Op zoek naar iemand met ervaring met sexcinemas
- goedgesprekofsex
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Op zoek naar iemand met ervaring met sexcinemas
Hoi Lotte,
Leuke naam trouwens...ik wil je graag inwijden in de wereld van sexcinema's. Het is echt geweldig en verslavend. Zullen we eens afspreken
xxx H
Leuke naam trouwens...ik wil je graag inwijden in de wereld van sexcinema's. Het is echt geweldig en verslavend. Zullen we eens afspreken
xxx H
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 33
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi Lotte, ik heb je gemaild, stuur je een berichtje terug?
X
Marck
X
Marck
35 jaar, slank, licht gespierd, verzorgd, helder blauwe ogen, kort bruin haar en...wil je meer weten, vraag het me!
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi Lotte,
Ben erg benieuwd naar je reactie.
roos
x
Ben erg benieuwd naar je reactie.
roos
x
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
-
- Contacteer:
Lotte..... die gaan we (helaas) nooit zien ben ik bang......

-
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
ik had ook een voorstel topicje gemaakt....maar wist eigenlijk niet echt wat ik er precies wel en niet in wou zetten....maar zag dit bericht en dacht..sh*t ! dat had ik ook moeten neertypen....maar ik ben zelf iemand die niet chicken gaat zijn....en gewoon alsnog gagerbruin2002 schreef:Lotte..... die gaan we (helaas) nooit zien ben ik bang......

hopelijk tot snel!
LowLow
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Hoi, Sorry voor van superlate reactie, ik zit zelf nu in examentijd en krijg overmorgen uitslag, dus heb alles even laten zitten, ben al aan het leren voor herexamens
maar hoop dat niet nodig is, maar wil daarna graag een keer komen naar amersfoort, bedankt voor de berichtjes en ga nu even mensen persoonlijk berichten 
Groetjes en misschien tot snel,
Lotte

Groetjes en misschien tot snel,
Lotte
-
- Leeftijd: 29
- Contacteer:
Veel succes met je herexamens!
En mocht je nog een wat jongere, vrouwvriendelijke jongeman zoeken, laat het dan maar weten via pb
heb zelf nog niet zo heel erg veel ervaring met de cinema, een aantal keer pas, maar daar wil ik toch zeker verandering in gaan brengen
En mocht je nog een wat jongere, vrouwvriendelijke jongeman zoeken, laat het dan maar weten via pb

heb zelf nog niet zo heel erg veel ervaring met de cinema, een aantal keer pas, maar daar wil ik toch zeker verandering in gaan brengen

-
- Leeftijd: 54
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hoi Lotte,
Als ik lees dat je nu zit te wachten op de uitslag van je examen, dan krijg ik het vermoeden dat de 93 in je naam ook verwijst naar een geboortejaar.
Als eerste wens ik je natuurlijk alle succes en ik hoop voor jou dat je meteen de eerste keer geslaagd bent. Maar daarna zou je volgens jou laatste bericht eens in de EC langs willen komen en ik vraag mij oprecht af of dat wel verstandig is en zelfs toegestaan.
Je lijkt pas 17 te zijn en persoonlijk denk ik dat een bezoek aan deze fantastische gelegenheid dan voor jou nog iets te vroeg komt.
Misschien heb ik het helemaal mis, dan hoor ik dat natuurlijk graag, maar anders zou ik zeggen, wacht nog een jaartje of 2/3. Wie weet dan tot ziens.
Groetjes Paul
Als ik lees dat je nu zit te wachten op de uitslag van je examen, dan krijg ik het vermoeden dat de 93 in je naam ook verwijst naar een geboortejaar.
Als eerste wens ik je natuurlijk alle succes en ik hoop voor jou dat je meteen de eerste keer geslaagd bent. Maar daarna zou je volgens jou laatste bericht eens in de EC langs willen komen en ik vraag mij oprecht af of dat wel verstandig is en zelfs toegestaan.
Je lijkt pas 17 te zijn en persoonlijk denk ik dat een bezoek aan deze fantastische gelegenheid dan voor jou nog iets te vroeg komt.
Misschien heb ik het helemaal mis, dan hoor ik dat natuurlijk graag, maar anders zou ik zeggen, wacht nog een jaartje of 2/3. Wie weet dan tot ziens.
Groetjes Paul
-
- Contacteer:
Paul,
Bedankt voor de oplettendheid wat betreft de leeftijd, maar wij letten er sowieso bij entree goed op en vragen zonodig legitimatie bij twijfel, zie huisregels.
Met vriendelijke groet,
EroticCinemaTeam
Bedankt voor de oplettendheid wat betreft de leeftijd, maar wij letten er sowieso bij entree goed op en vragen zonodig legitimatie bij twijfel, zie huisregels.
Met vriendelijke groet,
EroticCinemaTeam
-
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
ik had zelf ook al terug zitten rekenen....en t komt uit op 17 idd.....maargoed....ik ben zelf morgen ( dus dat is de 17de ) in de cinema...vanaf een uurtje of half 8...misschien 7 uur...te herkennen aan...*het kapsel*
....hopelijk c u there ppl!
greetz,
J

greetz,
J
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten