Naaktdag 14/3

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Acrossbi
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2017 13:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Naaktdag 14/3

Bericht door Acrossbi »

Vandaag voor het eerst op de naaktdag geweest. Ik kwam iets na 14 uur binnen. Op het moment dat ik naar de lockers liep passeerde een mooie blonde dame mij. Prachtig figuur, bondage om haar polsen en halsband om.
Bij de lockers was het een drukte van mannen die enthousiast waren, schijnbaar had ik net wat gemist. Zeker toen ik zag dat een zweep werd opgeborgen.
Na mij omgekleed te hebben ben ik naar de hetero zaal gegaan. Daar zat voorin de dame met haar meester. Schijnbaar was ze aan het bijkomen, alhoewel ze snel over ging tot een pijpbeurt.
Na enkele minuten gingen de dame en haar meester weer terug naar het grote bed. Nog steeds was het een drukte van mannen hier. De dame moest op de gang wachten, net op het moment dat ik haar passeerde. Mooi moment om haar eens goed te bekijken, en ik had het in eerste instantie goed gezien . Ze was leuk met een prachtig lijf.
Ze liep vervolgens naar het grote bed. Hier lag al een geluksvogel klaar. Hij kreeg, in opdracht van haar meester, een goede pijpbeurt. Tegelijk werd ze op zijn hondjes geneukt door iemand anders.
Ik hoorde haar meester zeggen dat ze een DP zou krijgen. In eerste instantie geloofde ik dat niet. Maar toch gebeurde het. Ze kroop op de geluksvogel terwijl een andere man zijn pik in haar kont stopte. Ondertussen kreeg ze ook nog een pik aangeboden om te pijpen. En dit alles onder toeziend oog van haar meester.
Ik geloofde echt mijn ogen niet, wat een geil gezicht. Ik stond er letterlijk met mijn pik in mijn hand naar te kijken. Ik wist ook niet of iedereen zomaar mee mocht doen. Dus enigszins verlegen stond ik mij af te trekken.
Haar meester gaf aan dat meerdere stijven pikken haar in haar kont mochten neuken. De mooie dame zat nog steeds op een geluksvogel die onder haar lag. Wat was deze dame geweldig en wat kon zij een hoop handelen.
Uiteindelijk mocht iedereen over haar heen spuiten. Ook ik!!!
Volgende keer toch maar beleefd vragen of ik mij ook mag uitleven op deze schoonheid.
In ieder geval was dit een bezoek om niet snel te vergeten.

Ps. Volgens mij ging het nog even door toen ik weg ging, dus misschien heb ik nog wat gemist!
geile naat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 mar 2019 12:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Naaktdag 14/3

Bericht door geile naat »

Heerlijk verslag ! Geil om te lezen hoe het er blijkbaar voor de mannen uitzag.
Mijn verslag staat inmiddels ook online zodat je kan lezen hoe ik het heb ervaren.
x
Naat
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten