vandaag..

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SunnyenShine
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2018 12:32
Geaardheid: bi
Geslacht: Stel
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

vandaag..

Bericht door SunnyenShine »

Dag , is het op de zaterdagmiddag een gezellige boel in de cinema? wij hebben plannen om eens aan te schuiven vandaag rond 14.00.
Bijlagen
20170513_222517 - Copy.jpg
20170513_222517 - Copy.jpg (15.46 KiB) 5458 keer bekeken
Laatst gewijzigd door SunnyenShine op 16 jan 2018 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Bi stel, op zoek naar een bisex bull.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: vandaag..

Bericht door Benno2 »

Hier staat een verslag van het bezoek van dit leuke, geile stel: viewtopic.php?f=22&t=34453
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Ergnieuwsgierig
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 apr 2014 23:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: vandaag..

Bericht door Ergnieuwsgierig »

Jammer dat ik dit heb gemist...
Gebruikersavatar
SunnyenShine
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2018 12:32
Geaardheid: bi
Geslacht: Stel
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Sunny kijkt terug!

Bericht door SunnyenShine »

‘Beetje donker hier’ was mijn eerste gedachte bij binnenkomst vorige week. Maar ja, dat hoort natuurlijk in een bios. Er waren weinig bezoekers, alleen mannen. Na even omgekleed te hebben eerst maar een kopje koffie in de bioscoop. De film was zo weinig inspirerend dat ik maar zelf aan de gang ging met Shine. Hij liet zich maar al te graag even pijpen door me. De kijkcijfers voor de film daalden per direct naar nul want een live-optreden bleek veel interessanter. Maar net als in de bioscoop was het alleen kijken geblazen voor het publiek. Al waren er wel wat liefhebbers om mee te doen. Helemaal op het moment dat ik met mijn kontje omhoog stond te draaien boven Shine’s opgezwollen neukpaal. Met als resultaat dat ik meteen de halsband om mijn hals kreeg. Terwijl ik nog niets stout had gedaan! Handen raakten me aan in het donker. Ik ben vriendelijk maar geen allemansvriendin en kies zelf wie mee mag spelen met ons. Toen ik dat duidelijk gemaakt had werd er respectvol afstand gehouden. Dat maakte dat ik me veilig genoeg voelde om een stap verder te gaan en nog geiler kon spelen. Even daarna werden we enthousiast aangesproken door iemand die onze oproep op het forum had gelezen. Nou ja, onze…..Ik was erdoor verrast en vroeg me af wat er van mij verwacht werd door die oproep. Niets, zo bleek. Prettig dus.

Het spel verplaatste zich naar de grote matras. Daar neukte Shine mij stevig warm en nat. Dat kan hij heel goed. Wat bof ik toch met zo´n geilerd als man. Omdat er verder geen actie was hadden we volop de aandacht van iedereen. Een man die rustig op de bank zat trok mijn aandacht. Blond, zelfverzekerd en zo te zien goed gebouwd. Ik vroeg hem of hij mee wilde doen en hij lag in no time op de matras bij ons. Shine gaf me de nuru massagegel aan, die ik vervolgens over de mans lijf en het mijne liet lopen. Heerlijk glijdend en glibberend bewoog ik me over de inmiddels keiharde lul van de man heen terwijl hij mijn borsten kneedde. Ik raakte steeds meer opgewonden van dat heerlijke lijf. En terwijl Shine toekeek neukte hij me stevig tot hij klaarkwam. Dit alles maakte mijn lekkertje ook botergeil dus die dook meteen in zijn eigen kutje. Hmmm, ik werd er zo geil en wild van allemaal. Het was lekker maar nog niet genoeg voor mij. Shine kent mij als geen ander en ging er vanuit dat ik nog meer wilde dus koos hij nog een man voor me uit. Ook die wist van wanten en met wilde stoten nam hij bezit van mijn poesje. Als toetje liet Shine me nog twee keer spuiten waarbij wat omstanders geraakt werden.

Zo vloog de tijd voorbij en moesten we naar huis om de visite te ontvangen. Die schatten weten niet wat voor ´boodschappen in Amersfoort´ wij deden. Wat een fijne hete uurtjes waren dat zeg!

We hoorden dat er normaal meer stellen zijn op de zaterdagen en dat lijkt ons gezellig dus we komen zeker nog een keer terug.

Sunny en Shine.
Bi stel, op zoek naar een bisex bull.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: vandaag..

Bericht door Benno2 »

Lieve Sunny,
Het was heerlijk om met wilde stoten bezit te nemen van jouw poesje :D
Hoop jullie gauw weer te zien.
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
date1971
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2018 18:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: vandaag..

Bericht door date1971 »

Volgende week donderdag ga ik weer even kijken...ben jij er dan ook?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten