ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
joey
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2010 20:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Bericht door joey »

pffffffffffff mijn god wat was dit weer een waanzinnige supergeile dag.
de dag begon met mooi weer altijd een goed begin, toen ik gearriveerd was waren er een aantal mannen en cbr stel aanwezig, in de bioscoop op bed onder de film was M. al lekker bezig , ff lekker bijgekletst over de cubaanse vakantie met dit top stel, bakkie koffie erin en toen met die heerlijke blonde stoot heerlijk geil beizg geweest op t grote matras, wat is zij een zalige neuker die je tijdens de actie aankijkt met een blik waar elke man bloedgeil en geiler van word.
jammergenoeg waren de rest van de mannen nog wat tam maar daar zou snel verandering in komen.
we dachten dat nik en nikkie niet meer zouden komen maar deze gedachte verdween gelukkig snel en ja hoor
even later kwamen nik en nikki binnen met een heerlijke vriendin erbij laten we haar E. noemen, wat een super heerlijke verschijning.
inmiddels leek het steeds drukker te worden met mannen ook misschien roken ze het buiten dat het een dag zou worden om niet snel te vergeten.
E. ging tussen 2 mannen op de bank zitten en hield zich wat gedeisd, en nikkie en M. van motorstel gingen lekker op de grote matras een beetje met elkaar spelen, nik lag er zoals meestal top chill bij,
ik zat op de andere bank nog ff uit te hijgen van de top sex met M en bekeek van afstand E. hoe ze reageerde, ik vond haar wel intrigerend en apart.
zou ik daar gelijk in krijgen dacht ik een moment, even ietsje later ging E. ook het matras op en werd ze van achteren door een man genomen en pijpte ze een donkere jongen, die op een gegeven moment stopte waarop ik zijn plaats innam voor haar ik likte haar gevoelige tepels en vingerde haar eerst voorzichtig, maar ze was al zo nat dat ik het harder kon doen, waar ze heel erg geil op reageerde, ik wilde haar toen meteen neuken maar pffffffffffffff ik kan ook wel een keer wat vergeten (ook ik ben geen robot maar een mens van vlees en bloed loodgieter), mijn condooms lagen in de locker en voordat je die gehaald heb en dan weer moet beginnen is de moment supreme ff weg. dus ik dacht dat komt wel wat later op de dag.

dus ff pauze gehouden met cbr motorstel en ff peukje gerookt en ff lekker gezellig praten, ook dat kan namelijk in de EC, vervolgens gingen we weer terug en E. zag ik niet meer maar er was met nikkie en M. altijd genoeg te sexen en te lachen.
na een tijdje hoorden we geluiden uit de donkere kamer en zijn we gaan kijken, en daar stond E. met 2 handen vastgebonden boven haar hoofd en een aantal mannen waaronder loodgieter die haar vingerend een goed orgasme wilden geven. en mijn god wat stond ze daar te genieten deze heerlijke geile ongeremde lady Mrs Peel, later werd ze nog in de sling gehezen waar ze echt goed hard geneukt is door diverse mannen en natuurlijk loodgieter die heel erg zijn best ging doen maar E. wilde meer en zei gekscherend tegen loodgieter wie is hier de baas, idd een top opmerking want je bent niet altijd de baas loodgieter er zijn ook vrouwen zoals E. hahaha.
Nou ik schrijf me nu de neten en moet nog over een paar weken terug schrijven, als ik dat nog allemaal weet.

voor vandaag wil ik jullie nog 1 ding niet onthouden, ook de loodgieter blijkt geen robot maar een gewooon mens van vlees en bloed te zijn en zelfs die loden pijp van hem weigert wel eens zelfs bij een topper zoals M. , zou dat allemaal gekomen zijn door E.???????
wie weet hahahahaha.

ok nu nog over iets dat eigenlijk mijn gabber girlcrazy zou hebben moeten schrijven maar ik waag me maar aan nog wat terug te halen van een aantal weken geleden.
ook op een mooie zaterdag afgesproken met girlcrazy en hij zou een leuke vrouw meenemen en cbr en nik nikkie zouden er ook zijn.
aangekomen hadden M. en Nikki en chantal een verassing in petto voor girlcrazy, of hij aan t kruis wilde gaan staan, en daar werd hij vastgebonden en ipv van dat we hem daar de hele dag lieten staan, dan had ik me gelijk over de vriendin van girlfriend hebben ontfermd lollllllllllllll.

nee hoor meneer werd door 3 dames heerlijk verwend aan het kruis, toen hij losgemaakt werd na een tijd werd het een van de leukste dagen in de ec die ik heb meegemaakt, J. de vriendin van girlcrazy was voor het eerst maar vond het meteen allemaal super spannend en supergeil want dat was zij ook, mooie grote borsten en een geil lijf.
en de mannen vlogen ook op haar af als vliegen op een strooppot, maar door haar over enthousiaste houding was dat een beetje teveel en moest girlcrazy en nikkie haar even van advies doen.
die heb ze ook ter harte genomen en vanaf dat moment was het 1 gekkenhuis met iedereen, de sex, de gilpartijen van de lach en van het neuken , de humor met iedereen de hele tijd door, een hele memorable middag werd het die dag.
en toen de dag voorbij was in de ec is iedereen met een grote of nog grotere smile huiswaarts gekeerd.

en dat is de bedoeling voor iedereen, maak het gezellig relax en lach en wees respectvol dan is het altijd een toffe dag en word het voor andere stellen en dames alleen steeds leuker om te komen omdat ze dan weten dat het veilig leuk relaxed is, en dat het kan uitmonden in een dag met heerlijke sex met elkaar.

ik ben geen goeie schrijver maar hoop dat ik het hier mee kan doen cbr en nik en nikkie en shiva en de overheerlijke E. Peel( ik denk dat ik de enige ben die je niet heb gehad hahahaha, mssch een volgende keer).

iedereen de groeten en tot een volgende keer.

joey
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Bericht door cbr motorstel »

Wat een goed en geil verslag ik wist niet dat er in Madurodam ook internet was :lol:
Alle twee de zaterdagen waren echt heerlijk relext en geil.
De vriendinnen van girlcrazy en Nikki zijn ook allemaal leuk en geil.
En ja als de mannen zich gedragen blijven de dames ook komen.
De vorige zaterdag hebben we girlcrazy heerlijk verwent aan het kruis en later aan de kettingen boven het grote matras .
Toen was het een feestje en vandaag hebben we het dunnetjes over gedaan.
We misten girlcrazy en J maar hopen dat zij er de volgende keer weer bij zijn.
En aan de overige heren jullie kunnen gerust meedoen maar vraag eerst of het goed is, niet alle vrouwen willen met iedereen.
Alle aanwezige bedankt voor weer een heerlijke zaterdagmiddag.
girlcrazy
Berichten: 90
Lid geworden op: 21 jan 2012 11:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Bericht door girlcrazy »

ja heel jammer dat we dit allemaal gemist hebben maar jullie weten waarom hoef ik hier niet uit te leggen maar idd heel goed geschreven allemaal grote tijger je heb talent pikkie en cbr motorstel goed en geil dat jullie ook weer in het land zijn nick en Nicky ook weer lekker genoten en een heerlijk stout vriendinnetje meegenomen lezen we hier eerdaags zijn we ook weer lekker van de partij t word idd steeds leuker geiler en gezelliger in de EC groeten allemaal van girlcrazy en hele stoute J.
Gebruikersavatar
Loodgieter
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Bericht door Loodgieter »

He Joey.

Mooi verslag man.

Ik had een berichtje gehad van cbr motorstel dat ze er zaterdag middag zouden zijn.
Om 1/2 3 begon het toch te kriebelen , en ben toch maar even in de auto gestapt richting Amersfoort.
Toen ik in de winkel kwam , zei Erwin al het is gezellig binnen.
Ik kwam in de donkere cinema en schoof het gordijn opzij .
Op het grote bed lagen 3 dames en dame 4 Chiva stond tegen de zijkant van het bed met een man .
Recht op het bed lag M van cbr stel metek H te zijn Nick
Links op het Bed lag Nikkie zij werd gelikt door Gerry , in het midden zat een nieuwe dame op haar knieën , haar naam was E.
Ik kon haar gezicht niet zien want haar lange donkere haar hing voor haar gezicht ze pijpte tijger een klein potig Amsterdams mannetje.
( bleek later een goede gezellige neuker te zijn )
Achter haar stond Joey en was van plan haar te gaan neuken.
Op de bank zat een hele bruine vent , bleek H te zijn de man van M.
Nadat ik ze allemaal gedag gezegd had , ben ik gaan douchen.
Toen ik uit de douche kwam zag ik Nikkie lopen met een dubbele dildo , aan de ene kant zat een kromme dikke G spot gedeelte .
Nikkie ging in het midden op het bed liggen en stopte het kromme gedeelte in haar mooie kutje , het andere gedeelte van de dubbele dildo stak nu recht omhoog , was een cm of 19 lang en ee goede dikte.
E. Ging boven Nikkie staan en liet haar heerlijk kont zakken , ze pakte de dildo en liet die in haar natte kutje glijden.
Wat een geil gezicht is dat , de dildo schoof in en uit haar kut.
En die mooie kont wipte op en neer .
Hierna gingen er een paar naar de rookruimte.
Nikkie pakte m'n pik en begon me te pijpen , heerlijk nat en super diep verdween m'n pik in haar keeltje.
Ik vingerde haar kutje , die ze gelijk leeg spoot.
We hebben met elkaar koffie gedronken .
Daarna Begon M me te pijpen , toen hij hard was heb ik haar staande tegen het bed geneukt , terwijl ze haar man H pijpte.
Nikkie werd geneukt door Joey en Tijger.
En dame E was met Nick naar de Darkroom.
Even later hoorde we dat Nick E vast gezet had aan het kruis.
Nikkie kwam naar me toe en zei , wil jij E zo even flink hard gaan neuken in de sling.
Wil ze dat dan wel met mij vroeg ik , ja zei Nikkie.
Ik kwam in de darkroom en daar stond ze aan het kruis.
Gerry was met haar bezig , en zei dat ze niet klaar mocht komen omdat ze straf verdiend had.
Ik voelde aan haar kutje , die zeiknat was.
Voorzichtig stopte ik er 2 vingers in , ze reageerde goed.
Zicht haar G spot en bewerkte die , supergeil werd ze.
Ze zakte naar beneden , en klemde m'n hand tussen haar benen , heel haar lichaam sidderde.
E mocht niet klaarkomen van Ger.
Drie keer over herhaalde ze dit , tot ze vroeg aan Gerry mag ik klaar komen.
Ja zij hij kom maar , ze liet zich gaan en kwam geil kreunend klaar.
Wil je geneukt worden vroeg ik haar , ja zei ze graag.
We maakten haar los , ging op haar knieën zitten en pijpte me.
Dat deed ze super en ook heel diep.
We hulpen haar in de sling . Ik deed een condoom om en stopte m'n lul in haar kutje.
Pakte haar goed beet en begon te neuken , lekker hard en goed diep .
Ze schreewde het uit , wat een lekker geil ding.
De kettingen rammelde vanuit het plafond , en met de herrie erbij welke E maakte , maakte dat ze allemaal kwamen kijken in de darkroom .
Joey nam het van me over en neukte haar ook goed hard , na Joey nam Gerry het over.
Ik nam even rust , en belande op het grote bed.
Hier begon M me te pijpen toen hij hard was wilde M op me komen zitten , ik deed een condoom om , en toen verslapte hij .
Wat ik ook probeerde , m'n pik vond het genoeg.
Ik kreeg natuurlijk gelijk van alles over me heen.
Dat het me leeftijd was , en nog meer van dat soort opmerkingen.
We besloten om met z'n allen koffie te drinken .
Erwin werdt erbij gehaald want de koffie automaat was leeg.
We kregen van Erwin een bakkie nadat hij hem had bij gevuld.
Met een man of 10 hebben we gezellig bij zitten praten.
En ben om half zes richting huis gegaan.
Het was weer een heerlijke geile middag.
Iedereen bedankt daarvoor.
Erwin bedankt voor de goede zorgen.

Gr. Loodgieter.
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Bericht door cbr motorstel »

Loodgieter waar lag het nou aan lag het aan mij of had E je uitgeput. ;)
Of gaat toch de leeftijd mee spelen? :D
Ik hoop dat het eenmalig was dat je pijp niet deed wat jij wou :roll:
Maar alle gekheid op een stokje ik denk dat ik namens allen die aanwezig waren kan zeggen dat het een top middag was.
Gebruikersavatar
Loodgieter
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Bericht door Loodgieter »

Ik ben m'n carrière aan het afbouwen , dat heeft m'n pik in de gaten .
Die denk dat hij er zo maar mee kan stoppen , maar dan heeft hij het mis.
Ik had deze week een oproep van ene Jessy een dame van 42 jaar die was geil geworden van al onze verslagen.
Vrijdag middag had ze tijd , en kwam naar EC Hilversum.
Dit was een hele lekkere dame , zo verschrikkelijk geil , ze kon er niet genoeg van krijgen
Ik had een paar man uitgenodigd , en met elkaar hebben we haar goed te pakken gehad.
We hebben zelfs een dp gedaan met haar.
Zij heeft mij gesloopt.
We waren er om 2 uur en om half 5 ging ik weg.
Pieter en Kinkymarco waren er nog , en ze vroeg aan mij , ik vind het zo geil mag ik nog even blijven.
Die mannen letten op je zei ik tegen haar geniet er maar van.
Heerlijk toch zulke dames.
Ik moest nog een werk gaan opleveren en was om half negen thuis.
Morgen /zaterdag ga ik niet naar Amersfoort dacht ik nog.
Even een dagje rust.
Het vervolg weet je.

Gr. Loodgieter
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Bericht door Nick007 »

Hoi Loodgieter,

Het was reuze gezellig met jou erbij, maar geen smoesjes :D :lol: :D :lol:


Gr Nikki, Emma en Nick

Loodgieter schreef:Ik ben m'n carrière aan het afbouwen , dat heeft m'n pik in de gaten .
Die denk dat hij er zo maar mee kan stoppen , maar dan heeft hij het mis.
Ik had deze week een oproep van ene Jessy een dame van 42 jaar die was geil geworden van al onze verslagen.
Vrijdag middag had ze tijd , en kwam naar EC Hilversum.
Dit was een hele lekkere dame , zo verschrikkelijk geil , ze kon er niet genoeg van krijgen
Ik had een paar man uitgenodigd , en met elkaar hebben we haar goed te pakken gehad.
We hebben zelfs een dp gedaan met haar.
Zij heeft mij gesloopt.
We waren er om 2 uur en om half 5 ging ik weg.
Pieter en Kinkymarco waren er nog , en ze vroeg aan mij , ik vind het zo geil mag ik nog even blijven.
Die mannen letten op je zei ik tegen haar geniet er maar van.
Heerlijk toch zulke dames.
Ik moest nog een werk gaan opleveren en was om half negen thuis.
Morgen /zaterdag ga ik niet naar Amersfoort dacht ik nog.
Even een dagje rust.
Het vervolg weet je.

Gr. Loodgieter
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ff tikkie in de tijd terug en van vandaag 26 september

Bericht door Nick007 »

Heel goed verslag van de zaterdag.

Gr Nick
joey schreef:pffffffffffff mijn god wat was dit weer een waanzinnige supergeile dag.
de dag begon met mooi weer altijd een goed begin, toen ik gearriveerd was waren er een aantal mannen en cbr stel aanwezig, in de bioscoop op bed onder de film was M. al lekker bezig , ff lekker bijgekletst over de cubaanse vakantie met dit top stel, bakkie koffie erin en toen met die heerlijke blonde stoot heerlijk geil beizg geweest op t grote matras, wat is zij een zalige neuker die je tijdens de actie aankijkt met een blik waar elke man bloedgeil en geiler van word.
jammergenoeg waren de rest van de mannen nog wat tam maar daar zou snel verandering in komen.
we dachten dat nik en nikkie niet meer zouden komen maar deze gedachte verdween gelukkig snel en ja hoor
even later kwamen nik en nikki binnen met een heerlijke vriendin erbij laten we haar E. noemen, wat een super heerlijke verschijning.
inmiddels leek het steeds drukker te worden met mannen ook misschien roken ze het buiten dat het een dag zou worden om niet snel te vergeten.
E. ging tussen 2 mannen op de bank zitten en hield zich wat gedeisd, en nikkie en M. van motorstel gingen lekker op de grote matras een beetje met elkaar spelen, nik lag er zoals meestal top chill bij,
ik zat op de andere bank nog ff uit te hijgen van de top sex met M en bekeek van afstand E. hoe ze reageerde, ik vond haar wel intrigerend en apart.
zou ik daar gelijk in krijgen dacht ik een moment, even ietsje later ging E. ook het matras op en werd ze van achteren door een man genomen en pijpte ze een donkere jongen, die op een gegeven moment stopte waarop ik zijn plaats innam voor haar ik likte haar gevoelige tepels en vingerde haar eerst voorzichtig, maar ze was al zo nat dat ik het harder kon doen, waar ze heel erg geil op reageerde, ik wilde haar toen meteen neuken maar pffffffffffffff ik kan ook wel een keer wat vergeten (ook ik ben geen robot maar een mens van vlees en bloed loodgieter), mijn condooms lagen in de locker en voordat je die gehaald heb en dan weer moet beginnen is de moment supreme ff weg. dus ik dacht dat komt wel wat later op de dag.

dus ff pauze gehouden met cbr motorstel en ff peukje gerookt en ff lekker gezellig praten, ook dat kan namelijk in de EC, vervolgens gingen we weer terug en E. zag ik niet meer maar er was met nikkie en M. altijd genoeg te sexen en te lachen.
na een tijdje hoorden we geluiden uit de donkere kamer en zijn we gaan kijken, en daar stond E. met 2 handen vastgebonden boven haar hoofd en een aantal mannen waaronder loodgieter die haar vingerend een goed orgasme wilden geven. en mijn god wat stond ze daar te genieten deze heerlijke geile ongeremde lady Mrs Peel, later werd ze nog in de sling gehezen waar ze echt goed hard geneukt is door diverse mannen en natuurlijk loodgieter die heel erg zijn best ging doen maar E. wilde meer en zei gekscherend tegen loodgieter wie is hier de baas, idd een top opmerking want je bent niet altijd de baas loodgieter er zijn ook vrouwen zoals E. hahaha.
Nou ik schrijf me nu de neten en moet nog over een paar weken terug schrijven, als ik dat nog allemaal weet.

voor vandaag wil ik jullie nog 1 ding niet onthouden, ook de loodgieter blijkt geen robot maar een gewooon mens van vlees en bloed te zijn en zelfs die loden pijp van hem weigert wel eens zelfs bij een topper zoals M. , zou dat allemaal gekomen zijn door E.???????
wie weet hahahahaha.

ok nu nog over iets dat eigenlijk mijn gabber girlcrazy zou hebben moeten schrijven maar ik waag me maar aan nog wat terug te halen van een aantal weken geleden.
ook op een mooie zaterdag afgesproken met girlcrazy en hij zou een leuke vrouw meenemen en cbr en nik nikkie zouden er ook zijn.
aangekomen hadden M. en Nikki en chantal een verassing in petto voor girlcrazy, of hij aan t kruis wilde gaan staan, en daar werd hij vastgebonden en ipv van dat we hem daar de hele dag lieten staan, dan had ik me gelijk over de vriendin van girlfriend hebben ontfermd lollllllllllllll.

nee hoor meneer werd door 3 dames heerlijk verwend aan het kruis, toen hij losgemaakt werd na een tijd werd het een van de leukste dagen in de ec die ik heb meegemaakt, J. de vriendin van girlcrazy was voor het eerst maar vond het meteen allemaal super spannend en supergeil want dat was zij ook, mooie grote borsten en een geil lijf.
en de mannen vlogen ook op haar af als vliegen op een strooppot, maar door haar over enthousiaste houding was dat een beetje teveel en moest girlcrazy en nikkie haar even van advies doen.
die heb ze ook ter harte genomen en vanaf dat moment was het 1 gekkenhuis met iedereen, de sex, de gilpartijen van de lach en van het neuken , de humor met iedereen de hele tijd door, een hele memorable middag werd het die dag.
en toen de dag voorbij was in de ec is iedereen met een grote of nog grotere smile huiswaarts gekeerd.

en dat is de bedoeling voor iedereen, maak het gezellig relax en lach en wees respectvol dan is het altijd een toffe dag en word het voor andere stellen en dames alleen steeds leuker om te komen omdat ze dan weten dat het veilig leuk relaxed is, en dat het kan uitmonden in een dag met heerlijke sex met elkaar.

ik ben geen goeie schrijver maar hoop dat ik het hier mee kan doen cbr en nik en nikkie en shiva en de overheerlijke E. Peel( ik denk dat ik de enige ben die je niet heb gehad hahahaha, mssch een volgende keer).

iedereen de groeten en tot een volgende keer.

joey
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten