Vrijdag 5 april 21.00 uur: Deborah

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Deborah
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Vrijdag 5 april 21.00 uur: Deborah

Bericht door Deborah »

Bij voldoende animo van mannen dit aanspreekt lijkt het me leuk om vrijdagavond 5 april om 21.00 uur langs te komen in Amersfoort. Ik wil graag lekker geilen met één of twee leuke mannen die ik zelf uitkies en daarna wil ik klaar gaan liggen op het grote bed of ergens anders en van alle andere mannen die hebben toegekeken hun zaad over me heen gespoten krijgen. Ik hoop dat jullie je lekker aftrekken en goed over mijn borsten enzo heen spuiten. Zo'n afsluitende zaaddouche lijkt me heel geil. Is daar interesse in, of trekt dat geen volle zalen meer tegenwoordig? ;-)

Benieuwd of ik wat leuke vlotte jongens/mannen kan verwachten voor de voorpret en dan nog een heleboel vast net zo leuke mannen voor het blussen na afloop met warm zaad. Laten jullie horen of het aanspreekt?

Deborah, die overigens wel haar partner meeneemt om een oogje in het zeil te houden.
88er
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vrijdag 5 april 21.00 uur: Deborah

Bericht door 88er »

Hey Deborah,

Ik ben er ook vrijdagavond, het is dan jongerendag dus ik mag nog gratis naar binnen ook. ;)

Ik ben een Nederlandse jongeman van 24 jaar met een normaal postuur en blond haar en ik zou je graag verwennen morgenavond. Hopelijk tot dan!

88er.
Bischierig
altijdlief
Geaardheid: bi
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door altijdlief »

Jammer ik mag niet naar binnen :P
HeelHard
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door HeelHard »

Dat klinkt lekker! IK zal proberen erbij te zijn. Zelf ben ik sportief, blond, NL met een lekkere pik 17x5cm

Kan me van de vorige keer herinneren dat er geen tijd meer was voor een spetterende afsluiter.... misschien zou je iets eerder kunnen komen?
TagFuck
Geaardheid: bi
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door TagFuck »

Hey Deborah ik wilde zelf naar Hilversum gaan maar Amersfoort is ook goed hoor. Al denk ik dat 21:00 wel wat laat is om lang bezig te kunnen zijn. Laat je hier nog een berichtje achter als je gaat?

Ik ben 26, goed postuur en lekkere lul. Laat maar horen!
Gert30
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Gert30 »

Wow, ik heb nog nooit zoveel stellen in een EC gezien als gisteravond. En ze kwamen allemaal na 9 uur. Eerst een stel met een mooie exotische vrouw maar die bleven alleen in de hetero bios en gingen op een gegeven moment weer weg. In eerste instantie dacht ik dat dit Deborah was met partner.

Om ongeveer kwart over negen kwam er nog een stel binnen waarvan zij het slaafje was, eerst actief in de hetero bios en daarna in de darkroom.

Kort daarna kwamen, na wat later bleek, Deborah en partner binnen. Bij het grote bed had ze al snel een jongen uitgekozen die ze ging pijpen en daarna mocht hij neuken. Damn, wat heeft Deborah een lekker figuurtje :P Na de neuksessie ging ze op een bank liggen waarna de meeste mannen hun goedje over haar heen mochten kwakken. Heerlijk!

Iets na half tien kwam er ook nog een jong stel binnen, waarschijnlijk voor het eerst want zij wilde snel weer naar buiten.

Bedankt Deborah en andere stellen!
88er
Contacteer:

Bericht door 88er »

Was een erg lekkere avond inderdaad, ik heb genoten van het stel met hun heerlijke spel in de darkroom en daarna heb ik m'n zaad lekker in het gezicht van Deborah gespoten. Heerlijk!
Bischierig
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten