Nieuwsgierig

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sajoho
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2019 19:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Nieuwsgierig

Bericht door Sajoho »

Hallo ik ben sajoho



Net nieuw aangemeld op dit forum en heb geen idee wat ik in de cinema kan verwachten. Heb hier al veel berichten gelezen.
Zijn hier voornamelijk stellen voor een extra man of komen er ook vrouwen alleen.

Graag hoor ik van een vrouw of stel wat er van een man zoals ik verwacht wordt. Mag eventueel ook via on

Gr sajoho
Gebruikersavatar
Glorylove
Berichten: 64
Lid geworden op: 26 jun 2014 19:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Nieuwsgierig

Bericht door Glorylove »

Beste sajoho,

Meestal en de beste verwachting is dat je film komt kijken met andere mannen. Mastuberen mag en hou het schoon.

Het is leuk dat er stellen komen en vrouwen komen meestal in gezelschap. Soms tref je ze en soms niet. Contact maken mag maar volg wel hun aanwijzingen en nee is nee. De ec is voor ieder laagdrempelig mits zij zich houden aan de gedragsregels.

Morgen kom ik met een tgirl als het goed is en volgens een ander rubriek een mv stel. Kom zinder verwachting en geef aan het personeel aan dat je voor het eerst daar bent.

Grt GL
Man -vrouwelijk gericht-, bitop, bezoekt de ec af en toe voor spanning, gezelligheid en seksatie soms in gezelschap met een tgirl slet. Enkel in voor contact met echte open minded bezoekers.
Sandor
Berichten: 128
Lid geworden op: 28 mar 2013 17:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Nieuwsgierig

Bericht door Sandor »

Hee Sajojo,

Inmiddels al een bezoekje gebracht aan de cinema?? Ben benieuwd.....gewoon een keertje gaan en zelf ervaren, ik heb al een hoop geile ervaringen hier..... :lol:

Sandor
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten