Ik wil meer, meer, meer...

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort

• Het is nu een paar weken dat ik regelmatig rondloop in EC Amersfoort. Aanvankelijk op zoek naar een vrouw eigenlijk, maar tot mn verrassing vind ik al die met zichzelf spelende mannen om me heen wel ook héél erg leuk... Maar wel wat spannend ook... Eigenlijk vind ik t met een man nog leuker ook als met een vrouw: dan komen er ook niet gelijk van die hordes op af. Langzaam verleg ik mn grenzen. Hoe heerlijk is t om een piemel in mn mond te hebben, m steeds meer te voelen veranderen van zachte piemel naar harde pik. Altijd gedacht dat ik dat niks zou vinden. Maar de praktijk leert me anders... Het is verslavend bijna...
    Één keer mocht ik het genoegen hebben dat een jongen, die een wel heel erg leuke vent gepijpt werd, me met hele waterige oogjes smekend aankeek, alsof hij vroeg 'kom, ik wil je voelen'. Hoe mooi was dat, om me daar aan over te geven: met z'n drieën spelen... Ik wist niet wat me overkwam. Om hem te horen kreunen 'ow, ik kom, ik kom', en dat hij al zijn zaad in mijn mond spoot. Jezus, wat een ervaring: ik wil méér...
    Laatst was er een hele lieve gozer die me pijpte: iets waaraan ik me nog niet goed over durf te geven. Toen ging zn hand naar mijn kont, spreidde hij mn billen een beetje en aaide zachtjes over mn gaatje, waar ik al 40 jaar niemand meer aan liet komen. Ik zat gelijk aan het plafond, alsof alles in me ging stromen: wat is dat lekker. Onbeschrijflijk... En toen zn vinger naar binnen gleed, en ik het niet kon laten om op zijn hand te rijden: dat moest gewoon... Toen wist ik t zeker: dit heb ik altijd gewild, maar ook altijd ver van me gehouden. Veel te ver. Wat heb ik mezelf tekort gedaan??? Ik wil méér, méér, méér...

Deze week was er die blote man: heerlijk, om het nu bij hem te doen, wat mij de week ervoor werd gegeven: lekker zijn pik vast te pakken, en te voelen hoe die groeide. Ik weet niet, maar het is zo mooi om te zien... Toen pakte ik zn billen, kneedde ze lekker. Ik ging me er gaandeweg meer 'thuis' bij voelen. Zag zn pik steeds meer overeind komen: het signaal dat ik op de goede weg zat, en wilde voor mezelf graag meer, meer, meer... Langzaam spreidde ik zijn billen, en gleed nu mijn vinger over zijn gaatje. Ik dacht dat dat vies was, maar nee, ik vond t juist heerlijk om te doen... En zeker weten dat nu hij aan het plafond zat, net als ik de week ervoor: ik heb nog nooit een pik zo hard zien zijn. Ow, wat had ik hem graag in mijn mond genomen en heerlijk klaar gezogen... Helaas, hij liep weg. Ik denk dat t hem te machtig werd, dat hij misschien schrok van z'n eigen geilheid? Zich er nog niet echt aan durft over te geven? Net als ik dat heb?

Ach, wat doet het er ook toe? Hij liep weg, en dat is dan zo. Dat is zijn grens, dus die respecteer ik, zonder voorbehoud. Nee is nee. Net zoals ik ook wil dat mijn grenzen gerespecteerd worden. Want juist dat maakt die cinema zo mooi, en voor mij ook veilig genoeg om verder te gaan op mijn ontdekkingsreis.

Want dát ik verder ga: daar géén twijfel over.

Thuis fantaseer ik, hoe het is om op die stoel daar te liggen, mijn benen in die beugels, en dat een man langzaam maar zeker naar me toe komt, en me daar masseert waar het zo lang verboden was. Mijn billen vastpakt, me knijpt, ze wat uit elkaar trekt. Me aankijkt. En dat ik me daar aan over kan geven. Heerlijk weer mij vingert. In en uit, in en uit. Langzaam, maar zeker. Of likken... Ow Jezus, als ik dáár aan denk... De gedachte alleen al... Dan, als het echt veilig voelt, voel ik zn pik tegen mijn kontje, zachtjes met zijn eikel over mijn gaatje. Tot we het niet meer uithouden, en besluiten om naar een bed te gaan. Helemaal uitgekleed, geen aandacht meer voor wat er om ons heen gebeurt en me helemaal overgeven aan pure lust. Zijn blote lijf te voelen. Op mij. In mij. Of ik in hem. Wat daar gebeurt, ja, daar kan ik alleen maar van dromen...

Of toch niet? Nee, hoezo dromen? Ik ga me nu spoelen, zorg dat ik lekker schoon ben, doe alvast wat glijmiddel in en ben er vanmiddag nog.

Ik hoop jij ook...
    Joost04

Geslacht: Man
    Leeftijd: 52
    Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
    Geaardheid: Hij biseksueel

• Spannend. Wanneer ga je weer
    guy033

Geaardheid: homo
    Leeftijd: 0
    Geaardheid: Homo seksueel

• Morgen. Zeker weten. Jij ook? Ik hoop vanaf een uur of 5, moet helaas eerst werken. En dan nog even thuis spoelen en douchen.

Stel je toch voor: morgen met 3-4 of misschien wel 5-6 leuke, helemaal blote mannen daar op dat grote bed. En dan samen daar door elkaar heen krioelen, dat je van gekkigheid niet meer weet wat van wie is en wie waar bezig is... Helemaal dronken worden van geiligheid, en alleen maar die honger, die hunkering te voelen: ow, ik moet echt nu lullen hebben, overal, in mijn mond, in mijn handen, tussen mijn billen: overal.

En misschien is er dan wel iemand, net zoals die onvergetelijke, zalige eerste keer vorige week, die met zijn lul tussen mijn billen glijdt, met zijn eikel over mijn gaatje wrijft en me helemaal gek maakt. En dan – toch nog plotseling – opeens helemaal in mij schuift, me helemaal vult met zijn lul. Dat ik niet weet wat me overkomt, zo lekker als dat is. Dat ik alleen nog maar kan kreunen en me overgeven aan dat zalige gevoel. In en uit, in en uit. En dat ik dan je warme lul nog dieper voel, en nog harder, nog groter voel worden en dat je kreunend in me klaarkomt. Ow, als me dat toch gegeven is morgen…

Ik zou willen dat t al 17 uur was…

Wie komt er morgen?
    Joost04

Leeftijd: 52

• Jeetje, wat klinkt dat allemaal zo spannend en zo geil!!!
    Ben er nu wel een keertje klaar voor, denk ik.
    Nog steeds een beetje lastig, apart, maar steeds meer zin in.
    rick73

Geaardheid: bi
    Leeftijd: 44
    Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
    Fetish: Exhibitionisme

Keer terug naar Bi-Gay Cinema (Amersfoort)

Informatie
  • Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten