Spannend spel

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Spannend spel

Bericht door pdh »

Weliswaar wat laat maar beloofde maakt schuld. Afgelopen vrijdag (ja vorige week) via de tam tam te horen gekregen dat de lekker Knabbel weer eens de cinema zou bezoeken. Natuurlijk meteen in de agenda zitten schuiven om een bezoek aan de EC mogelijk te maken ;) .
Tot mijn geluk lukte dit aardig maar er zou dan wel een kort middag gedeelte en een kort avond gedeelte voor mij inzitten. Niet erg natuurlijk maar jammer dat je dan steeds op de tijd moet letten.
Aangekomen in de cinema nog geen spoor van de dame. Wel al bekenden zodat het vast niet lang zou duren voor ze kwam. Gelukkig kwam ze vrij snel en het duurde dan ook niet lang voor het spel kon beginnen. Jullie weten wel het achter elkaar aan geloop en de nodige opwinding :lol: .
Gelukkig herkenning en meteen een verzoek van Knabbel aan mij. P, zou je zin hebben om mij weer aan het kruis vast te zetten en me weer zo te verwennen als de vorige keer? :shock: Nou, de opwinding en temperatuur in mijn lijf begon spontaan richting kookpunt te stijgen. Wat stammelend antwoorde ik dat ik daar graag aan meewerkde en verheugde mij heel erg hier op :oops: . Na wat opwinding en elkaars verwennerij mocht ik met Knabbel de dark room in. Eerst iedereen aangeven dat wij met z'n 2 een spel gaan spelen en de anderen svp wat afstand zouden nemen (hier werd ook netjes gehoor aan gegeven). Nadat ik Knabbel behoedzaam aan het kruis had gezet ben ik begonnen met haar hele lijf te verkennen. Dit zowel met handen, mond en ontblode huid. Steeds verder raakten we samen opgewonden en aan het kronkelen en reageren van haar ademhaling kon ik achterhalen wat ze extra lekker vindt. Alleen al een dergelijk spel waarbij je achterhaald hoe en waar de spelpartner reageerd is een fantaschtische belevenis :P . Nadat we dus heel erg heet waren geworden haar meerdere keren klaar laten komen waarbij vingers en tong een belangrijke rol in hadden. Elke keer kronkelde en zidderde haar lijf :mrgreen: . Ook kwam ze tussendoor nog twee keer spuitend klaar doordat ik blijkbaar het juiste plekje met de juiste tempo bespeelde :mrgreen: . De hele vloer was nat (sorry Jan, hebben we later opgeruimd).
Nadat we met ons spel klaar waren keek ik om mij heen en hield Knabbel intussen in mijn armen die van vermoeidheid heerlijk op mij ruste. Ik zag vele mannen heerlijk genieten van ons spel, dank dat jullie ons de ruimte gaven. Uiteraard volgde er een rustpauze waarna ik weg moest maar ik hoorde later dat nog vele mannen heerlijk hebben genoten van Knabbel.
De korte avond die ik er was werd het ook nog feest. Doordat ook nog een andere bekende (dhr R) heerlijk met Knabbel bezig was werd het weer een geile bedoening op het matras. Zij meerdere keren heerlijk geneukt en ondergespoten door de aanwezigen.
Zelf moest ik wat vroeger weg naar een verjaardag. Om mij te pesten bleef Knabbel nog wat lang op mij hangen met haar blote poes over mij heen vrijven zodat ik tijdens het gebak en koffie nog eens aan haar kon denken :oops: .
Nou, zat ik 30 minuten later tussen de ooms en tantes met roode oortjes en een heerlijke herrinering hoe ik vlak daarvoor nog heerlijk sex had gehad.... Nog een kop koffie vroeg mijn tante, je ziet wat vermoeid uit... Ja doe maar zij ik en zonk weer weg in mijn heerlijke herrinering... Alle aanwezigen bedankt, en bijzonder aan Knabbel, heb nog heel lang nagenoten van ons avontuur, groeten, P :geek: .
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
bigmaistro
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Spannend spel

Bericht door bigmaistro »

he hallo P ik was deze avond ook weer aanwezig toen je haar in de stoel had liggen pakte ze mijn pik ,dat was zeer geil waar iedereen bij stond,later heb ik haar nog lekker geneukt op de matras het was weer een geil feest met knabbel net voor sluiting heb ik haar natte kut nog een keer gevuld het was een zeer geile avond , bedankt knabbel ik zie je daar weer kus op je natte .... :roll: .
groet Marco
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Spannend spel

Bericht door knabbelenbabbel »

Hoi P wat kan je het weer heerlijk verwoorden,het is met jou altijd een geil feest :D aan het kruis geef je mij veel spanning en genot :roll: .Het was weer een heerlijke geil dag.Dat is voor herhaling vatbaar....
Ook dank aan R en Marco en de rest van de geile mannen.Pietertje je hebt wat gemist.

geile gr. Knabbel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten