Do. 3 mei was er weer een om in de boeken bij te schrijven!

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Do. 3 mei was er weer een om in de boeken bij te schrijven!

Bericht door Sue en Lee »

Wat chatten al niet teweeg kan brengen.
Een date met 4 mannen stond gepland voor donderdagavond 3 mei….
Anderhalve week geleden afgesproken dus ruim op tijd zou je zeggen.
Helaas toch nog 3 mannen afgemeld, maar Dijo was er wel en erg lekker :P
Maar niet getreurd het was nudistendag, en de opkomst was enorm…en...lekkerrrrr!!!

Rond 19.00 uur kwamen we de bios binnen, heerlijk warm gestookt dus de kleren konden (moesten) direct uit, kleren in het kluisje en lekker naakt rondhuppelen.
Er liep een jongeman voor ons uit richting filmzaal, pik fier vooruit..mmmm dat zag er meteen al lekker uit!!
Hij nam plaats achterin de zaal en wij ook aan de andere kant van het pad. Binnen no-time stond het er vol met mannen.
Eerst een babbeltje aangeknoopt met de jongeman om de sfeer los te maken, ja hoor er kwam reactie van meerdere kanten. :D

Lee en ik begonnen lekker een beetje met elkaar te spelen, maar toen “moest” Lee even weg….
Ik nodigde de jongeman uit om naast me te komen zitten en we begonnen elkaar lekker te strelen en te betasten.
Eerst nog wat kalmpjes aan, hij vroeg netjes of hij aan me mocht zitten, heel voorzichtig begon hij met mijn borsten te spelen en aan mijn tepels te zuigen, zijn vingers vonden al snel mijn kutje….en toen de vraag of hij me mocht beffen…
Natuurlijk mocht dat, hij had me al heerlijk nat gevingerd en wilde dat geile kutje wel even proeven.
Mijn benen in zijn nek, hij voor me op de grond werd ik super lekker naar mijn eerste hoogtepunt gebeft.
De andere mannen bleven op afstand mee kijken. Ook Lee was weer terug en genoot van het schouwspel.

De jongeheer van de jongeman stond nog steeds fier rechtop, dus ik vroeg hem even voor me te gaan staan en heb die heerlijke harde pik in mijn handen genomen en toen langzaam maar zeker diep in mijn mondje laten glijden…mmmmmm dat voelde heerlijk. Hij kreunde zachtjes en genoot van mijn warme mond om zijn harde pik.

Toen besloten we om naar de cruisingruimte te gaan. De jongeman ging voorop, maar wij bleven achter…hihihi er stonden 2 erg geile mannen waar we tussendoor moesten. Eentje met een mooie outfit, van leren riemen erg geil om te zien. Ik genoot ervan en begon hem te strelen en hij op zijn beurt begon ook mij te strelen en de andere man aan de andere kant deed hetzelfde, en begon me heerlijk te vingeren. Zijn vingers gleden diep in mijn al drijfnatte kutje en ik kreunde van genot. Likte de ander aan zijn tepels en nam een pik in mijn handen. Wat er toen gebeurde….geweldig!!! De 2 mannen begonnen elkaar te zoenen, vlak voor mijn neus. Ik dacht dat ik ontplofte, dit is zooooooooo geil om te zien, ik legde mijn armen om beide heren hun nek en aanschouwde dit van héél dichtbij…tjonge wat een geil gezicht, tja daar konden ze niet aan ontkomen, ik wilde even meedoen en zo stonden we met zijn drieën achter in de heterozaal heerlijk te tongen. Mannen wat heb ik genoten.

Dus na even zo heerlijk gedrieën van elkaar genoten te hebben, zijn we alsnog naar de cruisingruimte gegaan.
Daar op het grote bed werd ik lekker onder handen genomen door Lee die me giga lekker befte, met wat harde pikken om me heen die er erg lekker en geil uitzagen. Ik liet mezelf niet onbetuigd en begon heerlijk aan die pikken te trekken en te sabbelen.

Toen diende de eerste pik zich aan om me heerlijk te neuken, het was de jongeman met zijn heerlijke harde paal, die me naar grote hoogten bracht. Eerst op mijn rug en later op mijn knietjes voor hem, een favoriet standje waarbij ik echt helemaal uit mijn dak ga.
Toen hij het even voor gezien hield volgden er al snel meerderen die mijn natte geile kutje wel wilden voelen.
Heerlijk werd ik genomen door de een na de ander, ik had mijn eigen gangbang…..superrrrrrrrrrrrr….

Wat ik ook nog graag wilde was een dp-tje….Vrijwilligers?? niet veel, maar ik had er maar twee nodig haha…
De jongeman leek het wel erg geil en niet veel later was er nog een vrijwilliger. Na een goeie installatie op het bed hebben ze me een heerlijke dp bezorgd. Door twee harde pikken tegelijk genomen worden is ultiem genot :roll: ....Jammie….
Ik wilde even rusten daarna en bleef op mijn rug op het bed liggen….tja al snel voelde ik een heerlijke warme zachte tong door mijn gevoelige natte lipjes glijden…mmmmm, mijn benen wat wijder ….. tjonge wat was dat geil zeg, hij neukte me met zijn tong, liet zijn tong van achter naar voren en terug gaan, geen plekje sloeg hij over..mmmmmmmmmm wat was dat lekkerrrr!!!!
Ik kwam klaar in zijn mond en hij likte gewoon heerlijk door…..superrrrr…. daarna kwam hij voor me zitten, pik strak op sterkte en na een paar ferme trekken spoot hij zijn heerlijke zaad op mijn lichaam…genieten ten top…

Het was inmiddels kwart over negen en vond het wel tijd worden om te douchen, dus ook gedaan.
Toen ik uit de douche kwam lagen er twee mannen op het grote bed enorm teder van elkaar te genieten….Lee en nog een man zaten op de bank van het hele gebeuren te genieten. Kom zei Lee, kom even tussen ons in zitten.
Mmmm tussen twee heerlijke naakte mannen op de bank, voor me een geil tafereeltje…..oei dat is vragen om…….seks hihi!!
Mijn handen gleden over de benen en buik van de mannen naast me en al snel voelde ik aan beide kanten een erectie opkomen.
Geweldig wat bofte ik weer…beide mannen genoten van het hele gebeuren op het bed in combinatie met de warme handen van mij die hen streelden.
En toen zomaar ineens…..nog nooit eerder gezien….. kwam de man naast me met enorme stoten klaar….zonder dat hij zat te trekken en ik streelde alleen maar….geweldig wat een geil gezicht, dikke klodders sperma spoten over zijn buik…mmmmmm geweldig!!!

We tongden nog wat en streelden elkaar terwijl er voor ons op het bed ook enorm gekreund en genoten werd. Het was een heerlijke setting…
Mijn voeten gleden bij een andere man die erbij was komen staan over zijn benen en zak en zo zaten we heerlijk te genieten, tot helaas het licht aanging.
Het had nog wel een uurtje door mogen gaan, hadden graag een muntje in de automaat gedaan voor nog een uur haha…

Heren die deze avond weer tot een super geile avond hebben gemaakt…bedankt allemaal…het was een geile avond en goede sfeer…..

Bedankt.xxx
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Dijo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Do. 3 mei was er weer een om in de boeken bij te schrijv

Bericht door Dijo »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Laatst gewijzigd door Dijo op 12 feb 2018 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
venga
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door venga »

Wat was ik hier graag bij geweest zeg.
Ik heb echt wat gemist
De pechvogel :(
Torro Rosso
Geaardheid: bi
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Torro Rosso »

wat een geile verhalen... zou willen dat we erbij waren geweest..
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Wat een geile belevenis hebben jullie daar weer mee gemaakt Sue en Lee, ik hoop dat mijn Mopje het de volgende keer als wij er weer komen er ook zo volmaakt van kan gaan genieten. ;)
Mens zijn voor een Mens
Colin
Contacteer:

Bericht door Colin »

anders ik wel :D :D :D
adams
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door adams »

Wat leuk om dit verslag te lezen. Ik ben de jongeman in het verhaal en ik heb werkelijk verschrikkelijk genoten van sue. Het begon al met een leuk en spontaan gesprekje in de bios. Wat al snel spannender werd toen ik naast sue mocht zitten en haar heerlijk mocht betasten. Fenomenaal hoe geil ze al was er was werkelijk niets voor nodig en haar heerlijke kutje was al kleddernat. Ik heb haar heerlijk smakende kutje vervolgens lekker gebeft heerlijk hoe Sue klaargekomen is op mijn tong.

Later heeft Sue me heerlijk gepijpt en heb ik haar lekker geneukt op het grote matras met wel tien mensen eromheen die heerlijk keken naar al het geils. Geil als ze was wilde Sue me nog in haar fijne kontje hebben. Natuurlijk was ik maar wat blij dat ik haar het plezier mocht doen.

Kortom het was een geile avond waar ik enorm van genoten heb dankzij deze heerlijke geile vrouw. Ik hoop van harte dat ik haar nog een tegen kom voor een heerlijke beurt.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten