We kenden hem niet, maar hij zou er ook rond 20.30 uur zijn.
Hij zou de eer hebben om mij als eerste lekker te mogen beffen.
Helaas geen reactie in de cruisingruimte bij het noemen van zijn naam.
Dus na een kopje koffie ben ik me gaan omkleden, lekker kort strak rokje en strak truitje aan, hakjes eronder en lekker geil.
Samen zijn Lee en ik naar de heterozaal gegaan en achterin gaan zitten.
Het was niet heel druk in de ec. en de mannen hielden netjes afstand. Maar onze date zagen we nergens .
Na een minuut of 10 begonnen Lee en ik lekker te zoenen, zijn hand verdween al snel onder mijn strakke rokje en hij voelde dat ik al lekker nat aan t worden was.
Intussen was zijn oog al op een lekker uitziende man op een stoel voor ons gevallen.
Dus toen Lee vroeg wie er zin had om een sappig nat kutje te likken stond deze man op en zat in no-time tussen mijn opgetrokken beentjes voor me op de grond.
Wow wat kon die man lekker beffen..mmmmmmmmm, ik kronkelde en kreunde van genot, zijn tong gleed zo heerlijk door mijn zachte natte lipjes en over mijn harde klit.
Ik pakte hem bij zijn hoofd en stuurde en spoorde hem nog wat aan. Hij likte me heerlijk een aantal keer klaar.
Naast me stonden nog wat mannen te trekken en mee te genieten. Ik voelde wat handen over mijn lijf glijden, maar alle aandacht ging naar die heerlijke tong tussen mijn dijen.
Na een poosje ging hij op de stoel naast me zitten, ik kroop voor hem op de grond en begon zijn pik te strelen. Tussen mijn handen groeide er iets moois en zeker iets lekkers.
Een prachtige erectie vlak voor me en natuurlijk ging mijn tong voorzichtig over zijn eikel, langs zijn pik naar zijn ballen. Hij genoot er zienderogen van. Zijn broek ging verder uit, zijn t’shirt en de mijne ook. Wowww, hij was helemaal geschoren….Ik nam hem heerlijk in mijn gulzige mondje en pijpte die heerlijke harde paal lekker diep.
Mijn handen over zijn lijf glijdend, zijn pik tussen mijn borsten wat een genot.
Even later lagen we op het bed voor in de filmzaal en daar werd er een condoom gepakt en werd ik giga lekker en diep geneukt door hem.
Mijn benen in zijn nek en hij met de volle lengte zijn pik diep tot aan zijn ballen in me stotend…mmmmmmmmmm
Toen hij op het punt stond te komen, trok hij zijn pik terug, het condoom eraf en trok zich heerlijk geil voor me af en spoot me helemaal vol over mijn lijf, zo geilllllllll
Daarna even tot rust gekomen in de cruisingruimte, waar ik tussen de twee mannen, Lee en Fred (dat wist ik inmiddels), op de bank ging zitten uitpuffen en beetje kletsen.
De tijd tikte door en ik had nog wel zin om even lekker te geilen, dus begon ik Fred zijn pik weer te strelen, beetje trekken en jawel hoor wederom werden we vriendjes hihi…
Ik vroeg hem op het bed te gaan liggen en kroop in standje 69 bovenop hem. We likten elkaar enorm lekker en mijn sapjes stroomden weer rijkelijk over de heerlijke tong in mijn spleetje. Fred neukte me diep in mijn mondje en liet zijn vingers in mijn natte kut glijden, wat een sensatie. We draaiden om en ik werd heerlijk gevingerd door hem, ik voelde nog twee handen die mijn benen vastpakten en toen Fred naast me zat met zijn heerlijke pik diep in mijn mondje voelde ik een andere harde pik bij me naar binnen glijden. Werd nog een keer lekker geneukt terwijl ik aan t pijpen was jammie, jammie, jammie.
Ik was er zo geil van geworden dat ik mezelf daarna voor de ogen van de mannen heerlijk geil klaar vingerde, mijn lijf trilde van genot.
Fred deed nog een keer een condoom om en neukte me nog eens op het matras in diverse standjes. Ik heb op en top genoten van zijn geiligheid. En al die tijd zat Lee vanaf de bank mee te genieten net als Christoff. Weer ging het condoom eraf en trok Fred zich klaar terwijl ik zijn ballen likte en hem geil aankeek. Dit was hem teveel en voor de tweede keer spoot hij zijn heerlijke geile lading sperma over me heen.
Het was een kort maar zeker krachtig bezoekje. En ondanks dat het niet druk was, is het een zeer geslaagde geile avond geworden.
Met speciale dank aan Fred

Met een aantal bedankjes van meegenietende mannen (altijd leuk om dat te krijgen) en een frisse douche zijn we even na tienen weer huiswaarts gegaan.
En de date?? Hij heeft zich netjes verontschuldigd (dank je wel) hij baalde er stevig van.
Tot gauw weer eens bij een volgend spontaan bezoekje van ons.
Sue en Lee