Geile ervaring

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
antonv
Contacteer:

Geile ervaring

Bericht door antonv »

Gisteravond even naar de cinema geweest. In de hetero-cinema zaten drie mensen waaronder een stelletje. Jummie. Het is altijd lekker om een stelletje tegen te komen in cinema's. Onder het kijken naar de film werd de dame al een beetje opgegeild door haar partner.
Na verloop van tijd gingen ze naar de darkroom waar de dame in het andreaskruis werd vastgemaakt. 'She is al yours heren' waren de woorden. Hmmm... heerlijk aan haar boobs gelikt en tussendoor met de handen langs haar billen en in haar poes. Mijn medewandelaar was erg druk met het bevredigen van haar clit. Op een gegeven moment door mijn knieen en even met de tong meegeholpen. Trillend kwam ze klaar.
Daarna werd ze uit de boeien geholpen en ging ze op haar knieen om de heren even te bevredigen. Helaas was ik al zo opgewonden dat ik niet lang heb kunnen genieten van deze lekkere dame, maar ik ben wel lekker gekomen.
Nadien nog even rustig nagenieten in de cinema. Hopelijk kom ik ze snel weer tegen. Het is toch fijn als er ook regelmatig dames danwel stelletjes in de cinema aanwezig zijn.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten