Ik was al vroeg aanwezig en het was erg rustig, op een gegeven moment kwam er een man binnen die zich gelijk ging douchen en kort daarna volgde er een stel.
De vrouw trok snel haar netpanty's en extreem korte rokje aan en belande met de man op het bed waarbij ik rustig op de bank naast de echtgenoot (of vriend?) genoot van het schouwspel.
Al vrij snel vroeg de vrouw of ik mee wilde doen en daar zei ik uiteraard geen nee tegen:-)
Afwisselend neukte de een haar terwijl ze de ander pijpte om vervolgens dit te herhalen bij de gloryholes en op de gynacologenstoel.
Op een gegeven moment belande we zelfs met z'n drieen onder de douche waarbij ik haar achterlangs nam en de andere man werd gepijpt terwijl zij af en toe het beslagen raam schoonmaakte zodat haar man een beter uitzicht had.
Helaas kwam er na ongeveer anderhalf uur wegens omstandigheden een abrubt einde aan deze fantastische avond, ik hoop dat alles weer goed met jullie gaat!
Nogmaals bedankt en hoop jullie nog eens te ontmoeten of doe mij een berichtje als je weer gaat zodat we het nog eens dunnetjes over kunnen doen