Vrijdagmiddag willen wij stel weer naar de bios komen.
Wij vaker in bios geweest zij blond sletje met gatenjurkje of iets anders geils aan.
Om 2 uur ongeveer aanwezig. Kan soms wat later zijn, daar we wel eens in de file belanden.
Zij houd er van door mannen betast te worden in de darkroom en heerlijk geneukt te worden op het grote bed. Hoe meer mannen hoe beter.
Pijpen doet zij zonder condoom, neuken met condoom.
Klaarkomen mag je over haar heen doen het ook in haar gezicht, dat vind ze geil.
Bi mannen hebben altijd voorrang bij ons. Meld dat even dat je bi bent.
Dus mannen kom op en spuit haar onder.
Vrijdag 23 augustus wij stel in bios
- Michael43
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Vrijdag 23 augustus wij stel in bios
Hee leuk stel,
Ik ben er graag bij en heb bi-gevoelens dus misschien kunnen jullie me een beetje helpen?kus en tot vrijdag!
Ik ben er graag bij en heb bi-gevoelens dus misschien kunnen jullie me een beetje helpen?kus en tot vrijdag!
Slikt ze?Mial schreef:Klaarkomen mag je over haar heen doen het ook in haar gezicht, dat vind ze geil.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hoi, wat lekker geil. Ik zal er zijn, ben een vlotte bi-man, zie er goed uit, ben goed en dik geschapen. Groot postuur en heel kort/kaal haar. Tot morgen, fred
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Heren,
Voor Mirjam was het weer geweldig vanmiddag en is flink ondergespoten zoals ze wilde. Echter had ik gevraagd aan jullie aan te geven wie er bi was. Voor de zoveelste keer in rij, is dat weer NIET gebeurt, waardoor Mirjam alles alleen mag oplossen en ik alleen maar kan toe kijken. In het begin in de darkroom was er 1 man die even aan mijn pik stond te trekken en hoopte eigenlijk dat het beter zou gaan maar helaas daar bleef het bij. Blijkbaar worden jullie bi mannen weer in ene erg hetero als er een vrouw binnen is. Op deze manier vind ik er eigenlijk niet veel meer aan en ga ook andere dingen organiseren met echte bi mannen, waarbij ik wel aan mijn trekken kom. Of jullie moeten me aan kunnen geven, dat er wel bi mannen zijn en daar voor uit durven komen. Het begint nu een beetje op de chatbox te lijken, waar ook alle bi mannen hetero in profiel hebben staan. Dus ja tot beter nieuws gaan wij wat anders doen.
Mial
Voor Mirjam was het weer geweldig vanmiddag en is flink ondergespoten zoals ze wilde. Echter had ik gevraagd aan jullie aan te geven wie er bi was. Voor de zoveelste keer in rij, is dat weer NIET gebeurt, waardoor Mirjam alles alleen mag oplossen en ik alleen maar kan toe kijken. In het begin in de darkroom was er 1 man die even aan mijn pik stond te trekken en hoopte eigenlijk dat het beter zou gaan maar helaas daar bleef het bij. Blijkbaar worden jullie bi mannen weer in ene erg hetero als er een vrouw binnen is. Op deze manier vind ik er eigenlijk niet veel meer aan en ga ook andere dingen organiseren met echte bi mannen, waarbij ik wel aan mijn trekken kom. Of jullie moeten me aan kunnen geven, dat er wel bi mannen zijn en daar voor uit durven komen. Het begint nu een beetje op de chatbox te lijken, waar ook alle bi mannen hetero in profiel hebben staan. Dus ja tot beter nieuws gaan wij wat anders doen.
Mial
-
- Contacteer:
Hoi Mial,
Jammer te horen dat het niet lukt om als stel bi contacten te leggen. Jammer genoeg lukte het mij niet om vrijdagmiddag naar Amersfoort te komen.
Voor mij is het extra geil als ik lekker met een pik en een kutje mag spelen. Had dan ook graag lekker met jouw pik gespeeld en je leeg gezogen. Misschien had ik wel op jouw mogen spuiten of jij mij pijpen en daarna op je vrouw haar gezicht aftrekken en mij laten spuiten.
Ik hoop dan ook dat jullie toch nog eens naar Amersfoort komen. Ik merk het wel (en graag). Kan/mag ook via pb.
xx Paul
Jammer te horen dat het niet lukt om als stel bi contacten te leggen. Jammer genoeg lukte het mij niet om vrijdagmiddag naar Amersfoort te komen.
Voor mij is het extra geil als ik lekker met een pik en een kutje mag spelen. Had dan ook graag lekker met jouw pik gespeeld en je leeg gezogen. Misschien had ik wel op jouw mogen spuiten of jij mij pijpen en daarna op je vrouw haar gezicht aftrekken en mij laten spuiten.
Ik hoop dan ook dat jullie toch nog eens naar Amersfoort komen. Ik merk het wel (en graag). Kan/mag ook via pb.
xx Paul
49 jr., 1.89 mtr, 80 kg. en goed geschapen bi kerel. Hou van ongeremd geilen met man, vrouw en stel. Taboeloos en ongeremd genieten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten