Dokter Petrus in Amersfoort op 29 Maart.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Dokter Petrus in Amersfoort op 29 Maart.
Dokter Petrus
Het is verstandig om jaarlijks je te laten keuren Wat sommige van jullie wel zullen doen maar veel Artsen slaan controle over van wat er in je onderbroekje bevind. Ik vind het echter wel noodzakelijk om dit zowel in als uitwendig te laten controleren. Op dinsdag 29 Maart zal ik dus aanwezig zijn tussen 12.00 en 16.00 uur in de wacht/zit ruimte in Amersfoort. Je kunt je kleding in een lokker stoppen en vervolgens met een handdoek om rustig op je buurt te wachten. Het onderzoek zal ook in deze ruimte plaatsvinden zodat je ook ziet hoe andere patiënte onderzocht worden en je jezelf dus niet hoeft te schamen. Zorg dus dat je een handdoek bij je hebt en ik raad je aan om een dag van te voren niet meer te masturberen. Zorg er ook voor dat je kontje lekker schoon is. Je kunt je alvast opgeven als je graag dit onderzoek wilt bij Gay Cinema
Het is verstandig om jaarlijks je te laten keuren Wat sommige van jullie wel zullen doen maar veel Artsen slaan controle over van wat er in je onderbroekje bevind. Ik vind het echter wel noodzakelijk om dit zowel in als uitwendig te laten controleren. Op dinsdag 29 Maart zal ik dus aanwezig zijn tussen 12.00 en 16.00 uur in de wacht/zit ruimte in Amersfoort. Je kunt je kleding in een lokker stoppen en vervolgens met een handdoek om rustig op je buurt te wachten. Het onderzoek zal ook in deze ruimte plaatsvinden zodat je ook ziet hoe andere patiënte onderzocht worden en je jezelf dus niet hoeft te schamen. Zorg dus dat je een handdoek bij je hebt en ik raad je aan om een dag van te voren niet meer te masturberen. Zorg er ook voor dat je kontje lekker schoon is. Je kunt je alvast opgeven als je graag dit onderzoek wilt bij Gay Cinema
Laatst gewijzigd door Sir-Rajko op 11 mar 2011 15:58, 7 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 54
- Contacteer:
Re: Dokter Petrus in Amersfoort op 29 Maart.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Laatst gewijzigd door Add op 21 jun 2011 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
Heel verstandig.
- gelaarsdekater
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Contacteer:
Dag dokter,
Graag wil ik mij laten onderzoeken! ( 12.15 uur )
Geile groeten van de gelaarsdekater
Graag wil ik mij laten onderzoeken! ( 12.15 uur )
Geile groeten van de gelaarsdekater
- Sam Ferrer
- Leeftijd: 56
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
dokter,
ik hoop dat u veel sperma mee mag nemen naar uw laboratorium voor onderzoek.
Maar zelf geloof ik niet in dit onderzoek.
Sorry als ik het fout zie maar het lijkt me meer een verkapte vorm van aftrekken, pijpen etc.
Sam
ik hoop dat u veel sperma mee mag nemen naar uw laboratorium voor onderzoek.
Maar zelf geloof ik niet in dit onderzoek.
Sorry als ik het fout zie maar het lijkt me meer een verkapte vorm van aftrekken, pijpen etc.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Mmmm, dat ziet er heerlijk uit!!!
Als ik door u ook op deze manier wordt behandeld en onderzocht dan wil ik ook onderzocht worden.
Geile groet,
Chance
Als ik door u ook op deze manier wordt behandeld en onderzocht dan wil ik ook onderzocht worden.
Geile groet,
Chance
-
- Leeftijd: 46
- Contacteer:
Ik zou graag aanwezig zijn die dag. Nog liever zou ik door een Meester eens onder handen willen worden genomen maar dat zal er die dag niet in zitten neem ik aan. Geen extremen maar gewoon geil gebruikt worden door een Meester en eventueel uitgenodigde gasten van de Meester.
Of zou dit na een onderzoek om het geheel compleet te maken ook bespreekbar zijn?
Of zou dit na een onderzoek om het geheel compleet te maken ook bespreekbar zijn?
Sir-Rajko schreef:Dokter Petrus
Beste dokter Petrus,
Ook ik wil mij graag door u laten onderzoeken op 29 maart a.s. Ik zal mij tussen 12.00 en 12.30 uur bij uw praktijk melden om mij aan uw onderzoeken te onderwerpen.
Rob
Ook ik wil mij graag door u laten onderzoeken op 29 maart a.s. Ik zal mij tussen 12.00 en 12.30 uur bij uw praktijk melden om mij aan uw onderzoeken te onderwerpen.
Rob
-
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Dag Dokter,
Mijn vriendin onderzoekt mij regelmatig, maar volgens mij kan een serieus onderzoek door een dokter geen kwaad.
Is groepstherapie a.s. dinsdag ook mogelijk?
O, ja ik heb zorgverzekering en mijn eigen bijdrage is 18cm.
Mijn vriendin onderzoekt mij regelmatig, maar volgens mij kan een serieus onderzoek door een dokter geen kwaad.
Is groepstherapie a.s. dinsdag ook mogelijk?
O, ja ik heb zorgverzekering en mijn eigen bijdrage is 18cm.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten