Dag iedereen,
Ik kom as donderdag gezellig naar de nudisten dag, heerlijk naakt lopen en vooral naakt zitten in de hetero bios.. zijn er dan ook vrouwen in de zaal? Of alleen maar mannen.. Ik ben niet vies van een mooie lul hoor, maar zou graag eens samen met een stelletje wat leuks doen.. mijn fantasie is dat ik een vrouw neuk en de man van haar dan afzuig.. kortom alle stelletjes kom gezellig langs...
ps ik ben er tussen 13:00uur en 15:00uur
groetjes
steven
bezoek op nudisten dag
- stevenmooi
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 65
- Contacteer:
Re: bezoek op nudisten dag
De laatste vier keer dat ik een naaktdag bezocht, heb ik telkens een of meer stellen gezien. De kans dat je een stel treft is dus redelijk groot. Ik zou wel wat langer blijven. Ik ben ook van plan donderdag de 21e te komen. Wie weet kan ik nog even met jouw lekkere pik spelen of valt er nog een kutje te likken.
-
- Leeftijd: 65
- Contacteer:
Re: bezoek op nudisten dag
Net voor tweeën liep ik EC binnen. Op dat moment nog niet heel druk. Een uurtje later kwam het eerste stel. Hij nodigde de aanwezigen uit zijn aantrekkelijke vrouwelijke partner mee te verwennen. Ik heb me bekommerd om haar heerlijke kutje en haar uitvoerig gelikt. Even later werd haar vibrator ingezet. Met mijn wijsvinger diep in haar strakke kutje, mijn duim strak tegen haar anus en de vibo op haar klitje kwam ze klaar. Haar partner zette heftigere middelen in om haar te later squirten. Ook dat lukte. Heftig kreunend kwam ze klaar en ik voelde de druppels tegen mijn buik spatten. Tegen vieren kwam het tweede stel. Ik heb niet helemaal gevolgd wat er gebeurde maar aan de kletsende geluiden in de hetero cinema te oordelen is ze stevig geneukt. Ik hield me ondertussen bezig met een mooie lul die ik aangeboden kreeg bij de gloryholes. Daarna verhuisde het stel naar de cruisingruimte om bij te komen. Mevrouw werd daar staande van haar lichaamssappen afgeholpen. Een vriendelijke bezoeker wist de juiste snaar te raken en ze kwam heftig en luidruchtig klaar. Dat de vloer gedweild moest worden was bijzaak. Haar partner en de behulpzame bezoeker werden als beloning liggend op het grote bed van hun sperma afgeholpen door een vakkundige pijpbeurt. Heerlijk om te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten