Vrijdag 19 januari – ongeremd deep-throaten spuiten slikken en ... neuken neuken neuken!
- WiskeAlswas
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Vrijdag 19 januari – ongeremd deep-throaten spuiten slikken en ... neuken neuken neuken!
Hihi, wélke overige mannen?
- WiskeAlswas
- Contacteer:
Re: Vrijdag 19 januari – ongeremd deep-throaten spuiten slikken en ... neuken neuken neuken!
Ik arriveer al om 16:30! Geschatte vertrektijd wordt dan 18:00. Pin me er niet op vast!
Ik wil piemels. Grote harde piemels, met kloppende schachten en glimmende eikels en volle zakken!
Tot zo! Wiske Alswas.
Ik wil piemels. Grote harde piemels, met kloppende schachten en glimmende eikels en volle zakken!
Tot zo! Wiske Alswas.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Jammer. Wiske net gemist.
Gelukkig had ze nog 7 man achter gelaten
Gelukkig had ze nog 7 man achter gelaten

- WiskeAlswas
- Contacteer:
Lieve mannen ...
Het was een groot succes. Het was lekker druk en jullie gingen direct erop en erover. Respect. Dank daarvoor!
Ik had nog langer door willen gaan, maar er viel even een gat. De zakken waren op een gegeven moment gewoon (even) leeg. Ik snap heus wel dat na een een minuut of tien er weer pikken stijf staan, maar daar wacht ik niet op. Dat duurt me te lang in zo'n een cinema. Dan vertrek ik (wat nog minstens een half uur duurde, want bij de afsluitende bukkake en tijdens het douches werd ik toch weer volop geneukt.) Maar voor langere sessies vol afwisseling ben ik zeer regelmatig beschikbaar als top-slet in grote clubs. Daar verblijf ik dan zo'n vijf uur en doe ik drie gangbangs (of meer) van een uur (of langer).
Complimenten aan EC Amersfoort en de aanwezige kerels! De ruimte was top en het aanbod groot. Zo zie ik het zelden in een cinema! En gelukkig waren er snel weer nieuwe gewillige wijfjes aanwezig. Vers vlees doet neuken! Je komt hier gewoon goed aan je gerief.
Iedereen hartelijk dank voor de inbreng!
Kus van Wiske Alswas – nyfomaan in woord en daad.
Het was een groot succes. Het was lekker druk en jullie gingen direct erop en erover. Respect. Dank daarvoor!
Ik had nog langer door willen gaan, maar er viel even een gat. De zakken waren op een gegeven moment gewoon (even) leeg. Ik snap heus wel dat na een een minuut of tien er weer pikken stijf staan, maar daar wacht ik niet op. Dat duurt me te lang in zo'n een cinema. Dan vertrek ik (wat nog minstens een half uur duurde, want bij de afsluitende bukkake en tijdens het douches werd ik toch weer volop geneukt.) Maar voor langere sessies vol afwisseling ben ik zeer regelmatig beschikbaar als top-slet in grote clubs. Daar verblijf ik dan zo'n vijf uur en doe ik drie gangbangs (of meer) van een uur (of langer).
Complimenten aan EC Amersfoort en de aanwezige kerels! De ruimte was top en het aanbod groot. Zo zie ik het zelden in een cinema! En gelukkig waren er snel weer nieuwe gewillige wijfjes aanwezig. Vers vlees doet neuken! Je komt hier gewoon goed aan je gerief.
Iedereen hartelijk dank voor de inbreng!
Kus van Wiske Alswas – nyfomaan in woord en daad.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Volgende keer in Arnhem? Dan ben ik zeker van de partij om je van top tot teen onder te spuiten met mijn ruim 20 cm.
- WiskeAlswas
- Contacteer:
@lullig – Ik kom zeker ee keer naar EC Arnhem, maar pas ik toevallig een dagje Arnhem doe. Dat kan nog heel lang duren.
- Gewoonjeroen
- Leeftijd: 38
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Zal je altijd zien he, ben je een keer ziek... Mis je dit
. Nou ja, ik hou het graag in de gaten voor een volgende kans.

Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
- vinnieboJ
- Leeftijd: 33
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
wat jammer dat ik dit gemist heb, ik hoop dat ik het de volgende keer eerder zie en aanwezig kan zijn!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten