ik steeds meer zin om daar weer eens te gaan kijken. Bijna 2 jaar geleden heb ik daar een heerlijk geile middag beleefd met M van CBR Motorstel. Rosalie liet me in een PB weten dat ze Zaterdag weer zou komen om er een fantastisch geile middag van te maken. Ze zou er rond 1 uur zijn, dus ik dacht laat ik iets vroeger komen. Toen ik binnenkwam was ze er net met Benno en was ze bezig zich om te kleden in een geil outfitje. Motorstel was er ook al, ze kwamen net terug van een rookpauze. Verder waren er nog wat mannen en een heel leuk Aziatisch vrouwtje, die ik maar even A (Ahhh ;-)) noem, met haar vriend. Later kwamen ook nog E en Wijsletje binnen en 2 mooie donkere heren (R en B noem ik die voor het gemak). Ik zal mijn belevenissen zo goed mogelijk beschrijven, maar ik beloof geen volledige beschrijving, wel een sfeerimpressie van een ontzettend geile middag. Aanvullingen zijn welkom!
Nadat iedereen om- of uitgekleed en bijgepaat was werd het tijd voor actie. Rosalie en Benno zaten op de bank naast het grote bed elkaar lekker te voelen en op te geilen. Ik zat aan de andere kant naast Rosalie en begon voorzichtig de binnenkant van haar dijen te masseren, toen ze Benno begon te pijpen. Intussen was A de darkroom ingegaan, met een paar mannen achter zich aan. Al vrij snel hoorden we heftige geluiden uit de darkroom. A lag in de sling en liet zich lekker hard neuken. Ze vond het heerlijk en gilde van geiligheid 'neuk me, fuck me, yeah, harder, harder, more, more, lekker diep'. Rosalie was daar ook gaan kijken en stond een beetje achterovergeleund met kaar rug tegen de muur te kijken en mee te genieten. Ik ging naast Rosalie staan en voelde een hand onder haar jurkje, met mijn andere hand pakte ik haar billen vast. Een andere man was haar aan het vingeren en zat al met een paar vingers in haar kutje. Ik pakte haar borsten uit haar jurkje en begon op haar tepels te sabbelen en zoende haar in haar nek. Omdat de andere man al met een paar vingers in haar kut zat maakte ik een vinger nat en duwde die voorzichtig in haar kontgaatje, geil! Ik vroeg vind je het lekker, met hoeveel vingers zit hij in je kut? Mmmm was haar reactie, laten we op het grote bed verder gaan. Daar begon ze me te pijpen, lekker nat en diep. Ik wilde nog niet klaarkomen en stelde voor om haar te likken en haar klitje te sabbelen. Ze werd steeds natter en het werd tijd om te neuken, heerlijk in missio. Wat was ze geil en wat was ik geil...mmmmm.... heerlijk.
Op de bank was M (van CBR) langzaam warm aan het worden. Ze pijpte een paar mannen die met een harde lul voor haar waren komen staan. Ik had graag met M gespeeld, omdat ik daar hele mooie geile herinneringen aan heb, ze heeft een heerlijk kutje, mooie tietjes en prachtige ogen en ze is gewoon een mooi fijn mens. Helaas ging ze weg, samen met H, op het moment dat het op het grote bed een geile kluwen was van neukende, pijpende en beffende geile mensen.
Op het grote bed was F van Wijsletje bezig met een aantal mannen. Er was nog een plekje vrij tussen haar benen, ik mocht haar daar verwennen. Ik begon haar te likken en duwde eerst een en later meer vingers in haar kutje. Ze was heerlijk nat en lag letterlijk te soppen. Ik duwde er meer vingers en mijn duim bij en was haar bijna aan het fisten, mijn hand ging er net niet helemaal in, maar het was zoooo geil! Ik masseerde haar G-spot en voelde hoe ze steeds natter en geiler werd. Ze kwam spuitend klaar. Ik werd er ontzettend geil van en ging gewoon door, het is zo geil om met bijna een hele hand in een soepele, natte geile kut te zitten die je voor je gevoel naar binnen wil trekken. F lag heel geil grommend te kronkelen en kwam nog een keer spuitend klaar. Heerlijk F, bedankt dat ik dit met je mocht doen!
In de darkroom was Rosalie aan het spelen de donkere sportmannen R en B. Toen ik eerder op de middag met haar in de darkroom aan het geilen was zei ze al dat zich nog graag in de sling wilde laten neuken. Dat was ze nu aan het doen, ze lag heerlijk in de sling, met haar benen omhoog en omwijd in de stijgbeugels, zo duwde ze haar natte kut naar voren tegen het onderlijf van R aan, wat een geil gezicht! We hadden prachtig zicht op haar geile lijf en de grote zwarte lul van R die soepel en hard in haar natte kut stootte. Ze wilde ook een lul in haar mond en wilde zich graag staand laten neuken. Dat was snel geregeld, ze ging met haar handen tegen de muur staan en met haar benen een beetje omwijd en naar achteren en liet zich lekker neuken door R terwijl ze B pijpte (of andersom ;-)) Ze onderwierp zich gewillig aan beide heren, het was een mooi gezicht hoe ze zich geil liet gebruiken, al was de werkelijkheid natuurlijk dat ze R en B gebruikte voor haar geile lusten, voor mij als toeschouwer maakte het niet uit, het was geweldig om dat geile genot mee te maken.
Op het grote bed was A intussen onvermoeibaar verder gegaan zich door veel mannen achter elkaar te laten neuken. Ze zat op handen en knieen en liet zich lekker op zijn hondjes neuken. Heerlijk om te zien, en te horen, hoe geil, maar ook vrolijk en gezellig ze is. Ze liet zich helemaal gaan en bleef kreunen om meer, harder en dieper. Ze vertelde me later dat ze die middag voor het eerst in de EC was. Ik hoop zeker niet voor het laatst A, want iedereen heeft heerlijk van je genoten.
Mijn verhaal is nog niet klaar, want er waren zoveel geile dames die middag. E (was je alleen gekomen?) vertelde dat ze altijd een braaf meisje was, maar dat ze sinds een tijdje graag los gaat in de EC. Dat hoefde ze niet uit te leggen. Het wordt bijna saai, maar E is ook megageil. Ze liet zich graag hard en diep neuken door de donkere jongens R en B, eind van de middag lag ze op het grote bed met haar benen bijna in haar nek en zover mogelijk uit elkaar om zich heerlijk te laten neuken. Zo geil om een keurige dame, die je op je werk of in de supermarkt elke dag kunt tegenkomen, zich zo te zien laten gaan en zo geil te zien genieten. Ook mooi om te zien was hoe ze, helemaal naakt op handen en knieen op het grote bed een aantal mannen achter elkaar klaar pijpte, terwijl achter haar een man haar billen uit elkaar trok en haar soppende kut vingerde. Ik stond eigenlijk op het punt om te gaan, maar ik werd daar zo geil van dat ik F, die naast me stond, vroeg of ze me wilde pijpen. Ik ging op het bed liggen en F ging tussen mijn benen zitten en begon heerlijk op mijn lul te sabbelen. Ik hielp een beetje met trekken en kwam redelijk snel klaar. F slurpte mijn sperma op en bedankte me voor het lekkere shotje.
Toen was het echt tijd om te gaan. Met een brede glimlach van oor tot oor liep ik de EC uit. Iedereen ontzettend bedankt voor alle geiligheid, ik hoop jullie snel weer te zien! (Aanvullingen op de notulen zijn welkom :P ).
Laatst gewijzigd door Geilneef op 08 okt 2017 14:30, 5 keer totaal gewijzigd.
van bloemen
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Een heerlijk geile Zaterdagmiddag

Bericht door van bloemen »

ja was echt spannende zaterdag
groetjes
Geilneef
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Geilneef »

Bedankt voor je reactie! Heb je nog aanvullingen? Ik ben benieuwd hoe iedereen het gister ervaren heeft.
Benno2
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Mijn verslag staat gewoontegetrouw in de catergorie swingers/stellen: viewtopic.php?f=22&t=32891
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
CenE
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door CenE »

Lekker verslag geilneef, E heeft super genoten.
Ik heb ook zeker een top avond gehad.
Thx Cor.
Nee heb je......
Rosalie
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Rosalie »

Mooi verslag Geilneef! Ik heb een heerlijke middag gehad, welke ik aan het einde van de week nog even zal beschrijven.
Rosalie
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Rosalie »

Ik heb mijn verslag onder het item van Benno gezet :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten