Thuis quarantaine

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Thuis quarantaine

Bericht door LotteMooi »

Hey geile mannen,

Wat is het toch weer een tijd geleden dat ik in de EC ben geweest. De verveling begint wel toe te slaan hoor! Om deze verveling tegen te gaan is het misschien leuk om oude herinneringen op te halen. Ik kom nu al weer ongeveer 4 jaar met mijn geile vriend in de EC. Kunnen jullie mijn bezoeken nog herinneren en wat is jullie bijgebleven? Ik lees het graag! Schrijf het hier op en kunnen wij samen de verveling toeslaan :D Alleen samen kunnen wij ons er doorslaan! Ik zal later een geile foto plaatsen als er genoeg belevenissen worden geschreven :roll:

Ik plaats het bericht even in deze rubriek omdat de EC weer vanuit de cyber wordt aangevallen. Wie doet dat toch steeds? Miss wel een ontevreden klant :lol:

Xxxx Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Gebruikersavatar
Smoothx
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 jan 2020 11:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door Smoothx »

Hoi Lotte,
De laatste x was je in Hilversum. Ik had naar je komst uitgekeken ware het niet dat ik s avonds een andere afspraak had. Ik hoopte je nog ff te zien maar de weergoden zaten tegen en je was wat later. Maar ik ga je zeker nog een x ontmoeten hoop ik. X
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door Gerrit Willem »

Mijn eerste kennismaking met het fenomeen Lottemooi was ruim 2 jaar geleden op de nieuwjaarsreceptie.... het was mijn eerste keer in EC en had weleens op het forum gekeken. Lange tijd tegenaan gehikt want public sex was nog nieuw voor me. Ik stierf Vd zenuwen en de man achter de balie zei; je hebt een goed moment uitgekozen voor je eerste keer.... ik naar binnen en viel van de ene verbazing in de andere.... dr waren verschillende leuke dames aanwezig ... nou, om van de eerste schrik te bekomen eerst maar ff rustig(?) een filmpje kijken...
Nou dat liep uit op een blowbang achtige toestand...
Mn zaad liep over de kin van Lotte naar beneden en heel even dacht ik ze zal toch niet boos worden dat ik op dr kin klaarkwam? Ik hield het gewoon niet meer en was de controle kwijt... de 2e keer EC liet niet lang op zich wachten.... ik had er een hobby bij....
Groet Papillon
Kik; Eelink42
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door JohnV »

Wat een leuk idee Lotte......

Ik heb de laatste 2jaar 3x geweldig van je genoten. De eerste keer was Ik zo maar de EC ingelopen en ik viel meteen in de geile boter.....een prachtig, sportief vrouwtje was allerlei mannen aan het pijpen en tussendoor werd ze ook nog eens heerlijk geneukt door (naar later bleek) haar prachtige vriend. Wat een adonis met een geweldige lul ......

In no time kwam Ik (helaas veel te snel) klaar. :P ;)

De tweede keer was ongeveer een jaar geleden....heerlijk Lotte, je had je voor deze keer gekleed in zwarte kousen en sexy zwarte laarsjes met hele hoge hakken......vol humor reageerde je op de vraag van iemand, die vroeg of jij en je vriend bij elkaar hoorden zo van, "wat denk je nou, zo'n mooiboy".
Jullie zaten naast elkaar, in de homozaal, Lekker met elkaar te spelen, terwijl de zaal volliep met zeker 20 geile mannen. Vanaf dat moment ging je helemaal los Lotte, terwijl je vriend alles in de gaten held. Ik stond helemaal vooraan, heb je overal betast terwijl je voorover je vriend pijpte en je over je hele lijf betast werd......heerlijk ook, je benen, met kousen, je billen en je borstjes te voelen.
Je draaide je om en begon ondeugend met allemaal, inmiddels stijve, pikken te spelen. Met je zachte handen en je lekkere tong kregen de mannen wat ze wilden en jij een overdaad aan zaad over je hele lichaam. Na een poosje Wilde Ik je ook voelen en ging, met nog 2 mannen voor je staan. Je was inmiddels op je knieen gaan zitten en begon beurtelings met onze pikken te spelen. Wie van de drie zei je vriend nog.. :D :D Precies tegelijk met mijn buurman kwam Ik in je gezicht klaar, heerlijk. En zo Lekker hoe je mn lul schoonlikte, denk er nog regelmatig aan terug.
Ik hoop nog vaak van je te kunnen genieten Lotte, het is altijd zo super relaxed met jullie.....

X John
Hedonisme
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2017 21:57
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door Hedonisme »

Beste Lotte MOOI en vriend,

Goed idee!

Maar ja als ik aan jou moet denken in deze tijd dan krijg ik een super harde pik en voor je het weet trek ik me af.

Ook nu weer!

Ik beloof je binnenkort schrijf ik een van mijn mooie herinneringen aan jullie op.

Wat zijn jullie toch zo lekker!

Mijn fantasie voor later is ook veilig voor de nieuwe 1,5mtr samenleving. Ik beloof jullie (en Rutte) dat mijn zak voor de volgende ontmoeting zo vol zit dat ik jou met gemak vanaf 1,5mtr onder spuit!
Ik ben Rutte dankbaar dat hij geen mondkapjes wil. Jou bril mag wel en extra bescherming als netkouzen of bodystocking met bijbehorende hoge hakken mag ook!

Ik trek me nu even verder af met jou op mijn netvlies!

Dikke luchtzoen en luchtknuffel!

Tot snel, een echte genieter!
Gebruikersavatar
Frinz
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 jun 2014 09:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door Frinz »

Hee Lotte,

Volgens mij heb ik je nog nooit ontmoet. Maar als ik alle verhalen hier lees ben ik er wel "hard" aan toe om eens nader kennis te maken. Kan niet wachten tot de EC weer open gaat en te genieten van alle mooie geile ontmoetingen met gelijkgestemden. Wie weet tot gauw.

Frinz
Beertje033
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 feb 2017 21:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door Beertje033 »

Ha, Lekkere Mooie Geile Lotte.

Ik heb met jullie de afgelopen jaren diverse lekkere geile dingen meegemaakt in de EC.
De eerste keer was op een zaterdagmiddag, waarbij ik mij verbaasde dat ik zomaar naar voren werd geroepen en jou lekker mocht neuken, tegen de rand van het bed in de heterocinema.
Wat mij later nog is bijgebleven, jij was alleen, op een avond, naar de EC gestuurd en had het hele gezelschap bij de gloryholes verzameld, tussen hetero en homocinema in. Alwaar ik mijn kleine jongen op een gegeven moment door een gat stak, waarachter jij zat. Toen kwam er een hoofd om het gordijn heen met de mededeling: Ik dacht al, die ken ik :).
Verder zijn we elkaar diverse keren tegen het lijf gelopen, en dat is mij telkens goed bevallen, ook begin vorige maand in Hilversum weer. Aan jullie reacties te merken is dat wederzijds.

Tot in betere tijden. B
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door venga »

Wat een leuke oproep. In gedachten schieten er vele herinneringen met jullie door mijn hoofd. Hoe kan ik hier een verhaal van maken? Waar moet ik beginnen?
Mijn eerste herinnering is jouw lichtgevende rode lipstick die jouw ranke lippen accentueerde onder de blacklight. Sindsdien weet ik hoe rank je lippen zijn en hoe mooi je lach. Ik weet ook wat er gebeurd wanneer je lach stopt en je heldere ogen mij betekenisvol gaan aankijken. Ik weet ook wat er gebeurd als je subtiel je hand tussen mijn benen doorsteekt, mijn gespierde billen vastpakt en daarmee mijn kruis volledig in je macht hebt. Inmiddels heb je mij zo vaak gepijpt, dat ik bij 'Wedden dat' van Jos Brink (bestaat dat programma nog?) uit honderd monden jouw mondje zeker zal herkennen.
Tja waar moet ik mijn verhaal beginnen? Ik herinner mij de pb' tjes vooraf met geile plannen. 90% van die plannen zijn nooit doorgegaan. Alles loopt toch elke keer weer anders. De ervaring met jullie was niet waar ik van droomde!, nee......er is gebeurd waarvan ik niet durfde te dromen!
Eén plannetje hebben wij wel uitgevoerd. Wij zijn er beiden voorafgaande nog voor naar de GGD geweest. We hebben elkaar de testresultaten laten zien. Jij kwam alleen en je vriend vloog die avond naar Schiphol (Je weet wel, voor de coronatijd noemden wij dat een passagiersvliegtuig). Ik weet nog goed, hoe jij je vriend net in de w.c. telefonisch had gesproken voor instructie en terugkwam met een opdracht voor mij. Het was de eerste keer dat ik mijn warme lading van meer dan een week bij jou naar binnen heb gespoten. Niet omdat het moest, maar omdat het kon.
Ik weet nog steeds niet waar ik mijn verhaal moet beginnen. Moet ik een verhaal vertellen over het uitzicht, wanneer jij op je knieën zit? Hoe ik dan geniet van je billen en wespentaille die mij doen denken aan vruchtbaarheidsbeelden uit de oudheid? Of moet ik toch vertellen over jou mooie schaamlippen versierd met een stijlvolle piercing? Of moeten wij het hebben over de ladingen druipende sperma, waardoor het leek alsof je lichaam in de hoogglans was gezet?
Ik geef het op, teveel geile herinneringen. Normaal kom ik in een rustperiode op verhaal. Maar in de EC heb ik juist de activiteit nodig om op verhaal te komen. Hopelijk dat de EC weer snel open mag gaan. Wat zal dat een bom van een ontlading worden, als alles weer mag.
Gewoonlekker72
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 apr 2018 18:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door Gewoonlekker72 »

Goedeavond lotte en vriend ,heb jullie 2 x mogen ontmoeten en je zachtje handen met heerlijke olie en je heerlijke zachte lippen en je sensuele ogen mmm mijmer weg hoop op een gauw weer zien met jullie xxx grtjs
Hedonisme
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2017 21:57
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Thuis quarantaine

Bericht door Hedonisme »

Lotte en Vriend,

Heel veel verhalen en beelden blijven er door mijn hoofd vliegen, een verhaal met beelden blijft terugkomen.
Het was al laat in de avond, ik had je al drie keer onder gespoten, Het was een drukke avond en er zat geen onbedekt stukje meer op je lijf.

Je vriend zag dat ook en heeft dat toen goed vastgelegd. Jullie hebben al zoveel meegemaakt dus als je dit moment niet meer op je netvlies hebt kijk het dan samen terug en vertel hier wat jullie zagen 8-)

Wat zag jij er geil uit, jullie namen uitgebreid de tijd om dat vast te leggen. Daarna was het rustig geworden en heb goed naar jou/jullie lijven kunnen kijken. Jullie hebben allebei de perfecte vormen, prachtmensen die zo ongelooflijk veel van elkaar houden dat de diepste fantasieën en dromen werkelijkheid worden. Zo mooi hoe jullie genieten als het sperma in de rondte vliegt, zonder enig schaamte laat jij iedere pik binnen de kortste keren spuiten. Het gaat jou/jullie om pikken, sperma, humor en respect. Geil zoals jullie de fantasie van jullie en die van menig man beleven.

Zo natuurlijk en mooi om jullie te zien, ontmoeten te ontspannen en ontladen. Met de wetenschap dat thuis jullie laatste proef is, dat jullie dan met alle verse belevingen flink neuken en daarmee jullie lijven in stand houden ofwel nog weer wat mooier maken voor de volgende ontmoeting.

Afijn een rustmoment nu en toen en mijn pik was niet heel hard meer te krijgen na drie keer spuiten. Ik was nog heel geil en kon nog wel een vierde keer spuiten. Je vriend zag dat ook vroeg het ook en zag de tijd.

Hij stuurde iedereen weg inclusief zichzelf en gaf mij jou voor 15minuten, jezus Lotte heerlijk als ik jou onder gespoten zie worden maar nooit krijg ik jou helemaal in beeld. Ook krijg jij mij of andere lijven nooit helemaal in beeld en is jou focus op pikken en blikken. Dwz net voor de pik gaat spuiten zoek jij o zo geil de blik die hoort bij de pik en laat jij met jou indringende oogcontact zien hoe geil jij wordt als die pik jou vol onderspuit.

Nu dus wat nieuws jou hele lijf en mijn hele lijf bij elkaar. Jij wilde beginnen aan het gebruikelijke ritueel, ik zei dat jij moest liggen en ik mijzelf wilde aftrekken op jou hele lijf, dat jij zo’n prachtlijf hebt en ik die nooit helemaal in beeld heb. Jij begreep dat en ging met één hand met jezelf aan de slag, en ik deed dat ook. Al snel eindigde jou hand bij jou kutje en mijn hand bij mijn pik. Mijn andere hand verkende jou hele lichaam, jou andere hand verkende mijn hele lichaam. Ook zochten onze monden elkaar en hebben we elkaar enorm geil gezoend.

Lotte zo’n geil moment en tweestrijd ontstond bij mij, ik wilde jou lijf en kut met mijn twee handen gaan verkennen en bedienen. Ik voelde dat jij dat omgekeerde had. Jou kut was zo enorm nat en mijn pik doorgeladen, we hadden toen toch een ander gezamenlijk doel. Samen spuiten!
Jij werdt geiler en geiler, je kon je lijf niet meer stil houden, ik ging met mijn pik richting jou kut, jij ging met twee handen naar jou kut en ik ging met twee handen naar mijn pik. Ik zat met mijn pik vlakbij jou kut. Elkaars lijven hadden we al overal aangeraakt nu was het een o zo geile eindsprint, kut, pik, blik en fotofinish wij waren even een. We hoorde, zagen en voelde hetzelfde. We keken in elkaars ogen, hadden onze lijven nog in beeld, hoorde en voelde jou soppende kut en mij op springen staande lul.

De finish was in zicht wij spoten tegelijk (1:1 zou ik zeggen), in de hoop mijn geile sperma tot jou mond te spuiten heb ik glansrijk verloren 1:10 zou ik zeggen.
Ik zat op mijn knieën voor je en jij lag op de grond, ik had een voorsprong zou je zeggen. Jij had mij echter vol onder gespoten, ik proefde je kutsap in mijn mond, heerlijk. Mijn sperma was nergens meer te bekennen er was geen druppel door jou stortvloed heen gekomen.

Ik had nog even gedacht om deze keer ook maar even niet te douchen... dan was ik echt kleddernat naar buiten gelopen, zo vers nat was jij nog nooit naar buiten gestapt.

Nog geil en nat stapte we samen richting je vriend, zijn ogen spraken boekdelen. Die avond zou jij nog een tandje harder thuis geneukt worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten