Ik loop nu al een tijdje allerlei sites af en heb tijd gedacht dat ik type sub ben, maar dat weet ik dus niet. Ik loop beetje met mezelf onder mn arm over mn sexuele gevoelens.

Ik weet dus nu eindelijk waarover ik fantaseer, ik zoek nu eigenlijk een man, stel of vrouw met ervaring hiermee om hier eens over te kletsen en misschien meer. Bij voorkeur een lief iemand met geduld om er eens rustig over te hebben, de risicos en hoe het is. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig. Als het goed klikt en het lijkt me nog steeds leuk zou ik graag een keer samen naar een sexcinema gaan. Ik wil me vooral graag veilig voelen denk ik erbij. Ik vind ook best spannend om dit bericht hier zo te plaatsen.
Ik heb nog niet heel veel ervaring met sex, heb op dit moment een vriendje, maar hij weet hier niet vanaf en dat wil ik graag zou houden. Ik heb in totaal met 3 mannen sex gehad. Echt neuken lijkt me best eng met meerdere mannen, maar misschien oraal of mn handen. Nou ja is een lang profiel en heb je v erteld waar ik aan denk over fantaseer, heb jij ervaring, please deel het met me!
Ik hoop tot snel,
X van een zoekende Lotte
Mn msn en mn email is: 93lotte@gmail.com
Aarzel niet om me toetevoegen of een mailtje te sturen