lesbische show op zomaar een maandag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

lesbische show op zomaar een maandag

Bericht door venga »

Ik was al even in de cinema en tot mijn verrassing kwam er een super spontaan stel binnen. Vooral de humor van hem was om te bescheuren. Hij had kort haar en een olijke blik waar de ondeugd van afstraalde. Hij kwam samen binnen met zijn vriendin/vrouw/secretaresse. Haar naam is Juicy.

Eerder was ik al verrast door de binnenkomst van een super mooie meid met haar man. Ik dacht dat het 'LelySem' was, maar dat bleek bij nader inzien een misverstand. Sem was er wel, maar zijn vrouw besloot bij nader inzien te gaan winkelen in de Langestraat.

Mijn dag was al goed toen ik de mooie meid (waarvan ik de naam niet weet) zich zag omkleden. Ik gaf haar nog de complimenten om haar sexy lingerie/ haar prachtige roze body. Lingerie die haar super slank afkleedde en haar zachte bruine huid optimaal tot haar recht deed komen.

Mijn dag werd nog beter toen Juicy binnen kwam. Ook zei kleedde zich uit. Ik zag haar kleine ranke lijf. Slank, kleine borsten, stak buikje, kaal kutje, blond maar zeker niet dom en een paar sprankelende ogen. Juicy trok een zwart doorzichtige body aan waardoor haar lijfje super aantrekkelijk werd.

Mijn dag was al goeddoor alle 2 de dames. Alle mannen genoten van de prachtige lichamen. Het verlangen naar hen was enorm. Wie wilde deze mooie meiden NIET neuken??!!

Juicy was klaar en samen met haar mannetje liep zij naar de heterozaal. Ik zag dat Juicy verrast werd. Zij was niet de enige mooie meid die in de cinema rond liep. Bij binnenkomst in de heterocinema, kun je links door de ruit naar de tussenruimte kijken. Daar werd de dame (waar ik de naam niet van weet) door haar vriend verwend. Het was een prachtig gezicht hoe zij zich overgaf aan haar man, op haar rug in de sling.

Juicy en haar vriend keken elkaar intiem aan en vertrokken na overleg naar de tussen ruimte. Ik bleef toekijken door de ruit in de heterozaal. Ik zag dat de situatie meteen veranderde. Niemand had de mooie meid zonder naam nog aangeraakt, maar voor Juicy werd de weg vrij gemaakt.

Juicy boog voorover. Haar kleine ronde en aantrekkelijke billen staken naar achteren en verschillende pikken wezen richting haar kutje. Maar niemand raakte haar aan. Iedereen gaf haar de ruimte om die andere mooie dame te beffen. Haar vrolijke blik boog naar voren en veranderde in een geconcentreerde blik. Ik was vol aandacht, want wie weet beter dan een vrouw, hoe je een andere VROUW klaar moet krijgen.

Juicy likte met gevoel en al snel kwamen er wat vingers bij. Niet de krachtige vingers van een man, die meteen de Gspot zoeken, maar de gevoelige vingers die met een draaibeweging naar binnen gleden en de gevoelige plekjes in de vagina zochten. Ik zag het intieme oogcontact tussen 2 meiden die elkaars lichaam begrepen.

De mannen hadden het nakijken op de man van Juicy na. Hij stelde voor om op het grote bed verder te gaan. Althans, indien de meester van het onbekende stel dat goed zouden vinden?? Natuurlijk gingen wij naar het grote bed. Niet alleen voor het grote bed, maar ook voor het grote lesbische schouwspel.

Op het bed kregen beide meiden alle ruimte. Alle mannen keken vol bewondering toe. Smachtend en hunkerend naar zoveel schoonheid. Maar de meiden namen zoveel initiatief en hun mannen waren zo ondersteunend aan hun mooie partners, dat iedereen de meiden de ruimte gaven op het grote bed.

Door goed te kijken kreeg ik weer een lesje in het goede bef en vingerwerk. (Nooit te oud om te leren hahaha) De show werd nog beter. Juicy was klaar en beide dames zaten op hun knieën tegenover elkaar. De body van Juicy ging los en ook zei werd nu door een paar vrouwenvingers bewerkt.

Het gebeurt niet vaak dat twee meiden vol overgave, zoveel mannen laten zien hoe je een vrouw laat genieten. De plaats waar het gebeurde was een cinema, maar door hen heb ik geen film meer gezien.

Ik was geil door een lesbische show die ik niet snel meer zal vergeten. Dankjewel mooie meiden.
rut.ger
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 sep 2009 06:56
Contacteer:

Re: lesbische show op zomaar een maandag

Bericht door rut.ger »

Hi Venga,

Ik ben de vriend van Chanel (de ‘onbekende’ dame). Dank voor jouw mooie verslag.

Wij hebben de EC inmiddels samen een aantal keren ontdekt en vanmiddag was wel een absoluut hoogtepunt, letterlijk en figuurlijk. Juicy en Buurman dank voor de inwijding van Chanel...we hebben er allebei enorm van genoten ☺️.

Het was onwijs druk met mannen maar eerlijk is eerlijk alle lof en respect naar een ieder. Geen gegraai of ongepast gedrag, dank daarvoor.

Wellicht tot snel...afgelopen vrijdag waren we er ook.
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: lesbische show op zomaar een maandag

Bericht door xsjuicyxs »

Mmmm Venga, wat een mooi verslag. Je schrijft het bijna als een sprookje en eigenlijk lijkt het ook een sprookje als je het zo leest. Alleen wij en iedereen die er van heeft kunnen genieten, weten dat het een waargebeurd verhaal is. Bijna te mooi om waar te zijn en zo bijzonder was het ook. Wat een mooie dame en wat een geile middag was dit!

Xx
Princess
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2019 21:22
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: lesbische show op zomaar een maandag

Bericht door Princess »

Hi allemaal,

Was een geweldige ervaring voor mij!
Ik heb niets aan het verhaal toe te voegen, erg mooi geschreven..

Ik wil de mannen nog even bedanken, ik waardeer het enorm hoe netjes en respectvol iedereen is.

En Juicy, dikke kus voor jou!! Bedankt voor deze eerste, spetterende ervaring met een vrouw.

En uiteraard Rutger, dat je mij zo vertrouwd laat voelen in deze voor mij "nieuwe, spannende, leuke, wereld"...

Groetjes,

Chanel
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: lesbische show op zomaar een maandag

Bericht door Benno »

Aha Princess is Chanel

Mijn verslag over maandagmiddag staat hier: viewtopic.php?f=22&t=51828

Hoop je gauw weer te zien

X Benno
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: lesbische show op zomaar een maandag

Bericht door venga »

xsjuicyxs en Rutger. Super leuk dat jullie reageren op mijn verhaal. Voel mij vereerd en hoop jullie nog regelmatig tegen te komen! Wie weet welk sprookje er dan geschreven kan worden? :D :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten