Spontane geile uurtjes

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CenE
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jun 2015 10:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Spontane geile uurtjes

Bericht door CenE »

Gisteren, ondanks een drukke dag toch maar besloten om naar de EC te gaan.
Esther was zaterdag ook geweest, maar zonder mij en was nog steeds in een geile bui. Vlak voor we weg gingen kregen we een pb van Benno met de vraag of we nog zouden gaan, dus dat is in iedergeval zekerheid dat Esther lekker geneukt en gebeft gaat worden. Eenmaal binnen begon Esther Benno optewarmen door hem heerlijk te pijpen, wat een geil gezicht is dat ook. Al gauw was hij op volle sterkte en ging ze op haar knieën op het bed zodat hij haar lekker van achteren kon neuken.
Terwijl ik het liefst alleen maar toekijk, begon ze mij heerlijk te pijpen. Dit is wel bijna haar favoriete standje, een lul van achteren en een lul van voren.
Al gauw begonnen er twee heren mee te doen en kon ik een stapje naar achteren zodat ze die twee andere lullen omstebeurd in haar mondje kon nemen.
Nadat Benno haar een poosje zo had geneukt, was het tijd voor zijn favoriete standje, 69. Benno vind het maar wat geil als hij zo door Esther word klaargezogen, terwijl die diep met zijn tong in haar geile natte kutje zit.
Na een hele korte pauze, begon ik haar even heerlijk te beffen, terwijl de andere mannen even lekker aan haar konden zitten en de een na de andere zijn pik aan haar mondje aanbood. Wat een geil gezicht.
Benno was ondertussen weer paraat en besloot haar nogmaals van achteren te gaan neuken, weer werd ik weer lekker gepijpt.
Ondertussen kwam er een verse jonge naast mij staan die al gauw zijn geile pik aanbood, en voor wie Esther kent, weet dat zij hem dan graag in haar mondje laat glijden. Met 3 lullen aan de voorkant en Benno van achteren, had ze het druk zat en al gauw was ze toe aan een pauze.
Nadat Benno was vertrokkenlag ze al weer gauw op bed en werd ze terwijl ze heerlijk aan het pijpen was, lekker gevingerd door die jonge knul, ik had al gauw door dat ik zelf even met mijn vingers aan de bak moest, om dat natte kutje te laten overstromen.
Na nog een pauze zei ze tegen die knul dat hij maar even lekker moest gaan zitten. Esther had zich voorgenomen om hem even lekker leeg te zuigen, en dat deed ze dan ook vol overgave. Hij had geen andere keus, dan zijn zaad diep in haar keeltje te spuiten en dat gebeurde dan ook, waarna de volgende man er vast maar even naast ging zitten.
Ook die werd op een heerlijke manier klaargezogen terwijl ze door twee amdere mannen van achter heerlijk werd gevingerd.
Ze belande met deze twee midden op het grote bed.
Terwijl ze er een aan het pijpen was werd ze klaargevingerd door die andere.
Ze lag op haar rug nog klaar te komen en tegelijk stopte hij zijn harde lul diep in haar kutje en begon haar stevig te neuken.
Achteraf zei ze dat dit 1 lange spuit sessie was.
Ze kwamen beide heerlijk klaar!!!
Wat een geile middag, heren bedankt dat jullie met zoveel respect mijn geile vrouwtje hebben verwend!!!

Groet C en kus van E
Nee heb je......
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Spontane geile uurtjes

Bericht door Benno2 »

Ha die Cor,
Gisteren was inderdaad weer even heerlijk geil. Esther heeft mij heftig laten klaarkomen met haar zalige zuigmondje.
Maar ik wilde me nog niet meteen helemaal gewonnen geven, dus toen het weer kon heb ik haar nog een poosje goed doorgeneukt.
Fijn dat jij wel de tijd had om er wat over te schrijven, want ik ben de hele tijd zo druk dat het er bij mij helemaal niet van komt.
Afgelopen zaterdag en de week ervoor ben ik ook even naar EC geweest, maar ook over die belevenissen heb ik niets geschreven.
Het is jammer dat maar weinig mensen die een bijzondere ervaring hebben in EC hun gedachten daarover aan het forum toevertrouwen.
Ik ben er van overtuigd dat veel dames en heren de weg naar EC vinden door de spannende verhalen die ze hier lezen.
Dikke kus voor Esther.
Tot gauw,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Stelbuitensex
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2015 11:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Spontane geile uurtjes

Bericht door Stelbuitensex »

Foei !!! :D :D :D
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Spontane geile uurtjes

Bericht door cbr motorstel »

Nou C zo kom je er wel erg makkelijk vanaf he
Nu nog een zaterdag samen met E en je belofte aan ons na te komen ;)
Gebruikersavatar
CenE
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jun 2015 10:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Spontane geile uurtjes

Bericht door CenE »

:lol: :lol: ik voel natigheid, maar ik zal mijn best doen!!!!!
Dikke kus aan de dames XXXX
Nee heb je......
Gebruikersavatar
Papi chulo
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 sep 2017 14:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Spontane geile uurtjes

Bericht door Papi chulo »

CenE schreef: Na nog een pauze zei ze tegen die knul dat hij maar even lekker moest gaan zitten. Esther had zich voorgenomen om hem even lekker leeg te zuigen, en dat deed ze dan ook vol overgave. Hij had geen andere keus, dan zijn zaad diep in haar keeltje te spuiten en dat gebeurde dan ook, waarna de volgende man er vast maar even naast ging zitten.
Ook die werd op een heerlijke manier klaargezogen.
Wat een geile middag, heren bedankt dat jullie met zoveel respect mijn geile vrouwtje hebben verwend!!!

Groet C en kus van E
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de juiste beschrijving van deze gebeurtenis door CenE, ik was de gelukkige volgende man die er maar vast naast ging zitten en heerlijk werd klaar gezogen.
Ik vond het hemels en Esther is een hele vrolijke lachende geile vrouw .
Na een leuk praatje na het aankleden bleek ook Cor een zeer aardige man te zijn, nogmaals bedankt voor de heerlijke middag.

Xxx Papi.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Spontane geile uurtjes

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi c en e
Mooi geil verhaal
Leest lekker geil weg .. ;)
Groet Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bobby040 en 13 gasten