een geile “goede vrijdag”avond.

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

een geile “goede vrijdag”avond.

Bericht door Sue en Lee »

Nog een “kort” verslagje van een geile “goede vrijdag”avond.
Na een heerlijke dag in de sauna, lekker opgewarmd en geil geworden een bezoekje gebracht aan de ec Amersfoort.
Ec jongerendag…. Zouden er nog wat lekkere geile potente jonge doeners rondlopen??
En…..die ook nog wel trek zouden hebben in een wat oudere maar zeer geile dame??
Met deze geile gedachte stapten we rond 20.00 uur de erotic binnen.

Even navraag gedaan over Jan, al een poosje niet gezien wetende dat het niet zo goed ging met hem.
Maar we hoorden dat hij toch al weer een beetje in de running is.
Hiervandaan willen we Jan dan toch wel heel veel sterkte en beterschap toewensen…

Met de koffiemuntjes in de hand, en een outfit in de tas gingen we door de magische deur haha….
Zo een aantal bekenden even begroet, gefeliciteerd met de behaalde APK en met een bakje koffie op de bank geploft.
Samen met ons kwam ook Vinroo binnen en niet veel later nog 1 stel.
De aanwezige mannen verspreiden zich door de erotic en ik verdween in het toilet. Mijn rokje, hakjes en truitje aan en hup……
Klaar voor een paar geile uurtjes. Lee begon me heerlijk te vingeren terwijl ik voorovergebogen bij het orgiebed stond.
Jan1 had zich inmiddels ook ontdaan van de kleding en kroop op het orgiebed, hoofd over de rand, zijn warme mond en tong door mijn natte kutje laten glijden, gaf mij de gelegenheid om hem over zijn blote lijf te ontfermen en zijn pik in aanvals sterkte te brengen met mijn handen en mond….mmmmm.

Lee ging het eens even vanaf de bank allemaal bekijken toen ik op het bed klom bij J.
J. befte me heerlijk, toen zag ik een heerlijk jong mans persoon de ruimte inlopen. Hij nam plaats op de andere bank en bekeek het hele spektakel met geile oogjes. Beetje onwennig -leek het- zat hij daar met de kleren aan, maar wel te genieten. Ik zocht oogcontact met hem terwijl ik J. heerlijk pijpte en mijn tong over zijn keiharde eikel liet glijden. Het liet de jongen niet koud!!!J en even later vroeg ik of hij erbij wilde komen.
Ja, ook daar had hij wel oren naar, ik ging op mijn rug op het bed, hoofd over de rand en pakte de handen van de jongen en legde die op mijn borsten.
Mmmmmm heerlijke warme handen die mijn borsten streelden. Ik pakte de jongeman bij de billen en mijn handen vonden hun weg onder zijn shirt naar een heerlijk strak jong en geschoren mannenlijf. Met één hand maakte de jongen zijn broek los en jawel, daar sprong een heerlijke harde paal uit zijn broek, ik streelde met zijn pik mijn gezicht en langzaam aan nam ik hem in mijn mond en liet zijn pik diep achter in mijn keel glijden. Ohh wat ik toen hoorde….geweldig!!!
Die jongen kreunde van genot stond me waarachtig met ferme stoten in mijn keel te neuken. Dat was genieten voor beiden, terwijl ik nog heerlijk gebeft werd door J.
De jongeman kreunde en steunde en ik genoot volop, zijn harde pik werd harder en harder, hij trok hem uit mijn mond, mijn handen zwierven over zijn strakke gladde lijf en hij begon zich heerlijk zo vlak boven mijn gezicht af te trekken. Lee kwam erbij staan om een goed zicht te hebben als zijn geile vrouwtje ondergespoten zou worden door dit heerlijke jongemans persoons.. ..ik spoorde hem aan, ja kom maar, spuit je geile zaad maar over me heen, dat waren de juiste woorden, want met een enorme kreun kwam ie heerlijk geil over me klaar, mijn nek en borsten dropen van zijn geile sperma.
Jongeman Bedankt….het was supergeil…..
Jammer genoeg vertrok hij snel daarna….geschrokken?? overweldigd??? Ik weet het niet…Maar het was wel lekkerrrrrrrrrrr…. Hopelijk wederzijds!!

De rest van de avond was weer een enorm geil feestje met J. en Lee. Een paar heerlijke geile standjes gedaan en lekkere been/voet massage gehad.
En zoals we allemaal weten, de tijd vliegt als je het naar je zin hebt..Dus tegen tienen werd het weer tijd om te gaan.
En zoals we gehoopt hadden lekkere jonge geile potente jongemannen te treffen ;) Ja Ja Geil was het zeker!!!

Bedankt weer voor deze geweldig “Goede Vrijdag”….en weer voldaan en een heerlijke geile ervaring rijker huiswaarts gekeerd, waar we samen het feestje nog hebben voortgezet.

Geile kus
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
miss_M
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: een geile “goede vrijdag”avond.

Bericht door miss_M »

Lekker geil verhaal/belevenis
Ik hoop binnenkort ook eens in de EC amersfoort te komen.
Vinroo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Aloha!

Ja het was een goede vrijdag! Nadeel van zelf druk bezig zijn,is da je de andere actie mist.... :D

Maar we hebben wél gehoord dat je hebt genoten Sue ;)

X roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
edslash
Leeftijd: 44
Contacteer:

Bericht door edslash »

:o Ik was er bij en heb van alle stellen genoten.
Wat een geile middag echt toppie
groetjes enXX
88er
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door 88er »

De jongeman was ik en ik heb ook heerlijk genoten die avond.
Eerst van een lekker geil stel in de darkroom waarvan de vrouw me heerlijk verwend heeft door een van de gloryholes daar waarna ze zich daarna lekker liet neuken door mij en anderen mannen in het midden van de darkroom hmmm toen kwam mijn eerste hoogtepunt al. Wat geil zeg.
Daarna even bij het matras gaan kijken waar ik 2 stellen lekker bezig zag. Ik zat nog een beetje bij te komen op de bank of ik werd al naar het bed toegewenkt door een vrouw (dit was Sue blijkbaar) die de man verschrikkelijk geil aan het pijpen was terwijl ze zelf verwend werd met de tong van de man.
Dit had zijn uitwerking wel op mijn lul zeg. Ik liep naar het matras toe en maakte mijn broek los en haalde mijn inmiddels weer hard geworden lul tevoorschijn. Nou, wat ik toen meemaakte zal ik niet snel meer vergeten. Sue heeft me echt hemels gepijpt, volgens mij ging hij er helemaal in, heerlijk!
Uiteindelijk ben ik heerlijk klaargekomen over de borsten van Sue heen.
Niet lang daarna ben ik er inderdaad vandoor gegaan, maar dit was zeker niet omdat ik geschrokken was ofzo, dit had andere redenen.

Maar een avond zoals die van vrijdag is zeker voor herhaling vatbaar! Ik hoop dat het de volgende keer net zo'n geile avond wordt.
Bischierig
Vinroo
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

En dat stel in de darkroom waren wij, volgens mij! Mooi dat jegenoten hebt! Wij ook :D

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Zo zie je maar wat een bofferds er soms rond lopen.....wij dus. ;) zo genoten van alles wat er gebeurde en er te horen was..
Zeker voor herhaling vatbaar...

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Annelies
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Annelies »

Hai Sue en Lee,
Lees geregeld jullie berichten. A.s. vrijdag-avond 20-04 ben ik er weer vanaf ongeveer 20.00 uur.
Wie weet zien we elkaar.
Annelies
jaap
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door jaap »

miss_M schreef:Lekker geil verhaal/belevenis
Ik hoop binnenkort ook eens in de EC amersfoort te komen.
Miss M. Die foto is helemaal mijn fantasie! vertel, kom jij regelmatig in EC? ik wil graag kennismaken met bondage / SM. Ben zooo benieuwd......... jaap
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten