Zaadslet komt zaadterdag graag weer

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Ansjanneke
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 nov 2021 20:01
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Zaadslet komt zaadterdag graag weer

Bericht door Ansjanneke »

william69 schreef: 18 nov 2021 22:43 As zater dag kan ik jullie mijn slet weer aanbieden, na het afwerken van minimaal 25 man mag zij de straat weer op.

Tijdstip laten wij nog weten, ben je fris en verzorgd, niet ouder dan 50 , neuk deze slet dan lekker af en beloon haar met een facial.

Gr W en A

Het was weer een super geile middag. Ja de 25 zijn gehaald. Wil niet zeggen dat ik niet meer langskom hoor We melden ons weer asap.
We hebben samen de dag heerlijk afgesloten in een hotel met een speciale verrassing voor mij😁
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Zaadslet komt zaadterdag graag weer

Bericht door Benno »

willemmaas schreef: 21 nov 2021 10:06 helaas geen berichten van bezoekers . ik was er donderdag ook zou een stel komen maar nope . ik wil best meer komen maar voor niks vanuit tilburg naar amersfoort vind ik wel zonde zeker met de hoge brandstof prijzen . Mannen alleen heb ik niks mee.. vond het het donderdag al heel erg dat er 2 mannen je zo nakijken en bijna tegen aan komen zitten zonder enige aanleiding .
Beste Willem Maas,
Ondanks dat er geen berichten staan zou ik er als ik jou was niet zomaar vanuit gaan dat er ook niets gebeurd is. Niet elke genieter in EC schrijft erover op het forum. Ik toevallig wel en daarom zal ik hieronder verslag doen van deze geile middag.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Zaadslet komt zaadterdag graag weer

Bericht door Benno »

Vorige week kennis gemaakt met William en zaadsletje Ansjanneke.

Deze week zijn ze terug voor: meer zaad!

Ik kom tegen 2 uur binnen en in de heterocinema zie ik dat ze al begonnen zijn. AJ ligt op het bed en wordt door diverse mannen verwend. Ik begroet het stel en ga me snel uitkleden om me bij hen te voegen. Er wordt vooral gevingerd en gepijpt, maar AJ komt om geneukt te worden, dus dat is wat ik ga doen. Ze gaat op haar knieën op het matras zitten en ik neem haar stevig op z'n hondjes. Zoals ik vorige keer ook al heb gemerkt kan ik AJ op deze manier spuitend laten klaarkomen. Dat kondigt zich aan op twee manieren. De eerste is vrij duidelijk: AJ kreunt: "Ik ga komen", of woorden van gelijke strekking. De tweede is subtieler: haar kutje krampt samen om mijn stotende pik heen, tot het punt dat ik bijna niet meer in haar kan blijven. Ik heb gemerkt dat dat het moment is dat ik mijn pik eruit moet halen. Er komt dan een flinke squirt uit, die ik kan versterken door mijn pik tegen haar schaamlippen aan te bewegen. Dan vliegen de spetters echt in de rondte.

Het is niet overdreven druk vandaag, tenminste niet met heel veel mannen tegelijk. Maar gedurende de middag komen er toch behoorlijk wat voorbij. Sommige neuken AJ, anderen geven haar een veelbegeerde portie zaad. Een van de mannen die binnenkomen is Lex, die op een oproepje heeft gereageerd dat ik de avond ervoor heb gedaan. Ik stel hem voor aan het stel en zeg tegen hem dat hij zich maar even hard moet laten pijpen, terwijl ik AJ nog eens tot spuitens toe neuk. Zo gezegd zo gedaan. En daarna neukt Lex haar met zijn grote pik, terwijl ze mij pijpt.

Na een korte pauze gaan we verder op het grote bed, waar zich weer anderen bij het gezelschap voegen. AJ krijgt diverse pikken te verwerken en een nog grotere hoeveelheid zaad. Nadat ik haar ik weet niet hoeveel keer heb geneukt spuit ik mijn zaad ook in haar wachtende mondje. Het loopt tegen 4 uur en ik heb elders verplichtingen. William en AJ gaan nog tot het eind van de middag door en verblijven in een hotel in Amersfoort. William regelt die avond nog een verrassing voor haar in het hotel, maar aangezien dat buiten EC plaatst vindt, mag daarover hier niets gezegd worden. ;)
Gebruikersavatar
Thiagobbc
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2021 20:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Zaadslet komt zaadterdag graag weer

Bericht door Thiagobbc »

Ik wil haar zeker een keer ontmoeten❤️🤩💋
Donkere man stevige grote pik Hetero, op zoek naar ontmoetingen met stellen / dames in een van de EC.

Bij interesse stuur gerust een berichtje, gangbang of trio
LET OP. Zeer groot geschapen.
Gebruikersavatar
willemmaas
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2021 23:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Zaadslet komt zaadterdag graag weer

Bericht door willemmaas »

benno je hoeft niet iedere keer een bericht te sturen als ik vraag of het er gezellig of druk is geweest als ik er naar vraag op het forum . Ik weet heust wel dat niet alles hier komt bte staan en dat er soms ook nep berichtt tussen zit . loop al langer mee in deze wereld .


Het is overigs maar een vraag. (ja ook ik ben el eens voor niks ergens heen gegaan. in een bepaalde tijd vak )

mijn motto niks moet alles mag en geniet van alles
Gebruikersavatar
willemmaas
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2021 23:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Zaadslet komt zaadterdag graag weer

Bericht door willemmaas »

Ansjanneke schreef: 21 nov 2021 20:18
william69 schreef: 18 nov 2021 22:43 As zater dag kan ik jullie mijn slet weer aanbieden, na het afwerken van minimaal 25 man mag zij de straat weer op.

Tijdstip laten wij nog weten, ben je fris en verzorgd, niet ouder dan 50 , neuk deze slet dan lekker af en beloon haar met een facial.

Gr W en A

Het was weer een super geile middag. Ja de 25 zijn gehaald. Wil niet zeggen dat ik niet meer langskom hoor We melden ons weer asap.
We hebben samen de dag heerlijk afgesloten in een hotel met een speciale verrassing voor mij😁
top dag gehad dus .xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten