Maandag 7 oktober

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Geilstoutstel
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2014 17:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Maandag 7 oktober

Bericht door Geilstoutstel »

Zijn er maandag mannen / stellen die rond 14 uur een mooie dame van 43 jaar blond / bruin haar met heerlijke borsten . Ze wilt graag stevig doorgeneukt worden door mooie actieve hetero mannen met condoom, ze zal een blinddoek dragen en mag stevig worden aangepakt. Ik let op haar en zal ook zorgen dat ze blijft klaarkomen op commando.

Haar fantasie is een mini gangbang en ze zou het heel geil vinden wanneer ze door minimaal 8 mannen geneukt gaat worden maandag waarbij ik wel degene ben die bepaalt, we zijn zeker niet fake en al vaker geweest laat even horen wie er aanwezig is we willen niet het risico lopen alleen te staan
Gebruikersavatar
NieuwMan25
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 aug 2015 23:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door NieuwMan25 »

Tot hoe laat zijn jullie van plan te blijven?

Heb zeker interesse!
Manolo69..
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 jun 2019 00:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door Manolo69.. »

Hallo, beste geile stelletjes.....

Straks Zaterdag 5 Okt, ben ik van de partij vanaf 14.15. Komen jullie ook lekker? Alles valt te bespreken schatjez.

Laat mij weten.

Xxx zin om met beideb sex te hebben xxx Manolo
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door venga »

Met zo'n oproep hoef je niet bang te zijn dat je geile fantasie werkelijkheid wordt. Lees de verslagen van afgelopen maandag en je weet dat Amersfoort gemoedelijk en druk zal worden.
Ik zal erbij zijn en ik krijg nu al zin haar goed door te neuken.
wilbifun
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 jul 2010 23:11
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door wilbifun »

Hoi, wat leuk ik ga proberen erbij te zijn. Het zal vast en zker druk zijn.
Ondernemende kinky Bi man.
Geilstoutstel
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2014 17:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door Geilstoutstel »

Hallo mannen, goed te horen dat jullie erbij zijn. Ik zal van te voren nog even een exacte update geven qua tijd. We komen uit het zuiden, zullen er rond 14 uur zijn. A heeft al opdracht gekregen eea mee te nemen, haar fantasie is veel mannen. Ik zorg en let op haar, nee is nee en geen gegraai. Neuken alleen safe. Tot morgrn allemaal
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door venga »

Geilstoutstel, dank jullie wel voor de heerlijke middag. Genoten van een geile en stoute kut.
Te druk om een verslag te schrijven, sorry deze keer

Dikke kus Venga
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door Benno »

Heel benieuwd naar het verslag van A
Mijn korte verslag staat hier
viewtopic.php?f=22&t=51857
Geilstoutstel
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2014 17:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door Geilstoutstel »

Ik ook, ze heeft de opdracht gekregen en ze heeft beloofd dat ze hem vandaag maakt. Wanneer er nog meer mannen een verslag willen malenden heel graag want A. Vind dat megageil
Geilstoutstel
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2014 17:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag 7 oktober

Bericht door Geilstoutstel »

Zoals beloofd , het verslag van A

Maandag heb ik samen met mijn vriendje H. weer een bezoek gebracht aan EC. De hele dag was ik al super opgewonden maar moest mij nog netjes gedragen en zoals H al had aangegeven waren we precies om 14 uur in Amersfoort. Het duurde even voor we naar binnen gingen want ik was mijn blinddoek vergeten en ik moet zeggen, zonder is gewoon niet leuk. Bij binnenkomst begin ik me uit te kleden en deed pols-en enkelbanden om. Ook kreeg ik de net gekochte blinddoek voor en werd voorzichtig meegenomen naar de ruimte met de sling. H fluistert in mijn oor: wat wil je graag? Waarop ik antwoordde: een lekkere pik in mijn kutje...dus binnen een paar seconden voelde ik de eerste naar binnen glijden. Al snel werd ik hard geneukt en de eerste keer klaarkomen voor mij kwam al gauw. Mmmm heerlijk. Ik voel nummer 2 naar binnen schuiven en ook deze neukte me hard. Ik voelde handen op mijn lichaam, vingers die met mijn tepels speelden. Vriendje fluisterde in mijn oor dat hij dichtbij me is en dat ik een geil neuksletje ben. Na nummer 2 voelde ik een paar vingers naar binnen glijden en al gauw was ik flink aan t squirten, de boel was behoorlijk nat. Nummer 3 en vier hebben me daarna ook flink hard genomen. Ik kom keer op keer klaar en word steeds geiler. Na nummer 4 word ik voorzichtig uit de sling gehaald en word ik naar het grote bed gebracht. Ik ga op mijn knieën zitten en heb al snel in beide handen een lekkere pik. Ik begin langzaam te trekken. Ook voel ik handen aan mijn kutje en borsten. Ik zie dan wel niets maar voel dat ik omringd ben door heel veel mannen. Mannen die me allemaal willen neuken en ik heel graag geneukt wil worden. Ik ga op mijn rug liggen en daar glijd weer een lekkere pik naar binnen. H begint al vrij snel te tellen van 5 naar 1 en ik kom weer klaar, regelmatig achter elkaar. Ik knijp met mijn kutje zodat ik die lekkere pik er bijna uit druk. Ook voel ik vingers over mijn klitje gaan en al snel kreun ik weer dat ik klaar kom en vlak daarna ben ik alweer aan t squirten, tjonge wat is dat geil! Inmiddels ben ik de tel kwijt geraakt hoeveel mannen mij geneukt hebben maar ik kan er geen genoeg van krijgen en de volgende zit alweer klaar om me even flink klaar te laten komen. H zit dichtbij me en fluistert lieve woordjes en vertelt dat hij er van geniet en dat het er zo geil uit ziet. Ik schuif een eindje op zodat mijn hoofd over de rand heen gaat en H schuift zijn goddelijke pik zo mijn mondje in, diep in mijn keel. In mijn linker en mijn rechterhand heb ik een stijve pik en tegelijkertijd word ik ook nog eens geneukt. Er word gevraagd waar het zaad gespoten mag worden, ik antwoord al snel dat ik al het geile zaad over mijn borsten wil hebben. Nog steeds zie ik niks maar al snel voel ik t eerste warme zaad op mijn warme huid vallen. Al snel voel ik een zaaddouche op me, wat heerlijk geil is dit! Na nog even te hebben gelegen heb ik mijn blinddoek afgedaan en nieuwsgierig even rond gekeken wie mij allemaal hebben geneukt. Dank jullie wel allemaal en dankzij jullie heb ik mijn allereerste gangbang gehad. X
Bijlagen
F75A7943-BC55-4CA8-B3F4-1114A7554CEF.jpeg
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten