01-06 Soms zit het mee en soms zit het tegen

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
jan1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

01-06 Soms zit het mee en soms zit het tegen

Bericht door jan1 »

Soms zit het mee en soms zit het tegen

Na te veel file te laad in Amersfoort.
Rond 18.00 uur kom ik de EC binnen, betaald en gauw naar binnen bij het door de gang lopen komen er spannende geluiden uit de hetero zaal, terug gelopen en kijken zie vaag een opstootje voor in de zaal.
Jas en handdoek in de lokker en met steeds meer zicht naar de hetero zaal, kom ik voor in de zaal zie ik dat ze DE VLAAMSE DAME net haar mooie borsten in de BH stopt en zich veder aankleed en vertrekt.
Ik hoorde dat de man de aanwezige heren had bedankt en ze een hand gaf.
Dit is dus de 2 keer dat ik ze mis de VLAAMSE DAMEN.
NU de Dame weg is verspreiden de mannen zich over de rest van de ec en voor op het bed onder het scherm licht Cockring nog met een big smile, hij lag daar eerste rang en had alles van dicht bij meegemaakt.
Elkaar de hand geschut en wat na gepraat over een mooi belevenis een paar weker terug.
Na de zeer korte ontmoeting met de VLAAMSE DAMEN maar naar de Vlaamse friet. ( AD nummer 1 )
Toen ik weer in de EC was werd het steeds drukker, Geerte en Rene en Pieter kwamen terug van het eten, en er kwamen steeds meer mannen.
Tonyntje had aan gekondigd dat ze kwam maar ze had s'middags een onverwachtse slechte ervaring bij de tandarts dus ze had netjes haar bezoek afgemeld, dus heren even op forum kijken voor je weg gaat zo dat het geen teleurstelling word.
Tonyntje beterschap gewenst
Geertje gaf met "haar " Grote Paul nog een mooie show op het grote bed met ongeveer 15 a 20 toeschouwers.
Er was ook nog even een voor mij nieuw stel binnen die een stukje film keek en wat rond liep en weer vertrok. Wie weet nog een volgend bezoek ?
Bij het even een luchtje scheppen buiten voor de EC kwam Dijo nog even langs op de motor , onze ( meer zijn ) belevenissen van afgelopen woensdag even de revue laten passeren, hij was daar de geluksvogel en ik de luister vink.
Om 21.00 uur gezellig met Geertje en Rene naar de auto gelopen en zo kwam er een einde aan een dag met het moto:
Soms zit het mee en soms zit het tegen

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
NLMan
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 01-06 Soms zit het mee en soms zit het tegen

Bericht door NLMan »

Jan, jammer dat het zo liep voor je, maar wel leuk dat je ook van zo'n ervaring een berichtje schrijft!
Zonder gemopper, inderdaad, soms zit het wat meer mee dan een andere keer.

Gr. Albert
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten