2 gewillige vrouwelijke sletten - Zaterdag 9 Augustus 2025

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
HilverDom
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 2 gewillige vrouwelijke sletten - Zaterdag 9 Augustus 2025

Bericht door HilverDom »

Dank jullie wel voor alle bezoekers die met ons mee gespeeld hebben afgelopen zaterdag :)

De dames zijn benieuwd naar nog meer reacties, dus iedereen die met een of beide van de dames gespeeld heeft, dit is je kans om je laten horen, en ze enthusiast te maken om terug te komen!
jack1
Leeftijd: 33
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door jack1 »

Kon er helaas niet bij zijn, maar mochten jullie nog een keer komen..
ThatMan
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door ThatMan »

If you weren't there, you missed out. Badly.

Vanaf het moment dat jullie aan waren gekomen, ging het al hard. Van hoe Little One en Baby Girl begonnen met elkaar op te warmen, naar het continu, luid gekreun toen het feest echt begon, tot hoe de dames bijna wanhopig begonnen te smeken voor meer vlees. Veel (erotische) prikkels van begin tot eind.

Het enige wat ik spijt van heb, is dat ik niet over de dames had gespoten. Maar gezien hoe druk het die middag was (en hoe ik op andere manieren mijn lust kwijt kon), is dat een verwaarloosbaar minpunt.

Baby Girl, als je toestemming krijgt om dit te lezen/horen, mijn complimenten! Eerst voelde het aan dat je vrij nerveus was, gezien dit jouw eerste keer was. Maar tegen het einde was dat verdwenen als sneeuw voor de zon! Hopelijk helpt dit de tweede keer minder spannend te maken (of juist meer?).

Little One, idem ditto qua toestemming, je was ongelofelijk geil! Tot het punt dat jouw lichaam de lust bijna niet aankon, zelfs! En het gesmeek voor meer tussenin al het squirten was opwindend tot een punt dat ik niet eerder had meegemaakt. Ben benieuwd naar hoe het de volgende keer nog geiler aan toe zal gaan!

En ten slotte, de man van de middag, HilverDom. Dit was niet mogelijk geweest zonder jou, en daarbovenop komt hoe goed jij de grenzen van de dames kent en behoud! Met hoe je hun hielp tijdens de pauzes (en de nodige discipline uitdeelde), verliep het allemaal soepel. Dus bedankt daarvoor!

Al met al, een ervaring om te onthouden. Nogmaals bedankt aan HilverDom, Baby Girl en Little One voor de spannende middag!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 7 gasten