geil vrijdagje

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

geil vrijdagje

Bericht door knabbelenbabbel »

Terug in de cinema,Pieter had van te voren gevraagd of hij mij in de kooi mocht zetten met blinddoek In de kooi .Al die graaiende handen over mijn lichaam.En G voor de kooiDus die ving alle klappen van de zweep op.(was niet de bedoeling) :lol: au au dat arme kontje Na uit de kooi gehaald werd ik op de gynacologestoel geplaats en nam B het over Pieter het is niet jou ding,laat dat maar aan meester P over.Ge blinddoek moest ik neuken en pijpen.Genoeg zei B werd van de stoel na 2 heren geleid die mij zoende en betasten.Het masker ging af en daar stonden 2 kanjers meester P en zeer bekend R.Heb R naar het bed gesleept en lag naakt naast mij,was hem aan het pijpen onder toezicht van B en meester P en vele oogjes.R was zo geil,dat hij snel klaar kwam in mijn geile mondje even mijn meester P aan het uitdagen met al dat sperma over en in het mondje.Ik weet wat hij dacht,maar dat blijft onder ons.Dank jullie mannen voor de heerlijke geile dag was weer toppie en dame G Komplimenten Voor de likbeurt .Geile gr.van ons K en B Tot gauw Xxx
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: geil vrijdagje

Bericht door pdh »

Ja, was weer een geile belevenis. Leuk om te zien hoe je geblindoekt aan de slag bent met iedereen. Vanaf een afstand toegekeken en ik hoorde vele leuke opmerkingen over je hand, mond en ......neukdiensten. Het is de aanwezige heren (en dame) weer goed bevallen. Als je niet uitkijkt komen er straks hele grote groepen heren op je oproepen af en kun je geen pauze meer houden om te eten :lol:
Hoop dat er nog vele leuke avonturen zullen volgen.
groet P. ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
wild romance
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: geil vrijdagje

Bericht door wild romance »

Ja, Knabbeltje het was inderdaad weer een geile bedoening in Amersfoort.. Maar bovenal, vond ik het errug gezellig en we hebben een hoop gelachen met z'n allen! Altijd weer leuk met K&B, en zeker niet te vergeten met R&G en wat toffe lotgenoten!
Tot de volgende keer :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten