4-1 een heerlijke middag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

4-1 een heerlijke middag

Bericht door grotejongen »

Op mijn vrije middag toch maar een bezoekje gewaagd aan EC Amersfoort, zonder verwachtingen maar met goede moed kijkend wat deze middag zou brengen.

Bij binnenkomst waar je altijd vriendelijk en correct wordt begroet werd al duidelijk dat er een "feestelijke" drukte aanwezig was. Geen kluisjes meer voor handen maar wel een tas met slotje dat ik kon mee krijgen en aldus geschiedde.

Tot mijn prettige verbazing was er ondanks de enorme overschot aan mannen toch nog een paar zeer mooie dames die zich al dan niet in begeleiding van hun partner te goed deden aan de mannen, de dames hadden zoals vaak hier het voor het zeggen en het kiezen en ik dank nogmaals hierbij de dames met wie en van wie ik heb mogen genieten. Lotte natuurlijk maar ook zij van WIj Sletje (excuses als ik jullie profielnaam hier verbaster), Nora en Jan en ... een andere mooie volle dame... er waren. Jullie waren geweldig en dank jullie en jullie partner voor hopelijk het wederzijdse genoegen om van jullie en met jullie te genieten.

Groetjes Tom
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten