Jongeren dag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Eline bischierig
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 sep 2021 16:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Jongeren dag

Bericht door Eline bischierig »

Hey hey, afgelopen week voor het eerst in Amersfoort geweest. Überhaupt voor het eerst naar een sexbios. Geen idee wat ik moest verwachten. Ik moest even ontdooien voordat ik doorhad hoe alles werkte. Ik was de enige dame op dat moment wat me nog meer in de verlegenheid bracht. Men liep letterlijk achter me aan. 2 wat oudere mannen hebben me begeleid en een beetje helpen settelen zonder dat ik door 10 man aangeraakt werd, waar ik erg blij mee was. Uiteindelijk een leuke dag gehad met weer een nieuwe ervaring rijker. Nu was ik benieuwd hoe de jongerendag is. Zijn er daadwerkelijk meer jongeren? En ook dames waar ik de mannen mee kan delen?
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Jongeren dag

Bericht door Rickjsw »

Hi Eline,

Op naaktdagen en de jongerentak is het vaak juist heel erg druk. Om te wennen en in de stemming is het beter om af te spreken met wat leuke mannen en vrouwen. Zijn leuke dames die ook hun bi kant willen verkennen.
Buiten de thema dagen is het rustiger en ideaal om te verkennen. Hoop dat je volgende ervaring dan een betere ervaring is!

Rick
Roeldekkers
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 sep 2021 19:30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Jongeren dag

Bericht door Roeldekkers »

Hoi Eline,

Dat moet een flinke stap zijn geweest, petje af om alleen als vrouw te gaan de eerste keer. Ik ben een maand geleden voor het eerst als man gegaan en vond dat enorm spannend. De afgelopen jongerendag waren er toen ik er was 3 mannen van gok ik rond de 25, een oud stel en een vrouw van in de 40.

Als je de volgende met iemand samen wilt gaan mag je me altijd een berichtje sturen om even te kletsen, ik ben een 25 jarige man.

Groetjes Roel
Gebruikersavatar
Mamba95
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 aug 2021 11:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Jongeren dag

Bericht door Mamba95 »

Hoi Eline,

Ik ben er waarachijnlijk met jongerendag, want ik ben zelf 26, dus het is soms wel fijn om met wat jongeren te zijn. Het verschilt met hoeveel jongeren er zijn. De ene keer, en EC, zijn er heel wat jongeren en de andere wat minderen. De dames komen vaker als stel dan alleen en dat is hun eigen keuze dan weer natuurlijk, maar het is wel leuk altijd

Hopelijk heb je hier wat aan :)
Jezelf verneuken, is ook neuken ;)
Boertje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mei 2021 13:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Contacteer:

Re: Jongeren dag

Bericht door Boertje »

Je kan beter proberen om met verschillende jongeren af te spreken anders zijn er veel meer 50 + ers die niet weten wat dat betekent dan 30 - ers :D
Gebruikersavatar
Mamba95
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 aug 2021 11:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Jongeren dag

Bericht door Mamba95 »

Ga je toevallig aanstaande vrijdag? Misschien weer eens proberen en ik ben er dan ook
Jezelf verneuken, is ook neuken ;)
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Jongeren dag

Bericht door galuni »

Eline bischierig schreef: 18 sep 2021 16:50 Hey hey, afgelopen week voor het eerst in Amersfoort geweest. Überhaupt voor het eerst naar een sexbios. Geen idee wat ik moest verwachten. Ik moest even ontdooien voordat ik doorhad hoe alles werkte. Ik was de enige dame op dat moment wat me nog meer in de verlegenheid bracht. Men liep letterlijk achter me aan. 2 wat oudere mannen hebben me begeleid en een beetje helpen settelen zonder dat ik door 10 man aangeraakt werd, waar ik erg blij mee was. Uiteindelijk een leuke dag gehad met weer een nieuwe ervaring rijker. Nu was ik benieuwd hoe de jongerendag is. Zijn er daadwerkelijk meer jongeren? En ook dames waar ik de mannen mee kan delen?
Dat is wel lef hebben, respect daarvoor. Ik denk dat je nu al deels bekend bent in mijn initiatieven om dit een beetje in leuke banen te proberen te begeleiden. Maar het zou voor iedereen leuker zijn als de balans iets minder scheef is.
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten