Verslag Debs 7 Juli

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Nick306
Berichten: 70
Lid geworden op: 01 mei 2014 11:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Verslag Debs 7 Juli

Bericht door Nick306 »

Het lukt Dmann die debs heeft geïntroduceerd in de EC helaas niet om haar verslag te plaatsten op het forum. Er komen steeds foutmeldingen als hij het plaatsen wil. Dus hij heeft mij gevraagd om haar verslag van haar eerste GB op 7 juli er even namens hem op te zetten. Dit is haar verslag:

Tja, dan komt het moment om een verslagje te schrijven over je eerste gb.
Ja mijn allereerste gb, wat heb ik genoten! Eerst lekker stukje in de auto, lekker muziekje erbij om vervolgens rond 13.00 aan te komen in Amersfoort. We lopen naar de cinema en ik overhandig mijn blinddoek, eenmaal in een wat donkere ruimte aangekomen krijg ik de blinddoek direct om. Met mijn blinddoek om kleed ik me uit, ik hoor al wat stemmen die bekenden voor elkaar zijn. Als ik mijn kleding uit heb krijg ik 'handboeien' om mijn polsen, geblinddoekt word ik verder geleid en ergens tegenaan gezet en vastgebonden. Wat ben ik daar toch dol op. Je checkt even of ik al wat vochtig ben en in no time voel ik van alles op mijn lichaam. Mijn poesje, mijn borsten mijn buik. Ik word gezoend, zacht gezoend. Ik heb geprobeerd heel open minded erheen te gaan maar had wel een beetje de verwachting dat het er aardig ruiger aan toe zou gaan. Of in ieder geval ruiger dan ik op dit moment voelde, alle handen waren voorzichtig en lief. Vervolgens word ik losgemaakt en geblinddoekt word ik verder geleid naar een bed. Hier eenmaal opgeklommen duurde het niet lang voordat ik van alles om me heen voelde, ik word op mijn rug gelegd en er wordt een lekker pik diep in mijn poesje geschoven. Al snel krijg ik de opmerking, denk erom, je komt niet eerder dan dat ik het zeg! O fuck, dat is ook zo, en dit voelt wel heel erg lekker! Er is afleiding om me heen gelukkig, want dit hou ik niet lang tegen. Ik was ook erg blij met de opmerking dat ik mocht komen!! Ik word op een andere plek op bed neergelegd, allemaal mannen om me heen, ik moet een beetje zoeken naar wat de bedoeling is maar dat wijst zich al snel. Mijn handen worden gepakt en naar de juist plek gebracht. Wederom word ik lekker in mijn poesje geneukt.



Mijn blinddoek wordt afgedaan, ik krijg de opdracht om om me heen te kijken. Op een of andere manier had ik een beetje het idee dat ik een stel barbaren zou aantreffen, maar niets was minder waar! En toch springt een er wel een beetje uit, een man met heel veel tattoos. Die moet ik nog een beetje peilen, de rest zit wel goed. Ik word op mijn knieën gezet, ik mag degene die ik nog een beetje moest aftasten pijpen. Het aftasten was niet lang nodig, hij zet wel door en al snel ging zijn pik helemaal in mijn keel. Oef, wist niet dat dat zo diep kon :) dat was wel even wennen en hou ik echt niet minuten vol. Maar gek genoeg voelt het zo fijn dat de controle op die manier zo wordt genomen!



Even later is mijn kontje aan de beurt, tenminste ik voel iets 'kouds' over mijn kont glijden: glijmiddel. Een pik zit er al snel in en o ja, kontje is zo lekker! Niet veel later zit ik op iemand met zijn pik in mijn poesje. Ik ben iemand aan het pijpen en heb een pik in mijn hand, ik hoor de vraag komen of ze van tweekanten kunnen. Je geeft iets aan in de trant, probeer maar. Ik kreeg het al niet meer helemaal mee want ik maakte van binnen al een vreugdedansje, hier was ik al zo lang nieuwsgierig naar, hoe dat zou voelen. Zo gezegd zo gedaan, daar hing ik dan. Een in mijn poesje, een in mijn kontje, een in mijn mondje en in elke hand 1. Duusss, dat zijn er totaal vijf. Van binnen moet ik toch even lachen. Wat een fantastische ervaring!



Je trekt me even uit het gedruis en gaan heel even zitten op de bank. Slokje water erbij en je checkt of alles goed gaat. En dat gaat het! Je geeft aan dat je het heerlijk vind om de mannen even te laten wachten. Waarbij ik een beeld schep van een stel hyenas die op een stuk vlees zitten te wachten. Jij hebt de controle en bepaald wat er gebeurd. Heerlijk.



Ik zie je knikken als teken dat men weer mag. Ik lig weer op mijn rug, links iemand om te pijpen en daarnaast iemand die mijn hand om zijn pik wil, rechts staat een man die ik niet herken uit de groep die ook een hand om zijn pik wil. Ik voel een paar vingers mijn poesje ingaan. Deze beweging herken ik en ik weet dat ik me hier niet lang tegen kan 'verzetten' hij weet de plekjes wel te vinden! Ik zoek je ogen op je vraagt wat er is. Whahaa, Ik mag niet komen maar wil me ook groot houden door niet te vragen of ik mag. Je knikt nog een keer met de vraag wat er is en op het moment dat ik het wel moet gaan vragen laat je me komen! Degene die me zojuist heeft gevingerd kruipt tussen mijn benen. Eerst glijdt hij in mijn poesje, diep en snel. O ja, niet komen niet eerder dan mag. Een pik diep in mijn mond, o jee mond vol ik kan niet vragen, ik probeer oogcontact te zoeken maar tikkeltje lastig en gelukkig komt daar het verlossende woord. Hij gaat door naar mijn kontje, en ook daar diep en snel ik heb nog steeds een pik in mijn mond en in elke hand een ik weet niet waar ik het zoeken moet, ademhalen lukt bijna niet meer. En ik mag weer, spuitend kom ik klaar. Terwijl ik kom wordt mijn klitje ook nog gestimuleerd waarbij ik nog meer en nog intenser kom. Mijn orgasme stopt en hij gaat weer door, bliksie dit is wel echt diep, en toch voelt het zo lekker. Ik zoek wel even contact met je want dit is wel echt diep, je geeft ook direct aan dat hij beetje minder diep moet waar hij direct naar luistert. Hij begint het tempo weer op te voeren en ik merk dat hij ook direct weer goed diep komt, nu voelt het goed erg goed, inmiddels geen pik meer in mijn mond, die is daar al lekker in is klaargekomen, maar ik hou het niet meer. Mag ik komen alsjeblieft, en het mag! Allemachtig wat fijn!



Ik merk nu wel dat ik lichtelijk op begin te raken en het lichtelijk kan ik denk ik beter achterwege laten. :) Ik word van bed gehaald en er wordt een handdoek voor me op de grond gelegd, ik moet op mijn knieën en zie de mannen zich om me heen verzamelen, even denk ik o jee, niet met zijn allen in mijn gezicht, terwijl ik dat denk hoor ik iemand zeggen, rustig maar, we komen niet in je gezicht. Toch wel een kleine opluchting. De mannen komen lekker in mijn mondje.



We trekken ons weer even terug op de bank. Ik doe mijn ogen even dicht en geniet van het moment, mezelf afvragend of ik nog in de benen moet of dat ik straks lekker onder de warme douche kan kruipen. Het laatste is het geval, was inmiddels ook echt wel kapot :)



Mannen, super bedankt voor deze onvergetelijke ontzettende geile ervaring!!!

En de cinema, had geen idee dat dit bestond, fantastisch!
Beertje033
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 feb 2017 21:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Verslag Debs 7 Juli

Bericht door Beertje033 »

Ik was blij dat ik hiervan getuige mocht zijn, en deel van het gezelschap wat jou kon laten genieten. Zelf heb ik hiervan ook met volle teugen genoten. Ik hoop je nog vaker tegen, en in, het lijf te mogen lopen en samen te mogen genieten. Ik vond het ook zalig om jouw geile spetters over mij heen te krijgen. Tot een volgende keer.
RonT61
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jun 2019 11:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag Debs 7 Juli

Bericht door RonT61 »

Wat een geil verslag Debs.
Ik heb genoten van je en de wijze waarop je spuitend klaar kwam. terwijl ik je diep en hard in je kontje aan het nemen was. Je Meester zal trots op je zin geweest.
Jij wilde als slet gebruikt en genomem worden.....volgens mij is dat gelukt.
Volgende keer zal ik je ook zeker niet ontzien en je wederom hard en diep nemen .

Ron, de man met de vele tattoos.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten