Eerste erotische ervaring

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
stillAVirgin
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Eerste erotische ervaring

Bericht door stillAVirgin »

Hallo allemaal.

Ik ben een 19-jarige jongen en ik zit met een probleem: ik heb het nog nooit gedaan.
Nu kan ik mijzelf natuurlijk voor dat televisieprogramma opgeven maar iets discreter vind ik wel fijn, dus dan kom je natuurlijk hier uit.

Ik heb helaas nog nooit enige erotische ervaring gehad en nu begint het wel echt een beetje te dringen, ik heb er zin in maar heb niemand die met mij zin heeft :(
Mijn vraag is: welke meid zou mij willen helpen met mijn eerste erotische ervaring? Ik weet nog niet hoe ver ik ga, dat zal dan blijken maar ik kan beloven dat ik er alles aan zal doen om het ook voor jouw een fijne ervaring zal worden, geef ook vooral aan wat je wel en niet wil en als ik iets anders moet doen zal ik dat zeker proberen, ik moet het immers nog leren ;)

Als er iemand is die mij hiermee zou willen helpen (of het gewoon leuk vindt om een maagd wat te leren), dan hoor ik het graag. (privé bericht heeft de voorkeur maar een reactie kan natuurlijk ook).

Geile groetjes
stillAVirgin
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Eerste erotische ervaring

Bericht door stillAVirgin »

Ik ben trouwens van plan om bij de jongerendag in augustus voor het eerst te komen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten