Paar lekkere mannen die voor ons gekomen waren, een stel en nog wat geile mannen.
Eerst eens even een lekker plekje gezocht in de heterozaal, want de cruisingruimte was toch wel wat fris..
Ik zat heerlijk in mijn eentje een geile film te bekijken toen er een leuke jongeman Mike86 binnenkwam.
We hadden in de cruisingruimte al even de hand geschud, hij was één van de mannen die voor ons kwam....mmmmm.. Al tijden liepen we elkaar mis in de ec en nu was het dan eindelijk zover.
Hij nam plaats naast me en vroeg wat ik van de film vond. Altijd lekker geil om te bekijken. Een stel wat heerlijk van elkaar aan het genieten was.
M. begon me over mijn been te wrijven en steeds iets hoger met zijn hand onder mijn korte rokje. Bbbbbrrr de rillingen gingen over mijn lijf, en eventjes…….heel eventjes met zijn vingers mijn kale lipjes aanraken en weer terug met die hand.
Ik genoot van de aanraking en begon ook hem te betasten.
Ik kroop voor hem op de grond en maakte zijn strak gespannen broek los..mmmmm een heerlijke erectie sprong naar buiten. Ik ontfermde me over zijn mooie harde gladde paal en begon er voorzichtig en langzaam aan te likken. Masseerde hem lekker en die pik groeide in mijn handen, geweldig mooi gezicht. Hij kreunde zachtjes van genot.
Niet veel later waren de kleren uit en waren ook Lee en Jan naar ons toe gekomen.
Omdat het in de filmzaal lekker warm was, besloot ik de heren uit te nodigen op het bed voor in de zaal. Daar werd ik heerlijk gevingerd, gebeft en geneukt door de naakte mannen om me heen.
Even later kwam ook onze "dikke vriend" Gooshlflash binnen gelopen. Na een heerlijke neukbeurt van M. terwijl ik J. pijpte klommen we van het bed af.
Ik verwelkomde G. en zag zijn heerlijke apparaat al stijgende vormen aan nemen.
Hij begon me heerlijk te vingeren en aan mijn tepels te zuigen. Ook J. nam een tepel onder zijn hoede, en daar stond ik dan, zo geil als boter, 2 geile mannen aan mijn borsten, een hand in mijn kut en een paar glimmende oogjes van Lee die van het hele schouwspel zo vlak naast hem enorm zat te genieten.
Logischerwijs dook ik naar beneden en nam die heerlijke dikke paal van G. in mijn mondje, de kans die dat J. toen bood greep hij met beide handen aan.
En terwijl ik de ene dikke paal in mijn mondje had voelde ik 2 grote handen om mijn middel pakken die me over de dikke pik van J. schoven.
Ohhhh, dit was genieten!!! M en L alle twee trekkend aan hun pikken genoten van deze lekkere live actie zo vlak onder hun neus.
Zo ging het nog een tijdje door en toen verscheen ook Heterominded in de zaal. Mmmmmmmm ik bofte enorm vanmiddag, wat een heerlijke geile mannen had ik tot mijn beschikking.
Tot een paar maal toe werd ik heerlijk geneukt om beurten door M. J. en G. en toen zij moe waren en even rust nodig hadden hihi, vergreep ik me aan H.
Zijn pik stond strak en stijf en al likkend en pijpend, trekkend en strelend kwam hij heerlijk met een giga lading klaar in mijn gezicht.
Hierna was ook ik even toe aan een tankmomentje. Even op adem komen en weer bij drinken.
Dus terug in de cruisingruimte op het bankje gaan zitten, maar ja als er dan 2 lekkere geile harde mannen naast me zitten en tegenover me ook nog eens 2 harde pikken te bewonderen, ja dan ben ik nauwelijks te houden en wil weer voelen en proeven. Tot overmaat van genot nam er nog een lekkere man op de leuning van de bank plaats. Zijn koude handen op mijn warme borsten was wel erg lekker, zijn pik stond mooi in aanvalssterkte strak rechtop en dus begon ik hem te pijpen….
Om wat meer van elkaar te kunnen genieten en wat meer ruimte kropen we op het grote bed. De man nam naast me plaats en zijn heerlijke harde pik lag wel erg dicht bij me voor een oraal genot moment. Ik pijpte hem, terwijl ik mezelf aan het vingeren was. Dit wondt hem enorm op, hij nam zijn pik in zijn hand en begon er heerlijk aan te sjorren, en niet veel later spoot hij zijn hele zak over me leeg….mmmmmm heerlijke geile lading sperma over mijn borsten en buik.
Met wat doekjes geprobeerd wat schoon te maken, maar ja toch maar even een douchebeurtje genomen. Samen met J. elkaar lekker afgespoeld, lichamen tegen elkaar wrijvend weer schoon en fris ten tonele.
Daarna ging het spektakel weer door. H. in de gynostoel, hij had wel een relaxmoment verdiend na 150km op de fiets die ochtend

Achter me gebeurde er ook van alles met me. Wederom voelde ik de ene na de andere heerlijke harde pik bij me naar binnen schuiven.
Later op het bed nog een paar heerlijke geile momenten beleefd en toen uiteindelijk, G. M en J. waren inmiddels al vertrokken nog even een heerlijke douchebeurt genomen met H.
Een babbeltje na afloop, een hand, een kus en toen weer hup de stad in….boodschappen doen…niets onder mijn rokje…
Mmmmmmmmmm….
Heerlijke geile middag beleefd, soms kan het zomaar ineens heel erg meezitten, en zo was vanmiddag er eentje van!!!
Sue en Lee