Anna's tweede bezoek aan de EC

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Anna en Niels
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jan 2019 13:45
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Anna's tweede bezoek aan de EC

Bericht door Anna en Niels »

Nu pas tijd voor een verslagje van afgelopen zaterdag.

Het was alweer even geleden dat Niels en ik voor de eerste keer samen naar de EC gingen. We hebben in de tussentijd veel samen geëxperimenteerd en onze fantasieën met elkaar gedeeld. Die blijken veel overeenkomsten te hebben. Ik ben graag zijn sub en hij is graag mijn meester.
Ik vond vooral het kruis en de sling heerlijk in de EC, en was wel toe aan een tweede kennismaking, deze keer zonder blinddoek...

Niels en ik hadden afgesproken dat ik een man zou mogen pijpen en/of neuken als ik dat zou willen. In dat geval zou ik het hem in zijn oor fluisteren.
Superspannend en sexy om met dit idee de mannen in de EC te mogen bekijken.

Bij binnenkomst bleek het gezellig druk te zijn. Niels zag een paar oude bekenden, wat hem een beetje uit zijn evenwicht bracht. Hij heeft hierdoor niet al zijn plannetjes met mij uitgevoerd, maar wel beloofd om dat de volgende keer goed te maken.

We namen eerst plaats op de bank, waar ik al snel opmerkte dat er een prachtige man naast Niels zat. Ik heb dat aan Niels laten weten en we wisselden van plek. Ik mocht Niels pijpen en kan dat inmiddels tot diep in mijn keel... heerlijk. Daarna duwde Niels me naar de buurman toe. Een fraai gespierd lijf, een mooie kop en een prachtige grote pik. Ik durfde niet zomaar toe te happen, zou het zelf ook niet fijn vinden als iemand ongevraagd aan me zat. Ik voelde me een beetje verlegen toen ik aan hem vroeg of ik mocht pijpen. Hij reageerde instemmend met een warme glimlach. Onwennig nam ik zijn pik in mijn mond. Hij smaakte heerlijk en ik probeerde hem tot in mijn keel te nemen. Dat lukte niet helemaal, want ik was bang dat mijn kaak uit de kom zou schieten (dat gebeurt soms). Achteraf had ik gewild dat ik wat meer de tijd had genomen om ervan te genieten en een betere positie in te nemen. Als ik er recht voor zit, kan ik net iets verder... (Wie weet, een volgende keer herkansing, W.?)

Na even gepijpt te hebben zijn we naar de sling gegaan, waar Niels me stevig geneukt heeft en ik nog even aan de heerlijke pik van W., die was meegelopen, heb gezogen. Er stonden zoveel mannen om ons heen, dat ik er opnieuw verlegen van werd. Ik kon nog niet klaar komen. Ik vroeg Niels of hij me vast wilde zetten en dat deed hij graag. Met mijn gezicht naar het kruis met handen en voeten vast. Niels heeft me flink geslagen met zijn flogger, 's avonds waren mijn billen nog schrijnend, rood en beurs. Vreemde ervaring dat pijn zo lekker geil kan zijn... Ik ben er trots op dat ik zoveel kon hebben en verlang naar meer van deze pijn. Het zorgt ervoor dat ik volledig met mijn aandacht bij Niels ben en me niet druk maak over anderen.

Aan het kruis heeft Niels me ook in mijn kontje geneukt, eerst met een vrij grote dildo (het enige moment dat ik even rood riep volgens mij) en later met zijn eigen pik. Ik kwam heerlijk klaar daar aan het kruis.

Toen was het tijd voor Niels om klaar te komen, ik wilde dat graag doen door hem uitgebreid te pijpen. Dat mocht. We zijn teruggegaan naar de bank en daar heb ik afwisselend snel, langzaam, diep en plagerig met zijn pik en ballen gespeeld. Hij kwam heerlijk klaar en ik heb hem zo goed mogelijk leeggezogen.

We hebben nog even kort nagepraat met enkele heren en een kopje thee gedronken. Mezelf ook maar even voorgesteld aan de heerlijke vent die mij zijn pik toevertrouwde... Heel apart om iemand eerst te pijpen en daarna pas zijn naam te vragen...

W. Ik hoop je nog een keer te zien en te proeven, dan zal ik meer de tijd nemen en probeer ervoor te zorgen dat jij ook aan je trekken komt :-)

Ik zag ook nog een andere aantrekkelijke jonge man, hij stond rechts bij het kruis en toen ik later op de bank zat, stond hij in de buurt van het koffieapparaat. We hadden even oogcontact. Ik was te overweldigd om hier verder op in te gaan. En voor Niels was het ook een spannende middag.
Wie weet komen wij elkaar ook nog eens tegen.

Er waren veel vriendelijke mensen in de EC en iedereen gaf ons ruimte respecteerde onze grenzen. Het was een heerlijke ervaring. Bedankt!
Laatst gewijzigd door Anna en Niels op 27 feb 2019 22:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Hans2019
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 feb 2019 23:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Zaterdagmiddag 16 februari

Bericht door Hans2019 »

Een prachtig geschreven verslag van een opwindende middag. Ik heb van je genoten. De herinnering heeft me nog enkele malen uiterst plezierige gevoelens bezorgd. Ik hoop jullie weer spoedig te zien in de cinema en zal me dan aan je voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten