Tot mijn geluk lukte dit aardig maar er zou dan wel een kort middag gedeelte en een kort avond gedeelte voor mij inzitten. Niet erg natuurlijk maar jammer dat je dan steeds op de tijd moet letten.
Aangekomen in de cinema nog geen spoor van de dame. Wel al bekenden zodat het vast niet lang zou duren voor ze kwam. Gelukkig kwam ze vrij snel en het duurde dan ook niet lang voor het spel kon beginnen. Jullie weten wel het achter elkaar aan geloop en de nodige opwinding

Gelukkig herkenning en meteen een verzoek van Knabbel aan mij. P, zou je zin hebben om mij weer aan het kruis vast te zetten en me weer zo te verwennen als de vorige keer?

Nadat we met ons spel klaar waren keek ik om mij heen en hield Knabbel intussen in mijn armen die van vermoeidheid heerlijk op mij ruste. Ik zag vele mannen heerlijk genieten van ons spel, dank dat jullie ons de ruimte gaven. Uiteraard volgde er een rustpauze waarna ik weg moest maar ik hoorde later dat nog vele mannen heerlijk hebben genoten van Knabbel.
De korte avond die ik er was werd het ook nog feest. Doordat ook nog een andere bekende (dhr R) heerlijk met Knabbel bezig was werd het weer een geile bedoening op het matras. Zij meerdere keren heerlijk geneukt en ondergespoten door de aanwezigen.
Zelf moest ik wat vroeger weg naar een verjaardag. Om mij te pesten bleef Knabbel nog wat lang op mij hangen met haar blote poes over mij heen vrijven zodat ik tijdens het gebak en koffie nog eens aan haar kon denken

Nou, zat ik 30 minuten later tussen de ooms en tantes met roode oortjes en een heerlijke herrinering hoe ik vlak daarvoor nog heerlijk sex had gehad.... Nog een kop koffie vroeg mijn tante, je ziet wat vermoeid uit... Ja doe maar zij ik en zonk weer weg in mijn heerlijke herrinering... Alle aanwezigen bedankt, en bijzonder aan Knabbel, heb nog heel lang nagenoten van ons avontuur, groeten, P