19.oo uur terug in de cinema pietertje was zo geil als boter , kon niet van onze borsten af blijven , ho ho pietertje .....eerst even de twee vrouwtjes laten spelen , ik lag G op het bed met gespreide benen en begon lekker aan haar klitje te zuigen tot ze klaar kwam en sidderde van genot , nu nog even een dubbele dildo in haar natte kutje schuiven en aan de andere kant mijn kutje , lekker geil zo die kutten op elkaar en een vibrator er op en kwamen samen tot een orgasme ,en streelde na afloop lekker over haar heerlijke borsten ,wat waren die kerels geil geworden om ons heen , P was zo geil dat hij mij direkt neukt en gelijk daarna G liet mij nog door zes mannen onder spuiten over mijn borsten , geil zo,n sperma douche , het liep al aardig na negen uur , liet mij op de bank glijden naast Dijo voor een fijn gesprek en hebben samen zitten na genieten , kon niet van mij afblijven , wat wil je ook als je zoiets voor je neus krijg , helaas tijd om te vertrekken pressies tien uur klaar licht ging aan en nog even afscheid genomen van Jan Bedankt G en R P en Bert Dijo en al die andere mannen die allemaal hebben bij gedragen aan een heerlijke geile middag en avond was super en in het bijzonder mijn Meester P die heel wat in mij los maakt en weet wel wat ik bedoel .......voor iedereen een kusje op een geil plekje
tot gauw Knabbel en Babbel
Sex in de Citty vervolg
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten