Woensdag 6 maart... vanmiddag dus....

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
leukevent
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Woensdag 6 maart... vanmiddag dus....

Bericht door leukevent »

Ik ben inmiddels een stel.. hihi en het kijkt haar geil om naar de cinema te gaan. Zijn er vorige week zaterdag tegen sluitingstijd al een keer geweest voor een rondleiding. Nu heeft ze er super veel zin in en staat onder de douche... Straks gaan we samen naar de cinema. En we zien wel. Mochten er mannen zijn die ook geweest zijn laten jullie dan een verslagje achter... Tot zo!!
Erik1982
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Woensdag 6 maart... vanmiddag dus....

Bericht door Erik1982 »

Ik 30 jarige jongeman ben nu aanwezig in de cinema in Amersfoort. Het lijkt me erg geil om je vrouwtje te verwennen zo.

Tot straks.
leukevent
Contacteer:

Bericht door leukevent »

Op dit moment wordt de make-up aangebracht.... zeg nog een half uurtje dan zijn we er wel....
Erik1982
Contacteer:

Bericht door Erik1982 »

Ik heb er zin in. Is ze al een beetje geil? Waar zijn jullie allemaal voor in?

Ik zit hier met een stijve, tot zo!
leukevent
Contacteer:

Bericht door leukevent »

We gaan rijden. Zijn er met 15 minuten.... We zien wel wat er wel en niet gebeurt.... Veel kan, niets moet en met respect bereik je het meest. Zij bepaald vandaag wat ze doet... Hij begeleid voornamelijk.
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
pavus1
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Wat was dat even genieten zeg, heerlijk. Ik kwam binnen op het moment dat zij al lekker bezig was met een aantal heren die de moeite hadden genomen om ook even uit de kleren te gaan. Het zag er lekker uit dus ik dacht laat ik dan ook maar uit de kleren gaan. Je werd al goed geneukt en tegelijk was je de andere heren om de beurt aan het pijpen. Ik heb mij dus ook hier bij aangesloten. Al gauw had je ook mijn stijve te pakken en sloot je je lippen er omheen. Bijna direct moest ik je vragen om even te stoppen anders zou het snel leiden tot een mond vol en dat was toch echt niet de bedoeling. Je had al snel weer een volgend slachtoffer te pakken dus kon ik even afkoelen. Wat later leek het er even op dat iedereen wel aan zijn trekken was gekomen, maar in je ooghoeken had je nog iemand gevonden die je nog even lekker wilde verwennen. Ik ben hier nog even naast gaan staan en al snel was je mij weer heerlijk aan het pijpen. Omdat ik wist dat ik dit hoe dan ook niet lang zou volhouden vroeg ik of ik je heerlijk over je lekkere volle borsten mocht spuiten en gelukkig wilde jij dit ook graag. Dus een paar tellen later spoot ik grommend over je heen en wreef jij het lekker over je borsten uit. Geen papiertje nodig, nee jij ging daarna gewoon lekker met je jurkje aan en je jas onder de arm met je partner weer de winkel in. Zonder BH en met mijn sperma er nog op, ik kreeg er spontaan weer een stijve van. Nu zit ik dus nog heerlijk na te genieten. Wie weet tot de volgende keer, ik heb er van genoten.
leukevent
Contacteer:

Bericht door leukevent »

We zijn inmiddels alweer even thuis. En inderdaad GENOTEN. Zij heeft zich heerlijk laten verwennen en alle heren deden het met respect. Hopelijk is iedereen aan zijn trekken gekomen. Voor mij was het ook de eerste keer dat ik als begeleider meeging en heb het feestje met veel plezier gade geslagen. Hopelijk zijn er nog meer mannen die hun verhaal hier plaatsen.
Pavus ze herinnert je als een lieve respectvolle man en je mag de volgende keer zeker weer meedoen.
Of we dat aankondigen dat merken jullie dan wel, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
Zij heeft zeker zin in meer....... Tot een volgende keer.
Groet Leukevent en vriendin.
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
hetejongen24
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door hetejongen24 »

Wouw wat klinkt dit allemaal geil! Jammer dat ik alleen in de avonden kan!
Hoop jullie een keer op een avond te treffen!
Bi-schierige en licht gespierde jongen is vooral opzoek naar vrouwen en of stellen waarbij de vrouw actief deelneemt aan het spel.
Erik1982
Contacteer:

Bericht door Erik1982 »

Gelukkig was ik er ook bij vanmiddag. Wat een geweldig geile ervaring was dit weer. Een prachtige lieve vrouw met een mooie bos krullend haar. Ik was die jongen in het zwarte shirt. Je hebt me o.a. liggend op het matras heerlijk gepijpt terwijl iedereen keek en ik heb je lekker van achteren mogen neuken en je heerlijke kutje mogen vingeren. Maar wat kan jij heerlijk pijpen zeg. Je keek me af en toe ook heel geil aan. Ik heb van je genoten.

X Erik
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten