Krul gaat los i n de ec.

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
RonT61
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jun 2019 11:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Krul gaat los i n de ec.

Bericht door RonT61 »

Om 11 uur kwamen we samen in de ec aan om er een geile middag va te maken. We waren als 1e binnen en heb Krul meteen in de gynaecologen stoel. Zij is daar eerst uitgebreid door mij gebeft en gevingerd. Kreunend, wat er natuurlijk niet zchtjes aan toe ging :D , haar opgewarmd voor de rest van de middag.
Krul werd daar toen alvast flink geneukt waarbij we gezelschap kregen......het geile gillen en klaarkomen van Krul zorgde al voor het nodige gezelschap.

We hebben ons verplaats aar de bioscoopzaal waar Krul mij diep en geil pijpt. Haar op het matras geplaatst waarbij zij met haar hoofd over de rand geneukt werd en tegelijkertijd de aanwezige mannen pijpte.
We zijn met de aanwezige mannen naar de sling gegaan en daar is Krul door mij en B afwisselend hard geneukt waarbin zij zich tegoed deed aan de stijve lullen waar ze bij kon komen. Krul liet zich gaan is kwam aan de lopende lopende band luidruchtig klaar. Geile Krul genoot hoorbaar en is het geil liep uit haar kutje .

Na een korte pauze kwam Lotte binnen en zij is naar de bioscoopzaal gegaan.

Op het grote matras werd Krul eerst weer door mij gebeft en gevingerd terwijl zij de verschillende mannen aan het pijpen was. Haar diep en hard geneukt waarbjj zij het hele matras onderspoot. Krul werd uitgebreid door B en mij geneukt waarbij zij constant spuitend klaar bleef komen...... zij werd daarbij steeds in haar kutje en mond geneukt. Krul werd uiteindelijk door 4 mannen geneukt 3 heeft de rest gepijpt en afgetrokken. Het matras dreef van het squirten en het zaad......

Als afsluiting zijn we met z'n tweeën naar de bioscoopzaal gegaan om het daar nog even " rustig" af te maken.
B bedankt voor zin nodige assistentie om de Krul goed en hard te neuken. Met hem afgesproken dat dit zeker een vervolg gaat krijgen.

Krul daarna met een big smile op.haar gezicht naar huis gebracht........een geile een geslaagde middag met Krul in de EC. :D :D
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Krul gaat los i n de ec.

Bericht door Rickjsw »

Jouw Krul is echt een topper! Op het gebied van deep throat us zij een absolute sensatie. Wat kan zij over langere diep pijpen!
Babbel
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jun 2021 19:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Krul gaat los i n de ec.

Bericht door Babbel »

Mooi verslag ,Altijd leuk om trg te lezen Ron , beleef het zo weer opnieuw , haha
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Krul gaat los i n de ec.

Bericht door Curly50hot »

Rickjsw schreef: 19 jun 2021 17:43 Jouw Krul is echt een topper! Op het gebied van deep throat us zij een absolute sensatie. Wat kan zij over langere diep pijpen!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Krul gaat los i n de ec.

Bericht door Rickjsw »

Hi Curly,

Leuk dat we jou weer vaker op het forum zien! Hoop je snel
weer eens te mogen zien en voelen…tot snel in de EC!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Cees en 11 gasten