Oproep bezoekster

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
NiceBoy28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Oproep bezoekster

Bericht door NiceBoy28 »

Vanavond na lange tijd weer eens de cinema in Amersfoort bezocht. Voor het naar binnen gaan nog een sigaret voor de deur. Bij het binnen komen zag ik een mooie jonge dame bij de balie staan. Tot mijn verbazing hoorde ik de dame vragen of ze een rondleiding in de cinema kon krijgen!! De vriendelijke winkelmedewerker gaat met de dame mee en laat zien hoe sfeervol de cinema er uit ziet en welke ruimtes deze beschikt. Helaas houd de mooie dame met een super leuk mooien gezichtje het bij de rondleiding en zegt wellicht een andere keer terug te komen.
Mooie dame, mocht je interesse hebben en mij gezien hebben (jonge man van 28 met een wit overhemd aan vanavond) stuur me dan een privé bericht. Wellicht kunnen we kennis maken of elkaar eens treffen in de cinema.

Fijne avond en wacht je berichtje af ;)
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Oproep bezoekster

Bericht door Benno2 »

Ik kan het niet laten om me even aan te sluiten bij NiceBoy28. Ik was er ook afgelopen dinsdagavond en het was stil in de EC. Helemaal niets te doen.
NiceBoy was even naar buien gelopen en ik overwoog om ook even een ommetje te gaan maken, toen de nieuwe medewerker van EC (ben even zijn naam kwijt) met de jonge bezoekster naar binnen kwam om haar een rondleiding te geven.
"Dit is de heterozaal en dit is de algemene ruimte met de kluisjes...", hoorde ik hem zeggen. Maar tegelijkertijd kon ik mijn ogen niet van dat lekkere ding afhouden.
Kon me ook bijna niet voorstellen dat zo'n leuke, jonge meid alleen naar de EC zou komen, maar dat was kennelijk toch het geval.
"Dit is de koffieautomaat, waar hij voor staat". Snel stapte ik opzij, zodat de mooie bezoekster een blik kon werpen op de fantastische koffieautomaat.
"Ja, precies, dit is onze koffieautomaat", zei ik, "maar verder laat ik het aan hem over. Het is zijn rondleiding".
Waarop de medewerker zei: "Jij kent het hier beter dan ik, Benno". "Inderdaad", zei ik.
En verder gingen ze richting darkroom, die ze ook graag wilde bekijken. Toen ze terugkwamen, hoorde ik dat de bezoekster werd uitgelegd dat het van belang is dat ze als vrouw alleen duidelijk haar grenzen aangeeft.
"En die respecteren wij ook", voegde ik toe.
De bezoekster lachte en zei: "Jij bent zeker die Benno die die verslagen op het forum schrijft?".
"Ja dat klopt", zei ik, "Je hebt zeker al de nodige research gedaan?'. Ze knikte.
NiceBoy en ik hadden elkaar al diverse keren aangestoten en toegefluisterd: "Wat een mooie meid! Hopen dat ze even blijft".
Maar helaas, na afloop van de rondleiding, gaf ze aan dat ze nu niet ging blijven. Een andere keer misschien.
Nu maar hopen dat ze een profiel aanmaakt op het forum en vooral dat ze terugkomt voor een nadere kennismaking.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
jaygomez
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Oproep bezoekster

Bericht door jaygomez »

WoW wie is dat meid