maandag middag 11nov
maandag middag 11nov
We willen vanmiddag meschien naar amersfoort komen om me slet telaten neuken zijn er vanmiddag mannen of stellen die daarzin in hebben .
At even weten als jullie willen weten wij of we kunnen komen me sletje is geil
Wij zullen er zo ro d de klok van 14.00 uur daar zijn tot een uurtje of 4 daarna gaan we naar huis
Groet ren c
At even weten als jullie willen weten wij of we kunnen komen me sletje is geil
Wij zullen er zo ro d de klok van 14.00 uur daar zijn tot een uurtje of 4 daarna gaan we naar huis
Groet ren c
Laatst gewijzigd door neuksletjeutrecht op 11 nov 2013 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: maandag middag 11nov
Ik heb der zin in en zal er zijn vanmiddag 

-
- Leeftijd: 31
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Lijkt me gezellig. Buiten is het koud dus maak het binnen maar lekker warm! Indicatie vaneen tijdstip dat jullie komen?
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik ga er zeker proberen te zijn!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Wij hebben dit bericht met valse beschuldigen verwijderd van ons forum.
Deze persoon is ook door ons aangeschreven en gevraagd zich bij ons te melden.
Het EC Team.
Deze persoon is ook door ons aangeschreven en gevraagd zich bij ons te melden.
Het EC Team.
- HeelHard
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
.....
-
- Contacteer:
Beste Cinema bezoekers,
wij hebben van niemand 'n melding gekregen aan de balie. Als men dat (anoniem) wel doet kunnen wij meteen tot controle overgaan om te kijken of de bevindingen ook daadwerkelijk kloppen.
Daarnaast zijn er bij ons geen vermissingen gemeld.
We gaan er dan ook vanuit dat het hier om 'n misverstand gaat.
Al onze Cinema's zijn tevens uitgerust met gratis kleding lockers om al uw waardevolle spulletjes veillig in op te bergen.
Het EC Team.
wij hebben van niemand 'n melding gekregen aan de balie. Als men dat (anoniem) wel doet kunnen wij meteen tot controle overgaan om te kijken of de bevindingen ook daadwerkelijk kloppen.
Daarnaast zijn er bij ons geen vermissingen gemeld.
We gaan er dan ook vanuit dat het hier om 'n misverstand gaat.
Al onze Cinema's zijn tevens uitgerust met gratis kleding lockers om al uw waardevolle spulletjes veillig in op te bergen.
Het EC Team.
- HeelHard
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Misschien zocht hij iets in zijn eigen jas.
Ik denk dat de meeste mensen hun waardevolle spullen niet in de jas aan de kapstok laten zitten, maar in een kluis stoppen.
Ik denk dat de meeste mensen hun waardevolle spullen niet in de jas aan de kapstok laten zitten, maar in een kluis stoppen.
beste mensen,
ik vindt dit een zeer mismakelijk berich dat iemand wordt beschuldigd dat hij in andermans jassen zit.
teneerste was het mijn vrouw die daar op bed lag met anderen en ik stond in mij eigen jaszak te voelen en te kijken waar haar viborrator was als dat al niet meer mag weet ik het niet meer.
dus wil eigelijk zeggen pas op als je iets op het forum zet je kan iemand heel erg schaden hiermee .letop je eigen en minder op een ander vraag anders even aan de persoon wat hij aan het doen is we zijn daar tenslotte allemaal voor het zelfde een leuke middag hebben.
ik kan jullie nu al zeggen dat door zo klotte bericht mijn dag gisteren aardig verstiert is.
in overleg met mijn vrouw zullen wij dan ook niet meer komen daar wij houden van eerlijkheid en niet van dit achterbakse gedoe.
met vriendelijk groet,
R&C
als jullie zo door blijven gaan zullen er meerdere mensen afhaken denken wij.
ik vindt dit een zeer mismakelijk berich dat iemand wordt beschuldigd dat hij in andermans jassen zit.
teneerste was het mijn vrouw die daar op bed lag met anderen en ik stond in mij eigen jaszak te voelen en te kijken waar haar viborrator was als dat al niet meer mag weet ik het niet meer.
dus wil eigelijk zeggen pas op als je iets op het forum zet je kan iemand heel erg schaden hiermee .letop je eigen en minder op een ander vraag anders even aan de persoon wat hij aan het doen is we zijn daar tenslotte allemaal voor het zelfde een leuke middag hebben.
ik kan jullie nu al zeggen dat door zo klotte bericht mijn dag gisteren aardig verstiert is.
in overleg met mijn vrouw zullen wij dan ook niet meer komen daar wij houden van eerlijkheid en niet van dit achterbakse gedoe.
met vriendelijk groet,
R&C
als jullie zo door blijven gaan zullen er meerdere mensen afhaken denken wij.
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Beste R & c,
Jullie hebben helemaal gelijk. Het is buitengewoon flauw van ene John Vermeer om jullie zwart te maken op dit forum. Hij heeft zich hier speciaal voor aangemeld, want hij heeft maar 1 bericht. Zo iemand verpest het voor allemaal.
Ik vind dat jullie een geweldig stel zijn. Prachtige vrouw met een toplichaam. Ze heeft me fantastisch gepijpt, ik heb haar heerlijk gebeft en geneukt. Ze ging er echt helemaal voor.
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als jullie niet meer komen.
Jullie hebben helemaal gelijk. Het is buitengewoon flauw van ene John Vermeer om jullie zwart te maken op dit forum. Hij heeft zich hier speciaal voor aangemeld, want hij heeft maar 1 bericht. Zo iemand verpest het voor allemaal.
Ik vind dat jullie een geweldig stel zijn. Prachtige vrouw met een toplichaam. Ze heeft me fantastisch gepijpt, ik heb haar heerlijk gebeft en geneukt. Ze ging er echt helemaal voor.
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als jullie niet meer komen.
Dit is mijn oude, herstelde account.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten