Een heerlijke nieuwe ervaring voor Anna

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Anna en Niels
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jan 2019 13:45
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Een heerlijke nieuwe ervaring voor Anna

Bericht door Anna en Niels »

Woensdag heb ik met Niels voor de vierde keer de EC bezocht. Onderweg in de auto voelde ik me ontspannen en geil bij het idee. We hadden die ochtend gehoord dat Joke er zou zijn vanaf 13.00 uur, dus we zorgden dat we er even voor die tijd waren.
Dat bleek een goed plan, want de cinema was nog helemaal leeg. Heerlijk, de darkroom helemaal voor ons samen. Niels zette me aan het kruis en begon met een paar flinke petsen op mijn billen, afgewisseld met heerlijke tongzoenen. Al snel kwam er iemand binnen, die zei dat hij ons al twee keer eerder had gezien. Hij vroeg of hij mocht kijken en ging netjes een stuk van ons vandaan staan. Ik kon zijn gezicht niet onderscheiden in het donker, en voelde me verlegen worden. Niels had het door en vroeg of ik mijn blinddoek om wilde. Een goed idee, want al snel kwamen er meer mannen binnen.
Met de blinddoek kan ik me afsluiten voor anderen en me overgeven aan het genot.
Niels verwende me met zijn vingers, eerst in mijn kutje, waarbij hij het tempo opvoerde. Daarna voelde ik zijn vinger in mijn kontje en zette hij de womanizer op mijn klit. Zijn tong in mijn mond...Al snel kwam ik klaar en hing trillend in de boeien. Ik zei zachtjes tegen hem dat ik wel in de sling geneukt wilde worden door een andere man, als dat voor hem ook goed voelde.
Niels begeleidde me naar de sling en zei dat ik een arm voor de kettingen opzij moest leggen. Hij begon me stevig te neuken, terwijl hij aan een van de omstanders vroeg of die zijn pik in mijn hand wilde leggen. Het voelde heerlijk, een goedgeschapen warme pik. Daarboven een stevig gespierde strakke buik. Ik hoorde Niels vragen of de man mij ook wilde neuken. Dat wilde hij wel... yes! Hij had een condoom binnen handbereik en snel daarna voelde ik een warm lijf tegen mijn benen. Op dat moment trok Niels mijn blinddoek af en ik was blij verrast. Deze mooie jonge man, B., had ik inderdaad eerder gezien. Hij was me opgevallen door zijn mooie lijf en zijn gezicht, dat er tegelijkertijd ondeugend en verlegen uitzag. Ik heb volgens mij iets gezegd als "Oh, jíj bent het!", terwijl hij zijn pik in mij duwde. Zo heerlijk...
Hij neukte stevig en hield een duim op mijn klitje en de andere onder mijn billen. Niels ging naast me staan, zodat ik hem kon pijpen. Wat een genot. Al snel interesseerde me het niet meer wat er om me heen gebeurde en welke geluiden ik maakte. Ik denk dat Niels een paar keer iemand heeft gevraagd wat afstand te nemen, maar weet het niet zeker. Al heel snel had ik mijn tweede hoogtepunt. Wat was dat geil!
Mijn kutje was inmiddels zó gevoelig dat ik vroeg of ik uit de sling mocht om Niels te pijpen. Dat mocht. Maar niet lang...Ik moest van hem ook B. pijpen. Eerst afwisselend Niels en B., waarbij Niels bepaalde. Daarna liet hij me even alleen met B. Dat was onwennig en sexy tegelijkertijd. Toen hij terugkwam had hij water meegenomen en vroeg hoe het was. B. had van me genoten, zei hij, wat me een compliment van Niels opleverde.
Na de drinkpauze ben ik nogmaals in de sling geneukt door beide heren. Dit keer alleen maar hard en stevig, één pik in mijn mond erbij totdat ik het niet meer hield en Niels mij klaarstootte. De derde keer in korte tijd... dat is voor mij best bijzonder.
We zijn daarna nog even naar de gynaecologenstoel geweeat, maar die was nog gammeler en luidruchtiger dan ons oude bed. De beensteun viel er een paar keer af en er kraakte en piepte van alles. Er stonden inmiddels ook veel heren om ons heen... het bezoek van Joke en co, die even daarvoor gearriveerd waren, was nieuwsgierig geworden. Ik werd er verlegen van. Niels nam me mee naar de bios. Hij ging op de voorste rij zitten en ik ben op mijn knieën voor hem gaan zitten om hem klaar te pijpen. Dat was heerlijk en duurde mij eigenlijk veel te kort...
We hebben samen nog even nagenoten en commentaar gegeven op de film. Dit was niet bepaald een van de beste films, maar erg grappig om daar samen lol over te hebben.
Daarna B. bedankt en de stad in voor een lekkere lunch.
Het was een topdag!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten