Vrijdag party

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rudie
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 aug 2022 16:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Vrijdag party

Bericht door Rudie »

Vrijdag weer eens naar de EC gegaan. Dit keer naar Amersfoort n.a.v. de aankondiging van Wiske.
Aangekomen rond 16:30 uur was er een gezellige sfeer. Een ander, voor mij onbekend stel. Was al lekker op dreef met 2 heren op de banken bij het bed. Wiske en Peter arriveerden al snel en de sex party kon beginnen. Wiske kwam al eerste naar mij en begon me lekker te pijpen. Omdat 1 niet voldoende is kwam er snel een 2de heer aan. De opwarm ronde is begonnen. Pijpen, trekken en betasten... heerlijk. Om er meer heren bij te betrekken, op naar het bed. Wiske op d'r rug. 2 handen vrij om de heren te verwennen en ik lekker staande in d'r mond. Nu werdt het dan ook wel tijd voor Wiske om geneukt te worden. Dat is tenslotte waar ze voor is gekomen. Met 16 man moet dat toch wel lukken. De eerst bood zich al snel aan en ging volgas. Nadat de 2de was geweest vond ik het ook wel tijd worden. Wat een genot om Wiske zo lekker te neuken. Zij op haar rug en ik staande naast het bed. Oké, nu weer tijd voor een andere heer. Na een uur was er uiteindelijk niemand meer die nog zin had om Wiske te neuken. Dan maar een bukkake stelde Peter voor. Wiske liggend in de stoel en 6 man er omheen. Na de spetterende bukkake maar even douchen. Golden shower, pijpen en toch nog even een neukbeurt in douche. Nu is het wel genoeg geweest voor Wiske. Ook het andere stel gaat zich omkleden en vertrekken. Ik blijf toch meer in de cinema omdat er nog een stel zich aangekondigd. Er kwam dan ook al snel een stel binnen. Mijns inzien waren zij hier nog nooit geweest en waren ze lekker met elkaar bezig in de hetero zaal. De heren er op afstand hier naar aan het kijken om mee te genieten. Na een klein kwartiertje vonden ze het wel genoeg en vertrokken weer. Dan maar even met de heren een gesprek voeren over waar en wanneer de feessies zijn. Al snel kwam het stel binnen dat zich aangekondigd om Wiske af te lossen. Uitkleden, douchen en kom maar op zegt Niek z'n meisje. Dat was niet tegen dovenmans oren gezegd. De 7 heren die er nog waren begonnen haar lekker te verwennen. Nadat de eerste 2 zich hadden klaar geneukt had ik er ik al weer zin in. Wat kon zij ook lekker neuken. Zo een lekker strak kutje, dat af toe samenkneep. Heerlijk. Weer klaar gekomen. En nu is het op voor mij tijd om te gaan. Douchen en aankleden dan maar.

Wiske, Peter, Niek en je meisje bedankt voor de geile middag. Uiteraard ook het andere stel wat de hele middag voor een spetterende show heeft gezorgd.

Groeten,
Ruud.
Gebruikersavatar
WiskeAlswas
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 sep 2018 15:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Vrijdag party

Bericht door WiskeAlswas »

@Ruud – wat een treffend verslag en wat een lieve woorden!

Ik ben bij de bukkake overigens nog eens twee maal geneukt en in de douche werd het ook nog een minigangbangetje met drie fuckbeurten en meer. Het liep dus buitengewoon goed. Iedereen geeft wel een beurt gekregen!

Lees ook effe mijn bedankje op mijn eigen post “Vrijdag 19 januari – ongeremd deep-throaten spuiten slikken en ... neuken neuken neuken!”

Kus van Wiske Alswas – nyfomaan in woord en daad.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten