Nou. 3e keer in de Cinema, maar eerste kerstparty en dat heb ik wel gemerkt zeg. Wat een gezelligheid.
Belofte maakt schuld en had aan dekhengst beloofd nog een stukje te schrijven, dus bij deze:
Kwam rond 12 uur binnen. Vlak daarna kwamen wijsletje binnengelopen. Zij was al helemaal in kerstoutfit. Gelukkig had ik m'n kerstmuts meegenomen (en vele anderen ook).
Sletje ging in de darkroom heerlijk mannen oraal verwennen, dus na een tijdje nog even op de bank te hebben gekletst met medebezoeker hebben we onze mutsen opgezet en zijn lekker mee gaan doen.
Daar heerlijk gepijpt door sletje. Wel mezelf ingehouden, want we begonnen pas net, dus op tijd weer plaats gemaakt, haha.
Toen kwam pijpkoningin binnen dekhengst begeleidt door de cinema kerstman (met lampjes op de muts en al). Die gingen lekker met z'n drieën spelen bij het "klimrek" naast het grote bed.
Ondertussen kwam Tiffany ook nog binnenlopen. Die ging al meteen uit de kleren, maar er moest nog een foto worden gemaakt, haha, dus alles weer aan en de dames even voor de foto geposeerd.
Ondertussen was sletje op het grote bed gaan liggen en ging ik nog even daar gezellig erbij liggen en begon ze me weer heerlijk oraal te verwennen. Tiffany kwam erbij liggen op het bed, maar had even geen handdoek, dus die kon zich weer aankleden om er één te gaan halen.
Ondertussen waren pijpkoningin en co naar de darkroom verhuisd, alwaar de vloer een beetje droog was, dus daar hielp ze een handje om daar wat aan te doen, hahaha.
Het bed was ondertussen vol geraakt door sletje dat flink bezig was, dus Tiffany ging even lekker op de bank zitten. Ik ging daar tegenover zitten om even kennis te maken en haar voet even op te warmen, want die bleven maar koud worden en gelukkig had ik warme ballen, haha).
Ze lag daar zo uitnodigend dat ik uiteindelijk het niet kon laten om haar even oraal te verwennen. daarna kreeg ik nog even een heerlijke pijpbeurt, maar ook daar wilde ik me nog even inhouden, al maakte Tiffany het me daar al best lastig.
Ondertussen was Benno binnengekomen die natuurlijk alle dames en bekenden even gedag kwam zeggen. Die had het goede idee om toch even naar het bed te verplaatsen. Tiffany wist wel raad met alle heren en kreeg meerdere zaadlozingen over haar borsten (gelukkig werden de doekjes van de muurdispenser tijdig doorgegeven en alle heren ruimden netjes hun zooi op). Toen Tiffany weer begon met haar heerlijke pijpkunsten, hield ik het uiteindelijk ook niet meer en spoot m'n lading op haar borsten. Even tijd voor colaatje en reepje om weer op krachten te komen en toen even gaan kijken waar iedereen mee bezig was
Pijpkoningin en gezelschap waren daar allemaal herrie aan het maken in de heterozaal. Kon echt niet hoor. Niemand kon meer de film volgen met al dat vunzige gedoe daar op dat matras, hahaha. Maar pijpkoningin was eerst lekker van een massage aan het genieten van de kerstman, totzat ze even werd onderbroken door een wat "massage" hulp van dekhengst die haar poesje even wat extra aandacht gaf, gevolgd door een heerlijke show.
Daarna weer even op de bank zitten kletsen met wijsletje, Benno en Tiffany. Werd ook weer wat rustiger. De "kwakje kwijt en ik ga" heren waren ook weer allemaal weg, dus de overgeblevenen begonnen weer langzaam een beetje op stoom te komen. Ik had sletje beloofd om niet weg te gaan zonder haar te neuken, dus condoom gepakt en lekker op het bed m'n belofte ingelost. Gelukkig was ik al klaargekomen, want nu kon ik zonder meteen m'n kruit te verschieten lekker met sletje bezig zijn.
Ondertussen waren er oude bekenden binnengekomen. Oudere dame die iedereen moeders noemde. Blijkbaar oudgedienden en mooi om te zien dat iedereen ze ook het respect gaven en altijd een plekje voor moeders vrijmaakten op de bank. Niet alleen geile, maar ook beschaafde heren!
Ondertussen hoorde we wat heerlijke geluiden uit de filmzaal komen waar pijpkoningin een brand aan het blussen was en ondertussen het dak eraf schreeuwde van genot, dus dat ging daar wel lekker.
Die kwamen daarna ook nog even lekker op de bank zitten, waarna er ook daar weer een geil trio ontstond waarbij pijpkoningin lekker aan het pijpen was op de bank en ondertussen achterlangs werd genomen. Daarna kreeg ze ook nog en flink orale beurt, waarna het weer hoog water werd. Gelukkig had geen van de heren sokken aan, want dat was niet goed afgelopen.
Om af te sluiten nog heerlijk met Tiffany geneukt. We waren opeens in een vreemd kamasutra standje beland waarbij ik een beetje zijwaarts lag en zij nog goed bij een staande heer kon om hem lekker te pijpen, waar ik een heerlijk uitzicht op had. Uiteindelijk heerlijk in haar poesje in het condoom weer klaargekomen waarna de pijp wel leeg was voorlopig. Aangezien het ondertussen al 16:30 was ben ik me weer gaan aankleden en alle dames en partners bedankt voor de gezelligheid en geilheid. Bedankt ook aan alle heren die zich allemaal voor zover ik kon zien netjes gedragen hebben. Ik vond het een hele leuke sfeer, waar het niet alleen erg geil, maar ook erg gezellig was en al was het soms wel druk bij de dames; alles ging met respect naar dame en ook heren tussen elkaar. Volgend jaar probeer ik er weer bij te zijn (al hoop ik de dames zeker voor die tijd nog een keer te zien, hahaha). Fijne dagen allemaal en tot de volgende keer.
Kerstparty 21-12 met wijsletje, pijpkoningin en Tiffany
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Kerstparty 21-12 met wijsletje, pijpkoningin en Tiffany
Ja, het was echt gezellig.
Als ik om 2 uur binnenkwam is het feest al in volle gang. Op het bed is F met een aantal mannen bezig. Tiffany zit op de ene bank met een horde mannen om haar heen. Pijpkoningin, Dekhengst en Rick zitten op de andere bank. Ik ga met Pijpkoningin en Dekhengst mee naar de heterozaal, waar ze op de eerste rij gaan zitten. "Kom erbij zitten" zegt Dekhengst. "Kom maar bij me op schoot zitten", zegt Pijpkoningin. Dat vind ik wel leuk. Ik ga met mijn gezicht (en pik) naar haar toe op haar schoot zitten en kneed haar tieten. Ze pakt me bij mijn pik. Het duurt niet lang of we zijn aan het neuken.
In de algemene ruimte zit Tiffany nog steeds op de bank, waar ze diverse pikken krijgt aangeboden om te trekken en te pijpen. Ik stel voor om dat op het matras te doen, waar wat eer ruimte is. Ik heb natuurlijk gewoon zin om haar te neuken en krijg daar vrijwel meteen de kans voor, want Tiff gaat op haar rug liggen. Terwijl ik haar neuk worden haar tieten ondergespoten en moeten er doekjes aan te pas komen. In de loop van de middag gebeurt het nog een paar keer dat ik Tiffany neuk terwijl andere mannen haar onderspuiten.
Even later is er iemand anders met Tiffany bezig. Ik sta paraat om het daarna weer over te nemen. F komt over het bed liggen en neemt mijn pik in haar mond. Ik buig over haar heen en stimuleer haar kutje totdat het vocht eruit spuit.
Ook Tiffany kan er wat van. Ik heb haar diverse malen aan het spuiten gekregen, lekker warm in mijn kruis.
Een tijdje later ga ik nog eens bij Pijpkoningin kijken. Die wordt uitgebreid gemasseerd met sterk ruikende olie. Daar blijf ik maar uit de buurt
Tiffany houdt om 3 uur een pauze, maar komt gelukkig weer terug. Ze doet haar kerstjurkje uit en gaat meteen voor me op de knieën om me te pijpen. Daarna neem ik haar mee naar het bed om haar weer te neuken in allerlei standen, waaronder zijlings liggend achter haar. Als ik de heerlijke Tiffany voor de 5e (of 6e) keer neuk, kan ik het niet langer uithouden. Met een brul kom ik klaar. Het is dan al bijna 4 uur en tijd voor mij om te vertrekken.
Iedereen bedankt voor de gezellige middag.
Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2019
Als ik om 2 uur binnenkwam is het feest al in volle gang. Op het bed is F met een aantal mannen bezig. Tiffany zit op de ene bank met een horde mannen om haar heen. Pijpkoningin, Dekhengst en Rick zitten op de andere bank. Ik ga met Pijpkoningin en Dekhengst mee naar de heterozaal, waar ze op de eerste rij gaan zitten. "Kom erbij zitten" zegt Dekhengst. "Kom maar bij me op schoot zitten", zegt Pijpkoningin. Dat vind ik wel leuk. Ik ga met mijn gezicht (en pik) naar haar toe op haar schoot zitten en kneed haar tieten. Ze pakt me bij mijn pik. Het duurt niet lang of we zijn aan het neuken.
In de algemene ruimte zit Tiffany nog steeds op de bank, waar ze diverse pikken krijgt aangeboden om te trekken en te pijpen. Ik stel voor om dat op het matras te doen, waar wat eer ruimte is. Ik heb natuurlijk gewoon zin om haar te neuken en krijg daar vrijwel meteen de kans voor, want Tiff gaat op haar rug liggen. Terwijl ik haar neuk worden haar tieten ondergespoten en moeten er doekjes aan te pas komen. In de loop van de middag gebeurt het nog een paar keer dat ik Tiffany neuk terwijl andere mannen haar onderspuiten.
Even later is er iemand anders met Tiffany bezig. Ik sta paraat om het daarna weer over te nemen. F komt over het bed liggen en neemt mijn pik in haar mond. Ik buig over haar heen en stimuleer haar kutje totdat het vocht eruit spuit.
Ook Tiffany kan er wat van. Ik heb haar diverse malen aan het spuiten gekregen, lekker warm in mijn kruis.
Een tijdje later ga ik nog eens bij Pijpkoningin kijken. Die wordt uitgebreid gemasseerd met sterk ruikende olie. Daar blijf ik maar uit de buurt

Tiffany houdt om 3 uur een pauze, maar komt gelukkig weer terug. Ze doet haar kerstjurkje uit en gaat meteen voor me op de knieën om me te pijpen. Daarna neem ik haar mee naar het bed om haar weer te neuken in allerlei standen, waaronder zijlings liggend achter haar. Als ik de heerlijke Tiffany voor de 5e (of 6e) keer neuk, kan ik het niet langer uithouden. Met een brul kom ik klaar. Het is dan al bijna 4 uur en tijd voor mij om te vertrekken.
Iedereen bedankt voor de gezellige middag.
Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2019
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten