Kom mij ajb pakken

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Es&Ce
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2023 12:10
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Kom mij ajb pakken

Bericht door Es&Ce »

Ik wil zo graag te grazen genomen worden vanmiddag in de cinema in Amersfoort.
Ik ben knap, geil en verlang ernaar handen op, over, in mijn lijf te voelen. Ik kom vandaag om half 3 en hoop op veel mannen.
Ik kom samen met mijn partner die mij graag deelt maar wel op zijn meisje past.
Hopelijk tot zo, liefs, Esther
Milfhunter69
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 feb 2023 21:49
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door Milfhunter69 »

Ik ben aanwezig! Gr van een 23 jarige jongeman
Rees
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2023 13:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door Rees »

Wat een heerlijke oproep. Ik ga mijn best doen om te komen want ik heb ongelooflijk veel zin om je neuken.
Zou het kunnen dat we elkaar gisterenavond ook getroffen hebben? In noord Holland?.
Zo ja.... FANTASTISCH. Hopelijk tot straks.

Rees
Es&Ce
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2023 12:10
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door Es&Ce »

Oeps dat klopt.....
Het smaakte naar meer....
Ik zit hier nu toch wel met licht schaam rood op mijn kaken maar zooo geil. Niet te houden.
Tot strakjes, wij zijn onderweg met de auto.
Liefs, Esther
Gebruikersavatar
PaddyWaddy
Berichten: 52
Lid geworden op: 13 apr 2023 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door PaddyWaddy »

Helaas te laat gezien... misschien een volgende keer :)
Balou
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mar 2023 13:56
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door Balou »

Het was heerlijk om je te zien genieten. Ik heb je niet geneukt, maar wel gestreeld over je hele lichaam terwijl je genomen werd ... Hoop dat je een fijne middag hebt gehad. Tot een volgende keer.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 529
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door Benno »

Ik lees de oproep op het forum en het lijkt me leuk om.te gaan kennismaken. Suikerpopje moet vandaag werken, dus ik kan niet samen met haar gaan. "Gewoon alleen gasn", zegt ze. Enfin, dat doe ik dus.

Om half 3 komen Es en Ce de winkel binnen. Es heeft een warme dikke teddy jas aan. Eenmaal in de cinema laat ze de jas openvallen en blijkt ze daaronder slechts gekleed in een ruimmazig netpakje dat haar hele lichaam bedekt... nou ja bedekken kun je het niet noemen eigenlijk. Het laat niets aan de verbeelding over en toon al haar vormen in volle glorie. Dat ze zo klaar om te beginnen binnenkomt heeft ook een praktische reden. Ze is zo geil dat ze geen tijd wil verliezen met omkleden. Het duurt dan ook niet lang of ze ligt wijdbeens op haar rug op het grote matras. Het blijkt dat het netpakje geen kruis heeft, dus haar kutje ligt open en bloot en klaar om betast, gelikt en geneukt te worden. En dat is precies wat ik doe, in die volgorde ook.

Er zijn eigenlijk helemaal niet veel mensen. Een stuk of 5 a 6 mannen en nog een stel van in de 80. Onder de mannen zijn er slechts 2 a 3 die ook echt tot neuken overgaan. De rest is meer van het belasten en zich laten pijpen. Het grootste deel van de tijd wissel ik het neuken af met 1 andere man. Es vindt het allemaal heerlijk. Ze geniet van de pikken en wordt veelvuldig onder gespoten en komt veelvuldig klaar.

Ce is een erg aardige vent, die ervan geniet om zijn vrouw te zien genieten. Hij doet af en toe ook mee, maar kijkt verder graag naar hoe wij zijn vrouw onder handen nemen.
De sfeer is prettig en er zijn geen vervelende mensen bij. Rond 4 uur brei ik er voor mezelf een brullend einde aan en vetrek ik weer.
Es en Ce, leuk om jullie te leren kennen. Hopelijk tot een volgende keer.
Gebruikersavatar
rikpenultima
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 okt 2022 16:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door rikpenultima »

Klinkt goed en geil allemaal, volgende keer ben ik er zeker bij!
Verzorgde, slanke, Aziatische 50er, bi-schierig, weinig taboes
Gebruikersavatar
Stevie74
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 sep 2023 17:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door Stevie74 »

Benno schreef: 12 nov 2023 14:11 Ik lees de oproep op het forum en het lijkt me leuk om.te gaan kennismaken. Suikerpopje moet vandaag werken, dus ik kan niet samen met haar gaan. "Gewoon alleen gasn", zegt ze. Enfin, dat doe ik dus.

Om half 3 komen Es en Ce de winkel binnen. Es heeft een warme dikke teddy jas aan. Eenmaal in de cinema laat ze de jas openvallen en blijkt ze daaronder slechts gekleed in een ruimmazig netpakje dat haar hele lichaam bedekt... nou ja bedekken kun je het niet noemen eigenlijk. Het laat niets aan de verbeelding over en toon al haar vormen in volle glorie. Dat ze zo klaar om te beginnen binnenkomt heeft ook een praktische reden. Ze is zo geil dat ze geen tijd wil verliezen met omkleden. Het duurt dan ook niet lang of ze ligt wijdbeens op haar rug op het grote matras. Het blijkt dat het netpakje geen kruis heeft, dus haar kutje ligt open en bloot en klaar om betast, gelikt en geneukt te worden. En dat is precies wat ik doe, in die volgorde ook.

Er zijn eigenlijk helemaal niet veel mensen. Een stuk of 5 a 6 mannen en nog een stel van in de 80. Onder de mannen zijn er slechts 2 a 3 die ook echt tot neuken overgaan. De rest is meer van het belasten en zich laten pijpen. Het grootste deel van de tijd wissel ik het neuken af met 1 andere man. Es vindt het allemaal heerlijk. Ze geniet van de pikken en wordt veelvuldig onder gespoten en komt veelvuldig klaar.

Ce is een erg aardige vent, die ervan geniet om zijn vrouw te zien genieten. Hij doet af en toe ook mee, maar kijkt verder graag naar hoe wij zijn vrouw onder handen nemen.
De sfeer is prettig en er zijn geen vervelende mensen bij. Rond 4 uur brei ik er voor mezelf een brullend einde aan en vetrek ik weer.
Es en Ce, leuk om jullie te leren kennen. Hopelijk tot een volgende keer.
Mooi verhaal Benno, kort maar krachtig. Fijn dat jullie er een leuke middag van gemaakt hebben. :)
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Kom mij ajb pakken

Bericht door Rickjsw »

Mooi verslag Benno! Ik had verwacht dat het deze oproep heel druk zou zijn, maar dat viel dus nog best mee! Leuk dat iedereen zo positief is over het bezoek!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Cumpritzer en 6 gasten