Geile dinsdagmiddag in de EC

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door Benno2 »

loodgieter had weer eens een berichtje gestuurd: dinsdag komt Sense. In de EC had ik vorige week CBR Motorstel gesproken en die zouden ook komen zeiden ze. Dan weet je bij voorbaat al dat het leuk wordt want die twee kunnen heerlijk samen spelen, wat een genot is om te zien. Bovendien zijn het twee heerlijke dames, die wel tegen een stootje kunnen, dus een stootje zouden we ze gaan geven.

Ik kwam om 10 voor half 1 binnen en zag meteen hoe Loodgieter bij de gynaecologenstoel bezig was om Sense te boeien en te blinddoeken . Nog net voor ze haar blinddoek om kreeg zag ze mij en kreeg ik 3 kussen. Ik liep door naar de lockers om mijn kleren op te bergen. Er waren al behoorlijk wat mensen. Motortsel H en M waren er, Jack, Ron, Roel, Robert, Deleukstebuurman, natuurlijk Bert en nog wat mannen waarvan ik de naam niet weet.

Loodgieter leidde Sense naar binnen. Haar handen waren achter haar rug geboeid, ze had een halsband met ketting om en een blinddoek. Verder alleen een klein slipje en hakken. Loodgieter zette haar met haar rug tegen het wandrek in de centrale ruimte en zei dat we haar mochten betasten. Daar had ik me op verheugd. Ik pakte de ketting van haar halsband en begon haar tieten te kneden. Ook pakte ik haar bij haar haar en kuste haar nek. Ik zei er niets bij zodat ze niet wist wie wat deed. Dat is het spannende ervan. Robert trok haar slipje uit en begon haar te vingeren. Er was nog iemand bij die ook van alles deed, maar ik weet even niet meer wie. Ik voelde even aan haar kutje dat al lekker nat was. Het voelde extra strak aan, wat bleek te komen door een butplug die ze in had.

Al snel was Sense aan het hijgen van de geiligheid. Loodgieter vroeg haar: ben je klaar voor pik? Ja, zei ze. Dus moest ze op haar knieën gaan zitten om de aanwezige mannen te pijpen. Als eerste kwam een man van wie ik de naam niet weet, maar die haar meteen een forse lul aanbood, die ze tot zijn grote verrassing helemaal in haar keel liet glijden. De ene na de andere pik verdween in het gulzige mondje van Sense. Totdat... ze in plaats van een pik een kutje kreeg aangeboden. M was voor haar gaan staan met haar kutje vooruit.
Hier moet ik trouwens even vertellen dat M een prachtig pakje aan had van zwart (kunst)leer, wat helemaal nauwsluitend om haar lichaam zat. Het bedekte buik, billen en tieten, maar liet haar kutje vrij. Prachtig dus!
Sense liet zich uiteraard niet van de wijs brengen en likte M haar poesje net zo gretig als ze alle pikken, die ze aan het pijpen was.

Hierna was het tijd om Sense en M te gaan neuken op het grote bed.
Verschillende mannen namen de beide dames. Roel was M uitgebreid aan het beffen. Op een gegeven moment lag Sense op haar rug met haar hoofd achterover over de rand. Loodgieter propte zijn grote paal helemaal in haar keel. Tegelijkertijd neukte ik haar en voelde hoe zij van binnen helemaal samentrok als ze moest kokhalzen als Loodgieter helemaal achter in haar keel zat. De sfeer was erg goed en sociaal. Alle mannen gunde elkaar de ruimte en gingen niet heel lang door voordat ze de beurt weer aan de volgende gaven.

Toen ging Loodgieter op zijn rug liggen en liet hij Sense op hem plaatsnemen. Jack nam er achter plaats en stopte zijn pik in haar door de butplug opgerekte kontje. Van beide kanten werd ze stevig genomen. Tegelijkertijd zag ik dat M op haar knieën Roel aan het pijpen was. Haar kontje stak verleidelijk achteruit. Ik ging achter haar zitten en liet haar even weten dat ik het was (anders wordt ze boos, als je het niet netjes vraagt ;) ). Vervolgens begon ik haar op z'n hondjes te neuken. Het was erg geil hoe er voortdurend meerdere mensen tegelijk op het grote bed bezig waren.

Tijd voor de sling. Sense klom in de sling en werd binnen de kortste keren door de een na de nader hard geneukt. Loodgieter voorop. In plaats van haar hoofd in de hoofdsteun te leggen liet Sense haar hoofd naar achteren hangen. Ik ging bij haar hoofd staan en ze begon me heerlijk te zuigen, terwijl Loodgieter haar stevig neukte. Daarna volgden er anderen. Robert neukte haar goed door en hield het niet langer en kwam goed klaar (zo te horen :D ). Uiteraard kwam ik ook aan de beurt.
Zowel Bert als Loodgieter lieten Sense verschillende keren heftig spuitend klaarkomen, waardoor er een hoop tissues aan te pas moesten komen om de vloer weer droog te maken, zodat de volgende neuker niet zou uitglijden.

Terug naar het grote bed in de centrale ruimte, waar alle lichten bleken te branden. Erwin had het koffieapparaat bijgevuld en er koffie naast geknoeid. Sense moest voorover gebukt leunend op het bed gaan staan en kreeg 20 zweepslagen van Bert, terwijl ze mee moest tellen. Sommige klappen kwamen goed aan, want ze kromp af en toe ineen. "dertien, veertien,vijftii... aaauw!!!' Terwijl dit bezig was zette Erwin de stofzuiger aan om de gemorste koffie op te zuigen. Haha, wat een bizarre combinatie van omstandigheden.
Het maakte allemaal niet uit, want de sfeer was opperbest. Toen de 20 zweepslagen voorbij waren kwam M om Sense "troosten". Ze knuffelde en streelde haar en kuste haar overal. Toen ging ze achterover op bed liggen en liet zich door Sense klaarlikken.

Daarna ging Sense op bed liggen om ondergespoten te worden. Niet alleen door de mannen maar ook door M die over haar heen ging zitten en tot spuiten werd gebracht op Sense haar buik. Ik zat bij haar hoofd en ze likte mijn ballen toen ik met grote klodders mijn zaad over haar borsten spoot. Er volgden er nog een hele hoop. Sense sprong onder de douche en niet lang daarna kwam M erbij. Een mooi schouwspel als slot van een geslaagde middag.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Roksie
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 aug 2014 13:07
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door Roksie »

Benno wat heb je weer een super verslag van deze geweldige middag gemaakt. We hebben met z'n allen weer kunnen genieten van een gezellige en supergeile middag in de EC.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door Benno2 »

Ben benieuwd wat de andere deelnemers van de geile middag vonden.
Schrijf even een korte reactie.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
jack1
Berichten: 233
Lid geworden op: 14 dec 2015 11:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door jack1 »

Aan zo'n super verslag kan ik helaas niet tippen..
Ik was helaas iets later, moest iemand helpen verhuizen. Toen ik binnenkwam zag ik de twee lekkere dames al op het matras in de grote ruimte liggen, beiden werden goed verwend.
Toen Sense tegen het matras aan stond en Loodgieter aan het pijpen was, mocht ik haar, voorzichtig, anaal nemen. Even later iets minder voorzichtig standje DP :p
Was weer een heerlijke middag die eigenlijk te vroeg was afgelopen.
Ongehoorzaam
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 nov 2014 09:02
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door Ongehoorzaam »

Ik wist dat ik een risico zou nemen door zonder de toestemming van mijn Meester naar de cinema te komen en hem pas achteraf daarvan op de hoogte te stellen. Je zoekt soms de grens op en besluit er een stap overheen te nemen. Ik heb zijn reactie daarop onderschat en een bioscoopbezoek zal er voor een lange tijd niet inzitten.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door Benno2 »

Dat is heel erg jammer. En dat net op de dag dat de Brexit een feit is.
Nu voelt het een beetje als een Sexit.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door EddieEagle »

Ha :lol: :lol: :lol:
Benno schreef:Dat is heel erg jammer. En dat net op de dag dat de Brexit een feit is.
Nu voelt het een beetje als een Sexit.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Stelbuitensex
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2015 11:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door Stelbuitensex »

Weer een mooi en lekker verslag Benno.....hopen er ook een keer bij te kunnen zijn op
zo'n geile middag...
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door Benno2 »

Stelbuitensex schreef:Weer een mooi en lekker verslag Benno.....hopen er ook een keer bij te kunnen zijn op
zo'n geile middag...
Lijkt me gezellig.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag in de EC

Bericht door cbr motorstel »

Het was echt een heerlijke relaxte middag.
Benno weer een super verslag.
En stelbuitensex ik hoop dat jullie je vrij kunnen maken op het volgende feestje.
Ik stuur jullie een pb met de datum.
XXX H en M
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten