Spannend vooruitzicht oktober :D

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
sexychickie
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mar 2020 18:27
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door sexychickie »

Lieve geile mannen! :D
Even een spannend bericht in deze donkere tijden. Ik heb namelijk een fantasie, die ik uit ga laten komen met hulp van jullie!
Als het allemaal weer veilig is rondom het Covid gebeuren, kom ik namelijk heel graag eens naar de sexbios! De donkere herfstdagen opfleuren wellicht of misschien die hete zomer al? :D
Ik ben een aantrekkelijke meid van 32 jaar, heb lang haar (zeker nu ik niet naar de kapper mag hihi) en wat is nou mijn fantasie?

Eerst zou ik graag opgewarmd willen worden door meerdere pikken in mijn hand en mond, het liefst echt lekker veel verschillende mannen. Ik weet dat ik hier 'gewaarschuwd' word dat je niet je oproepje moet plaatsen, maar ik heb het liefst juist zoveel mogelijk mannen rondom me staan met hun geile pik die ze lekker in mijn mondje of hand willen stoppen hahahahha. heerlijk.
Ik hou van deeptroath en ga een pets op mijn billen ook zeker niet uit de weg. Verder kom ik makkelijk klaar, dus aan jou de uitdaging mij lekker vingerend/beffend oid klaar te laten komen. Als beloning voor een orgasme van mijn kant stel ik jou als eerste mijn strakke kontje beschikbaar.
Ik wil me namelijk heel graag anaal laten neuken in de sexbios (Safe uiteraard). Ik heb inmiddels 1x 'normale' anale sex gehad en vond dat waanzinnig lekker :mrgreen: :lol: . er mogen meerdere mannen m'n kontje neuken (1 tegelijk), liefst word ik door veel verschillende mannen heerlijk anaal genomen, tot ik aan zal geven dat ik echt niet meer kan hahha....

En als afsluiting lijkt het me heerlijk zoveel mogelijk zaad over me heen te krijgen. Over mijn gezicht, in me haren, over mn grote stevige borsten, hmmm, hoe meer sperma hoe geiler.

Dus geile hetero mannen (nee zoek geen stel, ben 100% hetero!) bereid je voor op een heerlijke geile middag/avond ergens in oktober wanneer het nieuws weer over andere zaken gaat..

8-) Kusssss!!! Kijk er nu al naar uit!!
Laatst gewijzigd door sexychickie op 24 mar 2020 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door rick73 »

Wat een heerlijk bericht. Lichtpuntje in deze donkere tijden en zeker iets om naar uit te kijken. Hoop op toch nog een hete zomer!!
sexychickie
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mar 2020 18:27
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door sexychickie »

Leuk dat je reageert Rick! Een hete zomer klinkt nog beter hhihi :P kan niet wachten! :mrgreen: 8-)
rrico
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 mar 2017 12:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door rrico »

Wat een opwindend bericht , als deze tijd over is zou ik er maar al te graag bij zijn. Dat ik je maar mag verwennen en dat we het lekker naar ons zin hebben .

Gr rico
sexychickie
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mar 2020 18:27
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door sexychickie »

Heerlijk Rico, gaat tegen die tijd goed komen! Gaan we elkaar lekker verwennen hihi 8-)
Gebruikersavatar
sexy-boy1
Berichten: 148
Lid geworden op: 02 jan 2009 20:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door sexy-boy1 »

Klinkt goed....wou al een tijdje een dame anaal verwennen maar tot aan heden is het nooit gelukt hahaha
Gebruikersavatar
VH1802
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 okt 2019 11:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door VH1802 »

Dat klinkt precies als wat ik nodig heb :) ben er maar al te graag bij om je te geven wat je wilt.
sexychickie
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mar 2020 18:27
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door sexychickie »

Hoi hoi!

Nou ik krijg nogal veel privé berichtjes, ik reageer hier even meteen 'één vraag. Dat is wat mijn ervaring tot nu toe is met 'meerdere mannen' e.d.
Nee, ik heb geen sexbioscoop ervaring. Wel heb ik ervaring met een gangbang. Dat ging als volgt. Ik was met twee mannelijke kennissen en we zaten elkaar wat uit te dagen. Het zou op een triootje gaan uitkomen. Maar al eerder die avond hadden we sexfantasieën besproken en daar was o.a. ter sprake gekomen dat ik graag eens een gangbang wilde meemaken. We besloten die avond mijn fantasie uit te laten voeren, zij hebben flink wat andere kennissen opgetrommeld die dit wel zagen zitten. Uiteindelijk ben ik op die avond door 13 mannen achter elkaar geneukt. Dit was in eerste instantie gewoon 'het rijtje af' zeg maar. Heel geil en ik werd lekker ondergespoten. Er gingen er daarna 5 naar huis en we bleven met z'n achten over. Toen veranderde de sfeer wat, ik werd op zn hondjes neergezet en er werd eindelijk ook flink gebruik gemaakt van mijn mond. Ik werd goed hard in mn mond en ondertussen in mn kutje geneukt. Het was waanzinnig geil om al die handen en pikken te voelen tegelijkertijd. Ik werd echt aan alle kanten betast en kon geen kant op. ondertussen zoog er ook nog iemand heel zachtjes juist aan mijn tepels, dat was zo onwijs geil.
De eerste mannen begonnen weer te spuiten en ik werd heerlijk in mn haar, gezicht en over mijn kontje gespoten.
Uiteindelijk bleef ik met de 2 kennissen over. maar daar eindigde het verhaal nog niet... :oops:
Ik had namelijk ook een sexfantasie verklapt over anale sex. Dat anal rape play mij heel geil zou lijken en dat ik wel wat onderdanig gebruikt wilde worden.
Eerst begon de ene mij zonder pardon hard en diep mijn keel te neuken. De andere hield ondertussen mijn handen op mijn rug en zat al met 1 vinger in mn kontje. ik speelde het spel mee en probeerde los te komen. de pik die diep in mijn keel zat begon steeds dikker te worden en spoot een enorme lading zaad mn keel in. meteen kreeg ik een hand op mijn mond gedrukt. het sperma moest ik doorslikken en ik moest de anale vernedering ook ondergaan. Ik probeerde los te komen, ik was nog een anale maagd, maar ze kenden geen genade. inmiddels zaten er al twee vingers in mijn kontje en voelde ik zijn pik al klaar voor de strijd. Ik werd hardhandig vastgehouden en kreeg enkele flinke petsen tegen m'n kontje aan. Ik voelde de eikel tegen mijn kontgaatje aantikken, probeerde nog weg te komen maar ze waren met z'n tweeën en ik was machteloos..
Anale sex.. sindsdien verlang ik zo erg naar meer, vandaar mijn oktober oproepje :oops: 8-) ik hoop dat er dan ook lekker wat mannen zijn die mij ook lekker anaal willen gebruiken...
Na de anale rape moest ik mijn kontje openhouden om te showen hoe het sperma eruit liep (dat was een deel van mijn fantasie). terwijl ik dat deed, deed de andere weer z'n broek los.. nee niet weer dacht ik.. maar z'n pik was slap en hij begon over me heen te pissen. de andere die net z'n lading had geloosd pakte ook zn pik en piste zo over m'n haren heen, waar nog resten sperma zaten van de gangbang... ze hielpen me wel de douche onder en daar werd ik lekker schoongemaakt en heb ik als beloning nog een heerlijk orgasme van ze gekregen.
En ja.. ik neem (een van hen) zeker mee in oktober!

PS ik reageer niet op privé berichtjes :)
Gebruikersavatar
VH1802
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 okt 2019 11:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door VH1802 »

jezus, dit klinkt bijna te goed om waar te zijn, maar ik ben in ieder geval al steenhard. Wanneer is het ook alweer oktober?!
Mil76
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jul 2017 10:34
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Spannend vooruitzicht oktober :D

Bericht door Mil76 »

Hi!

Iets waar ik nu al naar uit kijk. Ik zal er bij zijn :)
KIK - Mil76
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bliz en 13 gasten